adexo3
۵۵۸۳۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اطلاعات جدیدی از فصل ۸ Game of Thrones

با نزدیک شدن به انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones سازندگان این مجموعه، دی. بی. وایس و دیوید بنیاف، از کامل شدن داستان فصل هشتم خبر دادند.

وب سایت گیم شات: با نزدیک شدن به انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones سازندگان این مجموعه، دی. بی. وایس و دیوید بنیاف، از کامل شدن داستان فصل هشتم خبر دادند.
اطلاعات جدیدی از فصل 8 Game of Thrones
در چند هفته آینده شاهد بازگشت ساخته موفق شبکه HBO که اقتباسی از کتاب نغمه آتش و یخ جرج آر. آر. مارتین است، خواهیم بود. انتظار نسبت به گذشته طولانی‎تر بود اما با عکس‎ها و پیشنمایش‌هایی همراه بود که هیجان بسیاری را وعده می‎داد. حتی بهتر از آن انتشار دو تریلر بود که تریلر دوم نکات بسیاری درباره شخصیت‎ها به ما نشان داد.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شده‎اند. ما تازه متوجه شدیم که جسیکا هنویک نقش خود را در سریال Game of Thrones به خاطر بازی در فیلم Iron Fist کمپانی مارول، رها کرده‎است، همچنین بحث درباره ملاقات احتمالی آریا و لیتل فینگر که با تئوری طرفداران در آمیخته شده، بسیار داغ است.
اگرچه نمی‎توان اطلاعات کاملا دقیقی از تریلر بدست آورد اما با توجه به مشاهداتی که داشتیم بسیاری از طرفداران فکر می‎کنند در این فصل از سریال Game of Thrones شاهد ملاقات دو برادر کلگین، گرگور و سندور، خواهیم بود. خبر‎های خوبی از مصاحبه سایت EW با دی. بی. وایس و دیوید بنیاف به دست آمده است. وقتی از آن‎ها درباره پیشرفت در نوشتن داستان فصل هشت سوال شد، آن‎ها جواب‎های متفاوتی دادند:

بنیاف: کار نوشتن فصل هشتم سریال تقریبا تمام است، البته به کار بردن لفظ تقریبا شاید درست نباشد.

وایس: فکر نکنم نظر من با وایس یکی باشد، این کار هیجان‎انگیز است اما همیشه فشار کار وجود دارد و ما نمی‎خواهیم که اشتباه کنیم.
اطلاعات جدیدی از فصل 8 Game of Thrones

اخیرا شایعه‎ای پخش شده است که انتشار فصل هشتم سریال Game of Thrones به جای ۲۰۱۸ به ۲۰۱۹ موکول شده است. با توجه به ارزش ساخت دو فصل پایانی و همچنین تاخیر فصل هفتم این تئوری ممکن است درست باشد. هنگامی که سوالی درباره تاریخ انتشار فصل هشتم مطرح شد، بنیوف از نامشخص بودن آن گفت:

صادقانه بگویم، ما هنوز نمی‎دانیم. تاریخ‎های انتشار معمولا خیلی تغییر می‎کنند و جلو و عقب می‎روند اما تا تعیین زمان دقیق بسیار فاصله دارند.

خبر پیشرفت در نوشتن داستان برای ما خوشایند است، ولی از نزدیک شدن سریال به پایان راهش خبر می‎دهد. با این وجود تاریخ انتشار فصل هشت این سریال ممکن است بیشتر از مدت معمول به تعویق بیفتد، اگرچه این خبر ممکن است به مذاق طرفداران خوش نیاید ولی این وقت صرف ساخت نسخه‎ای بی‎نظیر از سریال را می‎دهد و تا آن زمان شاید جورج آر آر مارتین هم کار نوشتن کتابThe Winds of Winter را تمام کرده باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج