اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۹۶۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طلب معلمان به تدریج در حال پرداخت است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه طلب انباشته‌ای که از سال ۸۳ با مشکلات پرداخت مواجه بود به تدریج در حال پرداخت است، گفت: نقش معلمان در توسعه پایدار انکارناپذیر است.

خبرگزاری فارس: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز معلم که در مدرسه مرآت تهران برگزار شد، با بیان اینکه معلمان یکی از اقشار شریف و مؤثر کشور هستند، اظهار داشت: امر معلمی و تعلیم و تربیت از مهم‌ترین مشاغل و مسئولیت‌ها در جهان امروز است و سلامت جامعه به مسئله تعلیم و تربیت مربوط می‌شود.

وی افزود: شخصیت انسان و آینده شغلی افراد در مدرسه شکل می‌گیرد و مهمترین مسئولیت دولت، سرمایه‌گذاری در این عرصه است.

امیری با بیان اینکه تعلیم و تربیت و معلمی یکی از صفات خداوند است، اضافه کرد: پیامبر(ص) هم برای امر تعلیم و تهذیب مبعوث شد و معلمی که با احساس مسئولیت این شغل را انتخاب کرده، یکی از رسالت‌های رسول را متحمل شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: لازمه توفیق در امر معلمی، ایثار و از خود گذشتگی است و اگر ما در مسیر توسعه و رشد علمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داریم، ریشه و اساس آن به مدرسه بازمی‌گردد.

وی اضافه کرد: نقش معلمان در توسعه پایدار انکار ناپذیر است و کشور توسعه یافته به معلم و دانش‌آموز توسعه یافته نیاز دارد.

امیری با بیان اینکه شهید مطهری در دینداری و تطابق دین با نیازهای روز بسیار توانمند بود، گفت: ما نیاز داریم شخصیت ایشان را بازآفرینی کنیم؛ جامعه امروز ما به اخلاق و دیانت احتیاج دارد و این امر در مدارس محقق می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از همت‌های رئیس‌جمهور توجه به معلمان است، خاطرنشان کرد: هر زمان صحبت از معیشت کارکنان دولت پیش می‌آید رئیس‌جمهور بر حل مشکلات معلمان تأکید می‌کند.

وی ادامه داد: طلب انباشته‌ای که از سال ۸۳ با مشکلات پرداخت مواجه بود با وجود سقوط قیمت نفت و مشکلات مالی دولت به تدریج در حال پرداخت است.

امیری رشد حقوق معلمان را نشان از اعتقاد دولت به قشر فرهنگی دانست و اظهار داشت: دولت بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان تاکید دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه خواستن توانستن است،‌ افزود: بسترهای لازم برای پیشرفت علمی در کشور مهیاست و هر دانش‌آموز باید خود را یک مدیر و مسئول بالای کشور فرض کند تا به آن مقام برسد.

وی ادامه داد: شهید رجایی در همین دبیرستان تدریس داشت و به مقام ریاست جمهوری رسید. بنابراین شرایط برای قشر عادی برای رسیدن به مقامات بالا مهیاست.

یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت روز معلم که در مدرسه مرآت تهران برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش در ۳ کلمه مدرسه، معلم و دانش‌آموز خلاصه می‌شود، اظهار داشت:‌ انسان توسعه یافته سه ویژگی دارد. او متعهدانه،‌ مسئولانه و وفادارانه عمل می‌کند.

وی افزود: معلمان و دانش‌آموزان در دفاع مقدس نقش مهم و اساسی در دفاع از نظام اسلامی داشتند.

نجفی ادامه داد: در دولت نگاه ویژه به آموزش و پرورش وجود دارد و خود را مکلف کرده‌ایم که ۱۱ هزار میلیارد تومان بدهی باقیمانده از گذشته را پرداخت کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در آموزش و پرورش آمریکا به دانش‌آموز می‌گویند «تو می‌توانی رئیس‌جمهور شوی» و آرزوهای بلند را از همان ابتدا به دانش‌آموز القا می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر خودمان برنامه‌ریزی نکنیم دیگران برای ما برنامه‌ریزی می‌کنند پس باید به مدیریت آینده فکر کنیم.

در انتهای این مراسم با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از معلمان این مدرسه تقدیر به عمل آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شا اله که طلب بقیه کارمند ها هم به تدریج داده میشود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج