۱۲۵۳۲۴۲
۴۸۷
۴۸۷
پ

گربه سیاه به دنبال تحقیر دوباره استقلال!

هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.

ورزش سه: هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.

سپهر روزی‌طلب هافبک دفاعی هوادار، یکی از بازیکنان باتجربه این تیم است که در این فصل در چند بازی کاپیتان هم بوده است. او در خصوص بازی این هفته‌شان با پیکان گفت: بازی با پیکان خیلی خوب بود. در نیمه اول سوار بازی بودیم ولی روی غافلگیری گل خوردیم. بعد از گل بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم یک مقدار تحت فشار بودیم ولی آقا ساکت با تعویض‌های خوبی که انجام داد چند موقعیت خیلی خوب خلق کردیم و می‌توانستیم گل دوم هم بزنیم اما در نهایت بازی یک بر یک تمام شد.

روزی طلب ادامه داد: روند تیم از اول فصل رو به رشد بوده و نتایج‌مان را نشان می‌دهیم. چند بار هم گفتم که ما فقط به رتبه تک رقمی فکر می‌کنیم. این چند هفته هم نتایج خیلی خوبی گرفتیم و انشاالله ادامه‌دار باشد.

کاپیتان هوادار در خصوص بازی حساس‌شان با استقلال گفت: ما پارسال نشان دادیم برای استقلال و پرسپولیس رقیب سرسختی هستیم. این هفته هم می‌رویم که فوتبال بازی کنیم ولی مطمئنا استقلال بازی سختی مقابل هوادار خواهد داشت. ما هر بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم ولی باید دید روز جمعه روند به چه صورت رقم می‌خورد ولی انشاالله با امتیاز از زمین خارج شویم.

او در خصوص کیفیت زمین دستگردی گفت: پارسال زمین دستگردی یکی از بهترین زمین‌ها بود. ولی امسال چون چند تیم در آن بازی می‌کنند کیفیتش پایین آمده است. ما هم ناراضی‌ایم ولی چون شهرقدس و تختی به مشکل خورده‌اند، فقط دستگردی و انقلاب کرج مانده است. مثل پارسال کیفیت مطلوبی ندارد. امیدوارم مسئولین این ورزشگاه تلاش کنند که مثل سال گذشته کیفیت زمین بالا برود.

او در پایان راجع به نتایج خوب سرمربی تیم‌شان مقابل استقلال بیان کرد: آقا ساکت گربه سیاه استقلال است و همیشه تیم‌هایش جلوی استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کردند که همراه با نتیجه بوده. پارسال در جام حذفی و لیگ با نساجی این موضوع را نشان داد. امسال هم سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم نتیجه خوبی جلوی استقلال بگیریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج