۹۰۳۱۶۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بررسی نهایی دستورالعمل استخراج رمز ارز‌ها

در نشستی با حضور معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، بررسی نهایی دستورالعمل جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری برای استخراج رمز ارز‌ها انجام شد.

خبرگزاری ایسنا: در نشستی با حضور معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت، بررسی نهایی دستورالعمل جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری برای استخراج رمز ارزها انجام شد.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این نشست سعید زرندی - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت - گفت: جنس این کار با سایر تولیدات صنعتی کمی متفاوت است و چارچوبهای موجود برای این فرایند، باید با نگاه متفاوت تدوین شود.

وی ادامه داد: با توجه به جدید بودن موضوع استخراج رمز ارز در کشور تلاش کردیم با همفکری و هم اندیشی با صاحبان و فعالان این حوزه و همچنین وزارتخانه های مرتبط با استخراج رمز ارزها، دستورالعمل را نهایی کنیم و آن را در شهریور ماه ابلاغ خواهیم کرد.

او گفت: در موضوع استخراج رمز ارزها، شاید بتوان گفت یکی از موفق‌ترین عکس‌العمل ها در خصوص مواجهه با فناوری‌های نوین انجام شد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در گذشته با تأخیر زیاد و همچنین با نگاهی بسته با این جور فناوری ها و کسب و کارها برخورد می شد، اما در این موضوع عکس العمل و فوریت تصمیم‌گیری خوبی اتفاق افتاد.

وی گفت: در دستورالعمل ملاحظات وزارت نیرو، ارتباطات و سایر دستگاه ها لحاظ شده و تلاش می‌کنیم شرایط مساعدی را برای فعالان این بخش فراهم آوریم.

او تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل استخراج رمز ارزها، از فعالیتهای زیرزمینی و غیر قانونی جلوگیری می‌شود و این فعالیت بصورت رسمی و قانونی ادامه پیدا می کند.

در این جلسه معاون وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر و معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، دیدگاه‌های خود را در خصوص دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای استخراج رمز ارزها ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج