۱۲۴۹۶۵۴
۵۳۹
۵۳۹
پ

کارزار عجیب مردم بریتانیا علیه هالند

موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.دومین کارزار علیه هالند: او امنیت بریتانیا را تهدید می‌کند!

ورزش سه: موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.دومین کارزار علیه هالند: او امنیت بریتانیا را تهدید می‌کند!

 ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، از زمان ورود به انگلیس و شروع به بازی در لیگ برتر، چنان درخشش خیره‌کننده‌ای داشته که دوست و دشمن را شگفت‌زده کرده است.

به همین خاطر است که ایجاد کمپین‌های جمع‌آوری امضا برای جلوگیری از فوتبال بازی کردن او حالا به یک موج تبدیل شده است. کمپین‌هایی که در نگاه اول شوخی به نظر می‌رسد. دیروز اولین اقدام برای جمع‌‌آوری امضا آغاز شد اما در روز جاری تلاش دیگری در انگلیس آغاز شده که تعداد امضاهایش به مراتب بیشتر بوده است.

کارزار عجیب مردم بریتانیا علیه هالند
کمپین دیروز برای جمع‌آوری امضا علیه هالند: او روبات است، از لیگ برتر اخراجش کنید

هالند تا اینجا با پیراهن سیتی ۱۳ بازی انجام داده و با به ثمر رساندن ۲۰ گل نام خود را به عنوان بهترین مهاجم این روزهای فوتبال اروپا مطرح کرده است. برای اینکه دید بهتری از درخشش هالند پیدا کنید بهتر است بدانید درحالی‌که ستاره نروژی تا پایان فصل لیگ برتر ۲۹ بازی دیگر در پیش دارد؛ کافی است هشت گل دیگر بزند تا به رکورد فصل گذشته آقای گلهای این لیگ، محمد صلاح و سونگ هیون مین، برسد.

 
کارزار عجیب مردم بریتانیا علیه هالند

کمپین دیروز که از هالند به عنوان یک روبات یاد کرده بود؛ اشاره کرد که چون هالند انسان نیست نباید با انسانها فوتبال بازی کند؛ 646 امضا داشت. اما امروز کارزار جدیدی در سایت چنج دات اورگ آغاز شده و به طنز مدعی است که قدرت گلزنی هالند امنیت ملی انگلیس را به خطر می‌اندازد و او باید از خاک این کشور اخراج شود. مخاطبین به این کارزار جدید توجه زیادی نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد تعداد امضاها در نهایت به مراتب بیشتر از کمپین دیروز بشود.

کارزار عجیب مردم بریتانیا علیه هالند
کارزار امروز علیه ارلینگ هالند: از خاک بریتانیا اخراجش کنید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج