۴۵۸۳۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

SpaceX هفته آینده به فضا برمیگردد

پس از آنکه موشک فالکون ۹ در ایستگاه فضای کیپ کاناورال فلوریدا، در شهریور دچار سانحه شد و موشک و محموله ۱۹۵ میلیون دلاری آن (ماهواره آموس ۶) منفجر شدند، عملیات پرتاپ موشک اسپیس اکس به طور کامل متوقف شد و تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز شد.

مجله سخت افزار - سیمین نوربخش: پس از آنکه موشک فالکون ۹ در ایستگاه فضای کیپ کاناورال فلوریدا، در شهریور دچار سانحه شد و موشک و محموله ۱۹۵ میلیون دلاری آن (ماهواره آموس ۶) منفجر شدند، عملیات پرتاپ موشک اسپیس اکس به طور کامل متوقف شد و تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز شد.
SpaceX هفته آینده به فضا برمیگردد
در اواسط دسامبر اسپیس اکس در نظر داشت که فالکون 9 را بار دیگر به فضا پرتاب کند، اما تنها چند روز مانده به عملیات اعلام شد برای پرتاب موشک نیاز به تأیید FAA، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا دارد. سرانجام بعد از گذشت بیش از 4 ماه این سازمان که مسوول تحقیقات در زمینه علت انفجار موشک فالکون 9 بود، 3 روز پیش مجدداً مجوز پرتاپ موشک و حمل و نقل اسپیس اکس را صادر کرد.
قرار بود که روز گذشته در پایگاهی هوایی واندنبرگ در بیرون از لس آنجلس عملیات پرتاپ موشک آغاز شود. اما بدلیل آب و هوای نامساعد در کالیفرنیا این عملیات حداقل تا یک هفته به تعویق افتاد. مانند بخش های دیگر ایالت متحده، کالیفرنیا این آخر هفته آب و هوایی مساعدی ندارد و انتظار میرود که باران، باد و توفان تا روز یکشنبه ادامه داشته باشد. با این پیش بینی از وضع هوا برنامه اسپیس اکس حداقل تا 14 ژانویه به تعویق خواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج