۲۸۶۱۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پولی شدن تونل ها متوقف شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که شهرداری تهران روز گذشته لایحه اخذ عوارض عبور خودروها از معابر خاص را رسما از شورای شهر تهران پس گرفت، گفت: به این ترتیب، این لایحه که قرار بود طی روزهای آینده در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد، از دستور کار شورا خارج شد.

خبرگزاری میزان: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که شهرداری تهران روز گذشته لایحه اخذ عوارض عبور خودروها از معابر خاص را رسما از شورای شهر تهران پس گرفت، گفت: به این ترتیب، این لایحه که قرار بود طی روزهای آینده در صحن علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد، از دستور کار شورا خارج شد.

سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: با توجه به شرايط اقتصادي كشور و وضعيت معيشتي شهروندان و با عنايت به اين كه ممكن است هزينه هاي اجراي اين طرح با وجود مبالغ اندكي كه براي آن در نظر گرفته شده بود، مردم را به زحمت بيندازد، ‌لايحه مذكور را پس گرفتيم تا با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادي و معيشتي، كار كارشناسي دقيق تر و كامل تري بر روي آن انجام شود.

وي با اشاره به اين كه شهردراي تهران بر اساس برنامه ۵ ساله شهر تهران، از سوي شوراي شهر موظف به اجراي اين طرح شده و لايحه اخذ عوارض از معابر خاص نیز بر اساس همين برنامه تنظيم و به شوراي شهر تقديم شد، اظهار كرد: با توجه به شرايط موجود و كسب نظرات مشورتي از افراد صاحب نظر، لايحه مذكور پس گرفته شد تا با خروج آن از دستور كار شوراي شهر، با انجام بررسي كامل تر و دقيق تر، ابعاد اجتماعي اين طرح و آثاري كه بر آحاد جامعه مي تواند داشته باشد نيز مد نظر قرار گيرد.

تشكري هاشمي با بيان اين كه با توجه به تكاليف برنامه ۵ ساله، دريافت عوارض از معابر خاص شهري الزامي است و بايد اجرايي شود، گفت: زيرساخت هاي اجرايي اين طرح كاملاً فراهم است و امکانات و تجهيزات موجود از جمله دوربين هاي پلاك خوان، قابليت استفاده هاي متعدد و متنوع ترافيكي را دارند و تونل ها و پل هاي تهران هم به منظور كنترل ترافيك عبوري به اين دوربين ها مجهز هستند.

وي در مورد تأثير برخي انتقادها و مخالفت ها در تصميم شهرداري تهران براي پس گرفتن اين لايحه از شوراي شهر، تأكيد كرد: بر پايه برنامه ۵ ساله مصوب شوراي شهر، ‌شهرداري تهران ملزم به تهيه و ارائه طرح مذكور بود و اگر انتقادي متوجه كليت آن باشد، بايد براي خروج اين مصوبه از برنامه ۵ ساله شهر تهران، اقدام شود كه روال قانوني خودش را دارد.

معاون شهردار تهران در پايان با تأكيد بر اين كه در پس گرفتن اين لايحه از شوراي شهر، تجديد نظر در جزييات آن با ملاحظه اوضاع اقتصادي كشور و احوال معيشتي شهروندان مورد توجه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان كرد: مهم ترين ملاحظه براي مديريت شهري، مردم و توجه به مسائل و مشكلات آنها از طريق انجام خدمت بيشتر و ايجاد زحمت كمتر براي شهروندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج