۲۷۹۳۱۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ با فحاشی از خجالت کلینتون درآمد

نامزد جنجالی انتخابات آمریکا از واژه بسیار رکیک درباره کلینتون استفاده کرد.

واحد مرکزی خبر نوشت:نامزد جنجالی انتخابات آمریکا از واژه بسیار رکیک درباره کلینتون استفاده کرد.

دونالد ترامپ از نامزدهای جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال دو هزار و شانزده است که سخنان جنجالی و توهین آمیز او بسیار خبرساز شده است.

او چند روز پیش از این سخن گفته بود که نباید به مسلمانان اجازه ورود به آمریکا داده شود. حالا هم او در یکی از تجمع های انتخاباتی اش پیکان حملاتش را به سمت هیلاری کلینتون وزیر امورخارجه سابق آمریکا و اصلی ترین نامزد رقیب در حزب دموکرات نشانه گرفته است.

او در یکی از تجمع های انتخاباتی اش از واژه ای بسیار رکیک درباره هیلاری کلینتون استفاده کرد.

این واژه به حدی رکیک است که حتی رسانه های آمریکایی از بازپخش آن در گزارشهای خود خودداری می کنند و فقط به این عبارت اکتفا می کنند که ترامپ از واژه جنسی خیلی بد درباره کلینتون استفاه کرد.

ترامپ با انتقاد شدید از اینکه چرا هیلاری کلینتون در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری دو هزارو هشت درمقابل رقیبت انتخاباتی اش یعنی باراک اوباما ضعیف عمل کرد، عبارت مذکور را درباره کلینتون به کار برد.

سی ان ان با تشریح بافتی که ترامپ این سخنان را مطرح کرد و به ماجرای مناظره کلینتون در سال دو هزار و هشت اشاره کرد که او برای اجابت مزاج محل مناظره را ترک کرد به تشریح این سخنان پرداخت.

سی ان ان درباره این جمله غیراخلاقی ترامپ گفت« ترامپ سخنانش را به این حد نیز بسنده نکرد و برخی از واژگان بسیار رکیک را به کار برد که استفاده از آن ، سبب می شود صورت پیرزنان نیز تا بناگوش سرخ شود!»

سی ان ان در ادامه بخشی از این سخنان ترامپ را پخش کرد که می گفت: حتی زمانیکه او (کلینتون) با اوباما رقابت می کرد در وضعی بود که می توانست اوباما را شکست بدهد. او در موقعیتی بود که می توانست برنده شود. اما ....... او بازنده شد.

این گفتمان ترامپ با واکنش بسیار شدید در داخل امریکا همراه شده است. شدت زشتی این کار ترامپ به حدی است که حتی نامزدهای جمهوری خواه و چهره های شاخص جمهوری خواهان آمریکا نیز از او اعلام برائت و دوری کرده اند.

احتمال دارد ترامپ به علت همین سخنان غیراخلاقی و نسنجیده مجبور به کناره گیری از گردونه انتخاباتی شود. این درحالی است که او هم اکنون در نظرسنجی ها بیشترین بخت را برای پیروزی بر رقبای جمهوری خواه خود دارد و اینکه به نامزد نهایی این حزب درمقابل کلینتون تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تامکت

      فرهنگ امریکایی بهتر از این نمیشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط عیبش اینه که اونا خودشون را متمدن می دونن و این تمدن را به همه دنیا صادر می کنند.

    • بدون نام

      اگر ترامپ از جمهوری خواهها رای بیاورد,باید نشان این حزب را از فیل به سگ هار عوض کرد!

    • ناشناس

      نگارنده خود شاهد یک مناظره انتخاباتی در تلوزیون امریکا بود و ترامپ عبارت بسیار توهین امیزی به خانم مجری برنامه گفت که باعث بهت تماشاچیان شد متاسفانه انتخابات امریکا با نمایش و تظاهر اینکه ازاد است از این بازی ها زیاد دارد و مردم برخلاف تصور از فهم بسیار پایین برخوردارند و کاملا برده تبلیغات و از نظر شعور اجتماعی در حد همان ارم های دو حزب هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج