۹۰۳۵۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اختلاف نظر درباره خرید و فروش بیت‌کوین

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی متنی وجود دارد که در آن به ممنوعیت رمزارز‌ها استناد شده، گفت: در این زمینه به دنبال انجام بررسی‌های بیشتر هستیم و باید مشخص شود که رمزارز‌ها به عنوان کالا یا پول در نظر گرفته می‌شوند تا دستگاه متصدی رسیدگی به آن مشخص شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی متنی وجود دارد که در آن به ممنوعیت رمزارزها استناد شده، گفت: در این زمینه به دنبال انجام بررسی‌های بیشتر هستیم و باید مشخص شود که رمزارزها به عنوان کالا یا پول در نظر گرفته می‌شوند تا دستگاه متصدی رسیدگی به آن مشخص شود.

امروز (سه‌شنبه) پنجاه و چهارمین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی با موضوع ارائه سامانه پایشگر هوشمند جهت نظارت سیستمی بر کسب و کارهای اینترنتی برگزار شد.

در حاشیه این نشست جواد جاویدنیا در پاسخ به ایسنا درباره اینکه "خرید و فروش رمزارزها در حال حاضر در همه سایت‌ها ممنوع است یا خیر و بازار آن به چه شکل خواهد بود؟" گفت: در این زمینه اختلاف نظرهایی وجود دارد و بهتر است که فعلا درباره آن صحبت نکنیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی متنی وجود دارد که در آن به ممنوعیت رمزارزها استناد شده که به دنبال این هستیم این مستندات لازم را بررسی کنیم تا ببینیم شرایط واقعا به چه ترتیب است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: این موضوع به سیاستگذاری کلان نیاز دارد تا تکلیف رمزارزها مشخص شود و متصدی رسیدگی به آن تعیین شود.

وی افزود: باید مشخص شود که رمزارزها به عنوان کالا یا پول در نظر گرفته می‌شوند و تا زمانی که اختلاف نظرها در سطح کلان برطرف نشود بازار ابهام برانگیزی در این زمینه وجود دارد و اظهار نظر قطعی ممکن نیست‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج