۱۳۹۹۹۹۵
۹۴۷۸
۹۴۷۸
پ

تجربه های جالب یک زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از برترین روش روز دنیا

آموختن زبان انگلیسی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و در عین حال جالب است؛ اما می‌تواند برای بعضی از زبان آموزان به چالش تبدیل شود. علت این چالش و مشکل می‌تواند استفاده از روش‌های قدیمی آموزش زبان انگلیسی باشد

آموختن زبان انگلیسی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و در عین حال جالب است؛ اما می‌تواند برای بعضی از زبان آموزان به چالش تبدیل شود. علت این چالش و مشکل می‌تواند استفاده از روش‌های قدیمی آموزش زبان انگلیسی باشد. بر عکس، زبان آموزانی که از برترین روش روز دنیا برای آموزش زبان انگلیسی بهره برده‌اند اذعان دارند که تجربیات جالبی در این زمینه داشته و لذت زیادی از آموختن این زبان شیرین برده‌اند؛ زبانی که این روزها آموختنش به اندازه داشتن سواد فارسی لازم و ضروری است.

تجربه های جالب یک زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از برترین روش روز دنیا

روش های نوین یادگیری زبان انگلیسی

در نظام آموزشی قدیم، روش های یادگیری زبان انگلیسی در ایران مبتنی بر گرامر بود. یعنی زبان آموزان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها ابتدا باید با گرامر آشنا می‌شدند و سپس سعی می‌کردند آن را در ساختار جملات به کار ببرند. زبان آموزانی که ناگزیر بودند با این روش به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند، موفقیت زیادی در این زمینه کسب نمی‌کردند؛ زیرا شروع آموختن یک زبان جدید، از طریق سخت‌ترین بخش آن، کاری نشدنی و غیرممکن است.

کودکان هنگام یاد گرفتن زبان مادری خود، ابتدا با واژگان آشنا می‌شوند و حتی ممکن است در ابتدا افعال را غلط به کار برده و زمان صرف کردن آنها، جملات خنده‌داری را می‌گویند. در روش‌های نوین آموزش زبان انگلیسی از همین شیوه استفاده می‌شود؛ زیرا یک زبان آموز ابتدا باید با زبان انگلیسی آشنا شده تا به آن علاقمند شود. زبان آموز پس از طی این مرحله می‌تواند وارد فرآیند یادگیری مهارت‌های سخت‌تر در زبان انگلیسی شود. 

تجربه های جالب یک زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از برترین روش روز دنیا

چگونه زبان آموزان مبتدی می‌توانند انگلیسی را به راحتی یاد بگیرند؟

با توجه به آنچه که گفته شد، آموختن زبان انگلیسی با برترین روش روز دنیا کار بسیار راحتی است و شیوه  یادگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان مانند آموزش زبان به کودکی است که در حال آموختن زبان مادری است. به این ترتیب گام‌های نخست آموزش زبان با واژگان و مفاهیم ساده طی می‌شود و زبان آموزان می‌توانند وارد دنیای زبان انگلیسی شوند. 

زبان آموزان پس از آن عبارات و گفتگوهای ساده را در مکالمات به کار می‌برند تا به تدریج بتوانند وارد دنیای گفتگو و مکالمه حرفه ای زبان انگلیسی شده و در ارتباطات روزمره خود از این زبان استفاده نمایند. تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی دو روش عالی برای تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان خواهد بود. علاوه بر این‌ها روش روز دنیا با استفاده از سایر ابزارهای کمک آموزشی به زبان آموز کمک می‌کند تا از حواس دیداری و شنیداری خود برای یادگیری و تقویت حافظه‌اش استفاده کند. بدون تردید زبان آموز طی این فرایند تجربه‌های جالبی خواهد داشت و طی یک زمان کوتاه می‌تواند زبان انگلیسی را در حد قابل قبولی یاد بگیرد.

یادگیری زبان انگلیسی در سطح متوسط

زبان آموزانی که سطوح مقدماتی و ابتدایی را پشت سر گذاشته باشند، دیگر وارد دنیای یادگیری زبان انگلیسی شده و حالا به تدریج همزمان با ادامه آموزش لغات و جملات، به سراغ گرامر می‌روند. صرف افعال در زمان‌های مختلف، ساختار جملات و مواردی از این دست، نه به شیوه سخت و ثقیل که در روش‌های قدیمی انجام می‌شد، بلکه از طریق تکرار و مشاهده درون جمله آموزش داده می‌شود.

بدین ترتیب زبان آموز می‌تواند بدون این که از گرامر بترسد و روش‌های پیچیده گرامری او را سردرگم کند، حتی بدون این که خودش متوجه شود درگیر گرامر شده، قواعد صرف افعال در زمان‌های مختلف را یاد بگیرد. زبان آموز با این روش قادر خواهد بود جملاتی را با استفاده از کلمات ربط و ساختارهای درست بسازد و هنگام خواندن و شنیدن نیز ترکیب این عبارات را متوجه شود.

تجربه های جالب یک زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از برترین روش روز دنیا

یادگیری زبان انگلیسی در سطح پیشرفته

سطح پیشرفته که دروازه ورود به جهان انگلیسی زبانان است، به تدریج به زبان آموزان کمک می‌کند تا مانند افراد بومی بتوانند متون انگلیسی را خوانده، گفتگوهای به زبان انگلیسی را بشنوند، به انگلیسی روان صحبت کنند و سخت‌ترین بخش آن یعنی نوشتن متون انگلیسی را به آسانی انجام دهند. در این سطح پس از آن که زبان آموز با قواعد و دستور زبان به درستی آشنا شد، در آموزش پیشرفته، لغات، واژگان کاربردی و مهم‌تر از آن اصطلاحات به زبان انگلیسی را یا می‌گیرد.

آموزش اصطلاحات به هر زبان، راهی است که زبان آموز را به خوبی وارد دنیای واقعی آن می‌کند. همان طور که در فارسی اصطلاحاتی وجود دارد که از ترکیب چند واژه به ظاهر بی ربط، مفهومی متفاوت با آن واژگان ساخته می‌شود، در انگلیسی نیز بی اندازه اصطلاح وجود دارد. بنابراین در روش‌های پیشرفته و به روز دنیا، روی یادگیری اصطلاحات با شیوه‌های کارآمد تاکید می‌شود و نتیجه آن زبان آموختگانی هستند که به خوبی می‌توانند ارتباطات بین‌المللی گسترده و بدون دردسری داشته باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج