۳۲۷۵۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برنامه کنسرت های خارجی علیرضا قربانی

علیرضا قربانی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، در ماه می با اجرای چند کنسرت در اروپا و آفریقا به صحنه می‌رود.

خبرگزاری مهر: علیرضا قربانی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی، در ماه می با اجرای چند کنسرت در اروپا و آفریقا به صحنه می‌رود.

علیرضا قربانی چند برنامه کنسرت موسیقی پیش روی دارد و قرار است ۱۲، ۱۵، ۱۸ و ۲۱ ماه می و نیز ۱۴ ژوئن روی صحنه برود.

برنامه کنسرت های خارجی علیرضا قربانی

وی به ترتیب در تئاتر پواتیه در فرانسه، در بنیاد کالوسته گولبنکین در لیسبون پرتغال، در فستیوال موسیقی کلنگ‌فوکال دورتموند در آلمان، فستیوال موازین ریتم دوموند در رباط مراکش و فستیوال لنزبرگیاد در لنزبورگ سوییس به صحنه می‌رود.

در سایت این برنامه در معرفی قربانی آمده است: علیرضا قربانی یکی از بزرگترین آوازخوانان ایرانی است که در سبک ایرانی به خواندن آواز و تصنیف می‌پردازد و از نادرترین تکنیک‌های آوازی ایرانی بهره می‌گیرد.

او که در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده، خیلی زود با قرآن و نیز کلام موزون آشنا شد. او در ۲۷ سالگی سولیست خواننده اکستر ملی ایران بود و در کشور خود و کشورهای‌ همسایه به اجرای کنسرت پرداخت. به موازات آن، او همکاری با آهنگساز فرهاد فخرالدینی را آغاز کرد. او همچنین آلبومی سه نوازی از آواز کلاسیک فارسی را با جمشید شمیرانی و داریوش طلایی ارایه کرد.

این آلبوم به شدت توسط منتقدان و رسانه‌های فرانسوی تحسین شد و دو جایزه در سال ۲۰۰۵ دریافت کرد که جایزه افتخاری از آکادمی شارل کرو از جمله آنها بود.

در این معرفی، از علاقه قربانی به برداشت و تفسیر متون شاعران بزرگ فارسی که نوجوانی‌اش را شکل داده بودند سخن رفته و ادای دین وی به مولانا در آلبوم «حریق خزان» و نیز توجه به اشعار خیام در آثارش اشاره شده است. همچنین آمده است: او آلبوم «جلوه گل» را به آهنگسازی داریوش طلایی منتشر کرد و با اجرای کنسرتی در فرانسه، آن را برای دوستداران خود در خارج از مرزهای کشورش معرفی کرد.

در ادامه این بخش آمده است: ‌او با آلبوم جدیدش با عنوان «سودایی» در سال ۲۰۱۵ ما را در سفری در «گلستان»، به بوستان گل می‌برد که محل الهام شاعران بزرگ فارسی مانند حافظ، سعدی و مولانا است و دعوت می‌کند تا جهان معاصر شاعرانی چون محمدرضا شفیعی کدکنی و فریدون مشیری را کشف کنیم. آهنگسازی این آلبوم توسط سامان صمیمی انجام شده و در فرانسه منتشر شده است.

او پیش از این در فرانسه چندین کنسرت در پاریس و دیگر شهرهای فرانسه برگزار کرده و در دیگر کشورهای اروپا در لیسبون پرتغال، فورد نروژ، مارتینی سوییس، تیرول اتریش روی صحنه رفته است. قربانی در استانبول ترکیه، رباط مراکش و تونس نیز برنامه اجرا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج