۱۲۴۱۳۷۹
۱۴۱۶
۱۴۱۶
پ

استیلی؛ بازنده بامعرفت یا غریق بی‌نجات!

با وجود بسته شدن پرونده اسکوچیچ و نزدیک شدن به آخرین ساعات کاری وی استیلی همچنان در طرف بازنده تلاش می کند.

جی پلاس: خبر برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش امروز و فردا رسما از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. در این بین حتی افراد حامی مربی کروات از جمله برخی اعضای هیات رئیسه رنگ عوض کرده اند و خودشان را به طرف قوی تر و احتمالا برنده چسبانده اند. این که از این افراد با چه صفتی می توان یاد کرد به کنار، اما در این بین هنوز حداقل یک حامی وفادار برای اسکوچیچ باقی مانده: حمید استیلی!

زننده گل قرن، تا پیش از حضور اسکوچیچ حضور پررنگی در نقش های مدیریتی، سرپرستی نداشت و رفت و آمدش به خیابان سئول بسیار کم بود. حالا او که در تیم اسکوچیچ قرار گرفته و خبر دستمزد نجومی اش مدتی سوژه رسانه ها شده نمی خواهد به این راحتی حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

شماره هفت سابق تیم ملی، یا می خواهد وفاداری و تا آخرین نفس ایستادن پای رفاقت (می توان کلمات دیگری را نیز جایگزین کرد) را معنا کند یا همچنان امیدوار است دری به تخته ای بخورد و کشتی شکسته اسکوچیچ و تیمش را به ساحل برساند که این دومی خیلی بعید است. البته شاید کدهایی هم دریافت کرده که در صورت حضور کی روش او تیم خودش شامل مترجم، سرپرست، مدیا آفیسر و ... را می آورد. پس از آنجایی که در تیم بعدی راهی ندارد می کوشد تا آخرین توان پای اسکوچیچ بایستد.

استیلی می توانست با حفظ شانیت و جایگاه سرپرستی تیم ملی حتی پس از رفتن مربی کروات هم در تیم بماند. در واقع مقصر خود او بود که بیش از اندازه خودش را به اسکوچیچ گره زد. این قدر به او چسبید که حالا با رفتن اسکوچیچ او هم چون لباس هایش باید برود. اگر چشمش را به روی وقایع اردوی دبی نبسته بود. اگر سرپرست تیم ملی می ماند؛ نه مهمانی راه انداز سرمربی و تولد بگیرش، اگر می توانست به جای نشست های ساختمان سازها و میلیاردرها، به فکر تیم و ارتباط با بازیکنانش باشد تا افتضاح استوری ها پیش نیاید، آن وقت می توانست سمتش را حفظ کند و به دوحه برسد، اما با این وضع...

به نظر می رسد استیلی منطقی ترین راه را پیش گرفته، ماندن پشت اسکوچیچ تا آخرین نفس و حفظ امیدهای حداقلی. چرا که آن سوی پل چیزی برایش نمانده و راه برگشتی ندارد. شاید دفعه بعد همه تخم مرغ هایش را درون یک سبد نگذارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج