۱۲۴۰۹۴۸
۴۶۵
۴۶۵
پ

اولین واکنش وزیر ورزش به ریاست تاج

حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد.

ورزش سه: حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد. 

 وزیر ورزش در اولین اظهارنظر پس از انتخابات فدراسیون درباره انتقادات از وزارتخانه تحت هدایت او گفت: این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد که بگویند آقا شما مسببین پرونده ویلموتس را یک کاری کردید ثبت نام کنند و رییس شوید. ما طبق اساسنامه کسی را که برای ثبت نام می‌رود، نمی‌توانیم جلویش را بگیریم. عزیزان رفتند ثبت نام کردند و اینکه در فدراسیون چه گذشت را خودمان هم خیلی پیگیری کردیم. چند نفر از کسانی را که ثبت کردند، به اشکال مختلف انداختند و در بعضی موارد شفاف پاسخ ندادند و مجبور بودم با آقای ماجدی صحبت کنم که چرا مثلا آقای آخوندی را اسمش نیاوردید؟ آقای اسدی و واعظ آشتیانی را چرا نیاوردید؟ دلیلش را بگویید و بدانیم. بگذارید انتخابات باز باشد و همه شرکت کنند و پویا باشد. خوب نیست تعداد کم باشد و باید حق انتخاب باشد.

سجادی در توضیح کنار گذاشتن سه کاندیدا توضیح داد: گفتند در دقایق پایانی بود و نرسیدند پنج امضا جمع کنند. در صورتی که یک جاهایی در اساسنامه گفته بود که میتوانید ۷۲ ساعت وقت بدهید ثبت نام را تکمیل کنند و غیره. بنا به دلایلی یک سری دوستان حذف شدند و ماند سه نفر. برای حضور در انتخابات نیاز به صلاحیت در نهادهای نظارتی هست و تمام فدراسیون‌ها همینطور است. وقتی که هیچ دستگاهی اعلام مخالفت نکرد و ۲۱ روز گذشت، اتفاقا عده‌ای که ما را به این موارد متهم می‌کنند، عده دیگر تماس می‌گیرند و حتی نمایندگان به من و معاونم زنگ زدند و گفتند دو روز دیگر انتخابات است و چرا اسامی را به فیفا اعلام نکردید؟ یکی دو نفر دیگر به من زنگ زدند و گفتند نگذارید این نفرات به فیفا و ای اف سی معرفی شود.

وزیر ورزش با اشاره به نظرات متفاوت عنوان کرد: یعنی میخواهم بگویم این انتخابات هم مخالف داشت و هم موافق. به همه هم گفتم چشم پیگیری می‌کنیم. ما از نظر نظارتی کم کاری نکردیم و هیچ دستگاه نظارتی هم مخالفت نکرد. وقتی هم اعلام مخالفت نشد بر اساس اساسنامه به منزله تایید حساب کردند و رفتند به سمت برگزاری.

او در پایان گفت: بی رودربایستی بگویم که وقتی مجمع تشکیل می‌شود حریف اول و آخر را مجمع می‌زند و اگر دخالت و اعمال نفوذ باشد، به عنوان دخالت شخص و بخش ثالث محسوب می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج