اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۳۸۳۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پولی‌ شدن تونل های تهران بدون اطلاع‌ ناجا

موضوع پولی شدن تردد خودروها از برخی تونل‌ها و پل صدر در پایتخت در حالی مطرح و در نوبت رسیدگی در صحن شورای شهر تهران قرار گرفته که پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از ارکان ترافیک در پایتخت از آن بی‌اطلاع است.

خبرگزاری ایسنا: موضوع پولی شدن تردد خودروها از برخی تونل‌ها و پل صدر در پایتخت در حالی مطرح و در نوبت رسیدگی در صحن شورای شهر تهران قرار گرفته که پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از ارکان ترافیک در پایتخت از آن بی‌اطلاع است.

چند روزی است که دوباره در رسانه‌ها اخباری درباره پولی شدن تردد در برخی معابر پایتخت مطرح شده است و آنطور که مهدی چمران، رییس شورای شهرتهران گفته است، این طرح‌«پس از بررسی در کمیسیون عمران و حمل و نقل درنوبت رسیدگی در صحن علنی قرار دارد»، اما تاکنون علیرغم اینکه رسانه‌ها و افکار عمومی از آن مطلع شده‌اند، پلیس راهنمایی و رانندگی از اجرای آن بی اطلاع است.

طرحی که اگر در شورای شهر تصویب شود، بر اساس آن عبور از اتوبان‌ دوطبقه صدر و تونل‌های نیایش، توحید و ... مشمول پرداخت عوارض خواهد شد و معلوم نیست که حجم خودروهای عبوری که قصد پرداخت عوارض را ندارند، به کدام معابر سرریز خواهد شد.

سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در پاسخ به سوال ایسنا، درباره پولی شدن برخی تونل‌ها و پل‌ها در پایتخت می‌گوید:« چیزی درباره این موضوع نشنیده ام اما برابر مقررات اگر شورای شهر مصوبه‌ای داشته باشد باید اجرا شود».

او درباره اینکه آیا این طرح در روان سازی ترافیک موثر خواهد بود یا خیر نیز گفت:« چون جزئیاتی از این طرح را نمی‌دانم نمی توانم اظهارنظر کنم و در این مورد چیزی به پلیس نگفته‌اند».

سردار سید تیمور حسینی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز که بناست این طرح در حوزه استحفاظی پلیس تحت امر او برگزار شود دراین‌باره می‌گوید:« درباره این طرح مشخصا اظهار نظر نمی‌کنم و آن را به پس از بررسی کارگروه تخصصی موکول می‌کنم».

در این‌بین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از برخی از معاونان پلیس راهور ناجا و تهران بزرگ نیز حاکی از این است که جزئیات اجرای این طرح به اطلاع پلیس راهور نرسیده و پیشنهاد طرح قبل از کسب نظر پلیس راهور رسانه‌ای شده است.

گرچه معلوم نیست که این طرح به تصویب اعضای شورای شهر تهران می‌رسد یا خیر؟اما بهتر است در مسائل مرتبط با ترافیک آن هم در کلانشهری مانند تهران نظر نهادهای تاثیرگذار در ترافیک نیز اخذ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      باپول مردم وبیت المال اینارو درست کردن حالا می خوان از مردم باز پول بگیرن.واقعا اگر این کارو بکنن مردم باید به جای سفارت عربستان شورای شهر رو تسخیر کنن و اعضاشو بریزن بیرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج