۶۲۱۰۸۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

عرضه به‌روز رسانی ۵.۰۱ برای پلی استیشن ۴

شرکت ژاپنی سونی مدتی پیش به منظور رفع مشکلات و ایرادات آپدیت شماره ۵٫۰۰، به روز رسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴ را منتشر کرد.

وب سایت کلیک: شرکت ژاپنی سونی مدتی پیش به منظور رفع مشکلات و ایرادات آپدیت شماره ۵٫۰۰، به روز رسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴ را منتشر کرد.


عرضه به‌روز رسانی 5.01 برای پلی استیشن 4

اوایل مهر ماه امسال بود که شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به‌روزرسان بزرگی را برای تمامی مدل های کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی استیشن ۴ منتشر کرد که در پی آن، ویژگی های جدیدی از جمله قابلیت اشتراک گذاری ویدیوها یا استریم با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم ثانیه در شبکه Twitch، بهبود کنترل والدین و استفاده خانوادگی از دستگاه، بهبود بخش فهرست دوستان و دسترسی سریع به آن، امکان شخصی سازی رابط کاربری بخش پیغام ها یا Notifications، پشتیبانی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از کانال های ۵٫۱ و ۷٫۱ صداهای فراگیر مجازی حین تماشای فیلم های Blu-rays در حالت سینماتیک و غیره به کنسول اضافه شد.

اما در کنار تمامی این ویژگی ها و قابلیت های جدید، به‌روز رسانی شماره ۵٫۰۰ کنسول پلی استیشن ۴ مشکلاتی را هم برای کاربران و دارندگان این دستگاه به وجود آورد. تنها یک روز از انتشار این به‌روز رسان نگذشته بود که گزارشاتی مبنی بر مشاهده پیغام خطای E-801809A8 در سراسر فضای مجازی و انجمن های معتبر پلی استیشن مشاهده شد. گویا علت اصلی این خطا مشکلات سخت افزاری درایو Blu-Ray پلی استیشن ۴ بود که از نصب این بروز رسان جلوگیری می کرد.

سرانجام شرکت ژاپنی سونی پس از رفع مشکلات گزارش داده شده، به تازگی به منظور بهبود عملکرد و پایداری کنسول پلی استیشن ۴، به‌روز رسانی ۵٫۰۱ را در دسترس تمامی دارندگان این دستگاه قرار داد. سونی در توضیحات و تغییرات به وجود آمده در طی این به‌روز رسانی از همان عبارت همیشگی و معروف خود یعنی «بهبود عملکرد و پایداری کنسول پلی استیشن ۴» استفاده کرده است.

لازم به ذکر است؛ به روز رسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴ هم اکنون برای تمامی مدل ها اعم از استاندارد، اسلیم و پرو قابل دسترس بوده و دریافت آن برای تمامی بازیکنان و کاربران الزامی است.

به روز رسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴

چنانچه دستگاه PS4 شما در حالت Rest Mode (استراحت) و باشد، به صورت خودکار به روز رسانی ۵٫۰۱ کنسول پلی استیشن ۴ را شناسایی و دریافت می کند. در غیر این صورت، کنسول پس از اولین روشن شدن و به محض اتصال به اینترنت، شما را در جریان این آپدیت قرار داده و به صورت خودکار نسبت به دریافت آن اقدام می کند. سپس کافیست عملیات به‌روز رسانی را تایید کرده تا کنسول به نصب این آپدیت جدید بپردازد. حال در صورتی که کنسول شما موفق به شناسایی این فریمور جدید نباشد، بهتر است به بخش تنظیمات دستگاه مراجعه کرده و بر روی گزینه System Software Update (بروز رسانی نرم افزاری سیستم) کلیک کنید.

جهت مطالعه کامل ویژگی ها و قابلیت های جدید بروز رسانی ۵٫۰ کنسول پلی استیشن ۴، بر روی این لینک کلیک کنید.

از دیگر خبرهای مرتبط با کنسول پلی استیشن ۴، می توان به رونمایی از مدل جدید هدست های واقعیت مجازی پلی استیشن یا همان PlayStation VR اشاره کرد. این هدست که با شماره مدل CUH-ZVR2 عرضه می شود، تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و تنها تغییراتی جزئی و صد البته کاربردی در آن ایجاد شده که باعث راحتی استفاده کاربران و دارندگان شده است.

مهمترین ویژگی جدید این هدست واقعیت مجازی، پشتیبانی از ویژگی HDR است که دارندگان تلویزیون های HDR می توانند رنگ های موجود در تصاویر و عناوین ویدیویی را طبیعی تر از همیشه و با کیفیت فوق العاده بالایی مشاهده کنند. به علاوه، سیستم صوتی پلی استیشن وی آر یکپارچه شده و سونی هدفون ها را در داخل آن تعبیه کرده است. به عبارت دیگر، کاربران دیگر نیازی به اتصال جداگانه هدفون به هدست ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج