۶۵۱۵۶۹
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

عطریانفر: کاندیداتوری رئیسی با دوپینگ همراه بود

محمد عطریانفر در واکنش به اظهارات اخیر رئیسی که گفته بود از کاندیداتوری پیشمان نیست گفت: تجربه کاندیداتوری او اگرچه برای اصولگرایان دستاوردی نداشت اما برای خود رئیسی شیرین بود.

انتخاب: عطریانفر درباره اظهارات اخیر سید ابراهیم رئیسی که گفته بود از کاندیداتوری در انتخابات پشیمان نیست گفت: چنین موضوعی هیچ ایرادی ندارد. طبیعتا تجربه رقابت برای رئیسی شیرین بود و او قطعا از این تجربه پشیمان نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رئیسی در انتخابات آتی هم اعلام کاندیداتوری کند گفت: این احتمال وجود دارد چراکه او از چهره های مورد توجه جریان اصولکراست ممکن است در مقاطع دیگری هم به او اقبال شود.

عطریانفر ادامه داد: البته کسانی که در یک دوره انتخابات توفیق پیدا نمی‌کنند به سختی ممکن است در یک دوره دیگر در یک رقابت شرکت کرده و پیروز شوند. رئیسی، هم روحانی جوانی است که در یک دوره انتخابات بخت خود را آزمایش کرد؛ هرچند این آزمایش به صورت دوپینگ بود و هزینه زیادی شد تا او در چنین جایگاهی مطرح شود.

او افزود: به هر حال، تجربه کاندیداتوری رئیسی، اگر برای اصولگرایان دستاوردی نداشت اما برای خود رئیسی دستاورد ارزشمندی داشت و توانست او را در سطح ملی مطرح کند.

همچنین قاسم میرزایی نیکو، نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به اظهارات رئیسی به «انتخاب» گفت: بالاخره هرکس وارد صحنه فعالیت سیاسی می شود اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمت خود را در نظر می گیرد. قطعا رئیسی هم این موضوع را مورد توجه قرار داده و حضور او محدود به یک دوره و یک مسئولیت نیست؛ بلکه با آرایی که به دست آورده می تواند در جایی دیگری، این جریان سیاسی را نمایندگی کند.

میرزایی نیکو در پاسخ به این سوال که آیا رئیسی قصد کاندیداتوری دوباره در انتخابات دارد یا خیر گفت: پیش بینی خاصی ندارم اما طبیعت امر این است که او فعالیت سیاسی خود را شاید در جای دیگری ادامه بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هزینه دوپینگم طبق معمول از جیب سوراخ ملت

    • بدون نام

      اصلا هم مطرح نشد

    • اکبری

      بنظر میاد آقای عطریانفر بزرگتراز قد و قامت جایگاهش نظریه پردازی میکند

    • مستقل

      مردم می دانند که طرح چنین مسایلی در شرایط فعلی منحرف کردن مردم از واقعیتهای تلخ جامعه است .لطفا عملکرد دولت راتشیریح فرمایید.

    • بهروز

      ریسی اگر در این انتخابات شرکت نمیکرد احتمال پیروز شدنش در انتخابات ۱۴۰۰هشتاددرصد بود و خدا به ما رحم کرد که در انتخابات نود وشش شرکت کرد وهویتش برا مردم مشخص شد وشانس پیروز شدنش در اینده رو ده درصد کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج