اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۷۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجمع دلاری ایرانیان در دبی

تجمع کنندگان معترض ایرانی خواهان دریافت ارزهای خریداری شده قبلی خود از این صرافی خاص بوده اند که اکنون با افزایش نرخ ارز، این صرافی از پرداخت آنان سر باز می زند.

عصر روز چهارشنبه بیش از صد نفر از تجار و فعالان ایرانی مقیم امارات با حضور در مقابل دفتر صرافی مصرکانلو در دبی دست به اعتراض زدند .

این تجمع اعتراض آمیز با حضور پلیس ضد شورش امارات، و در نهایت با وساطت محمد فیاض سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات و تماس وی با رئیس کل بانک مرکزی ایران، موقتا پایان یافت.

تجمع کنندگان معترض ایرانی خواهان دریافت ارزهای خریداری شده قبلی خود از این صرافی خاص بوده اند که اکنون با افزایش نرخ ارز، این صرافی از پرداخت آنان سر باز می زند.

این در حالیست که بانک مرکزی این مبالغ را با نرخ مشخص قبلی جهت توزیع از طریق صرافی جمتی که در ظاهر متعلق به بانک مسکن است در اختیار مصرکانلو قرار داده بود.

سفیر ایران در میان تجمع کنندگان، از آن ها پرسید که چرا تا کنون این مشکلات پدید نیامده است، آن ها اشاره کردند تعدادی دیگر از صرافان معتبر ایرانی در امارات پیش تر امور مربوط به حواله های ارزی و تجاری را به خوبی انجام می داده اند که متاسفانه به دلائل نامعلومی از این چرخه کنار گذاشته شده اند که این کناره گذاشتن سبب شده که شاهد رشد سرسام اور قیمت ارز باشیم.

فیاض سفیر ایران در امارات در حضور تجمع کنندگان ضمن تماس با رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از وی خواست تا نسبت به حل مشکل پیش آمده اقدام کند و در انتخاب توزیع کنندگان ارز دقت بیشتری نماید.


منبع: عصرایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجمع دلاری ایرانیان در دبی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج