adexo3
۳۲۷۲۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی-هنری «اکسیر نوین»؛

آلبوم جدید «بابک جهانبخش» به بازار آمد

جدیدترین آلبوم «بابک جهانبخش» با نام «حالم خوبه» منتشر شد. به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در تهران توزیع خواهد شد.

وب‌سایت موسیقی ما: جدیدترین آلبوم «بابک جهانبخش» با نام «حالم خوبه» منتشر شد. به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در تهران توزیع خواهد شد.

«حالم خوبه» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی-هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» و توسط پخش «دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

آلبوم جدید «بابک جهانبخش» به بازار آمد

این اثر ۱۰ قطعه به نام‌های «حالم خوبه»، «تصمیم»، «تو رو دوست دارم»، «پاییز»، «جاذبه»، «شاید»، «خاص»، «هرگز»، «باید برم» و «می‌ترسم» دارد که آهنگسازی آن‌ها بر عهده بابک جهانبخش، بابک وزیری، پیام هوشمند، آصف بایرام‌زاده و امیرعلی زمانیان بوده است. امیرحسین اویسی، آرون حسینی، انوشیروان تقوی، رضا تاجبخش، پیام هوشمند، مسعود همایونی و اشکان آبرون تنظیم‌کنندگان قطعات آلبوم «حالم خوبه» هستند. «آرش پاکزاد» میکس و مسترینگ این قطعات را بر عهده داشته است.

ترانه‌های هشتمین آلبوم بابک جهانبخش را امیرمسعود میردامادی، حامد صوفی‌پور، علی استیری، بابک جهانبخش، بابک بابایی، محمد کاظمی، محسن شیرالی، م. عرب و مهران هادیان سروده‌اند.

صدای خواننده در استودیو شخصی انوشیروان تقوی و سازها در استودیو آوا (علی مرتضوی) و استودیو تم (مازیار مرتاضیه) ضبط شده‌اند.

آلبوم جدید «بابک جهانبخش» به بازار آمد

عکس‌های آلبوم اثر «آرمین مقدم» و «حسین صنیعی» هستند و «بهرنگ نامداری» -گرافیست پرکار این روزها- طراحی آن را بر عهده داشته است.

چی شده، بی اسم، احساس، زندگی من، من و بارون، اکسیژن و مداری بی‌قراری آلبوم‌های قبلی این هنرمند بوده‌اند. جهانبخش همچنین در آلبوم‌های گروهی «هشت» و «خاص» حضور داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج