۱۳۹۱۳۰۰
۲ نظر
۳۱۱۵
۲ نظر
۳۱۱۵
پ

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

نسل چهارم گوشی اقتصادی و ارزان قیمت آیفون یعنی SE۲۰۲۴ با به روزرسانی‌های جدید که شامل دوربین، FACEID و USB-C می‌شود به زودی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

خبرآنلاین: نسل چهارم گوشی اقتصادی و ارزان قیمت آیفون یعنی SE۲۰۲۴ با به روزرسانی‌های جدید که شامل دوربین، FACEID و USB-C می‌شود به زودی رونمایی و وارد بازار خواهد شد.

دو سال از تولید آخرین گوشی اقتصادی اپل می‌گذرد و کارشناسان می‌گویند سری جدید آیفون SE در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. در آخرین سری مدل‌های ارزان قیمت آیفون یعنی SE ۲۰۲۲ عناصر طراحی قدیمی اپل مانند لبه‌های منحنی، حاشیه‌های ضخیم و حتی حسگر اثر انگشت قدیمی TouchID که در سال ۲۰۱۸ به طور کامل ناپدید شد، همچنان دیده می‌شد. طراح ۴RMD معتقد است نسل چهارم آیفون اقتصادی ارتقاء داده می‌شود و با لبه مسطح، طراحی دوربین جدید، FaceID وحتی یک دکمه اکشن در سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود؛ همچنین نسل چهارم آیفون SE نیز می‌تواند اولین گوشی هوشمند «Carbon Neutral» اپل باشد.

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

با توجه به رندرهای 4RMD و ویدیوی تریلر فوق العاده از این نسل اپل، آیفون SE 2024 به طور یکپارچه با دیگر محصولات اپل ادغام خواهد شد و این به این معنا است که در این گوشی می‌توان نمایشگر 6.1 اینچی OLED بزرگتر و دوربین FaceID را دید که توسط شیشه سرامیک اپل پوشانده شده است. همچنین این گوشی در 3 رنگ کلاسیک مشکی، سفید و قرمز به نمایش گذاشته شده است.

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

این گوشی دارای تراشه A16 Bionic اپل است که چند ماه پیش در سری آیفون 15 معرفی شد. به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت بودجه گوشی، پردازنده آن فوق‌العاده باشد. A16 در رندر سخت افزاری عالی است و آیفون SE 2024 را تبدیل به یک گوشی گیمینگ فوق العاده تبدیل می‌کند. با توجه به وضعیت بودجه‌ای که SE 2024 دارد، همچنان با یک دوربین اصلی عرضه می‌شود که به 48 مگاپیکسل ارتقا یافته است. لنز فوق عریض و همچنین ماکرو از قابلیت‌های آن است که از حالت شب نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

آیفون SE در 4RMD با داشتن چند مشخصات و جزئیاتی که به نظر بلندپروازانه می‌آید، عالی به نظر می‌رسد. در این تریلر برای شروع یک Action Button که به نظر نمی‌رسد آیفون به زودی آن را در گوشی اقتصادی خود به کار ببرد و حتی درگاه USB-C نیز دیده می‌شود.

اپل یک گوشی ارزان قیمت با طراحی مشابه گران‌قیمت‌ها دارد

چیزی که در این ویدئو از به آن اشاره‌ای نشده است، ویژگی‌های ایمنی اپل مانند تشخیص تصادف خودرو، یا حتی وجود شارژ بی سیم و MagSafe است. همچنین اگر اپل همچون گذشته پیش برود این تلفن همراه با شارژر در جعبه عرضه نمی‌شود، بنابراین داشتن قابلیت شارژ بی‌سیم همچنان برای اکثر خریداران غافلگیرکننده خواهد بود. نسل چهارم آیفون SE قرار است در سال 2024 عرضه شود، با این حال مشخص نیست که با آی‌پدهای به‌روزرسانی شده اپل در ماه مارس عرضه می‌شود یا با آیفون 16 در ماه اکتبر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین‌کل‌بچه

      الی‌هستند

    • ناشناس

      این موبایل رکورد فروش در تاریخ رو که دست خود اپل هست رو می‌زنه مشخصات و قیمت باورنکردنی است شاسی آیفون 14 داره باتری بزرگ داره دوربین آیفون 15 داره و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج