جاباما
۱۲۸۰۱۹۱
۱ نظر
۷۴۵۷
۱ نظر
۷۴۵۷
پ

پای ژاوی به پرونده تجاوز دنی آلوز باز شد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت سوء تفاهمی که درباره اظهارات اخیرش پیرامون پرونده فساد اخلاقی هم‌تیمی سابق او پیش آمد، عذرخواهی کرد.

خبرآنلاین: ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا پس از برد یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیمش در نوکمپ برابر ختافه درباره اظهارات خود در نشست خبری قبل از بازی که با انتقاداتی همراه شده بود، شفاف‌سازی کرد.

بسیاری انتظار داشتند که ژاوی در اظهاراتش قبل از بازی تجاوز جنسی دنی آلوز را محکوم کند و اینکه او صرفاً به بیان اینکه شوکه شده، مورد قبل آنها واقع نشده است.

به همین دلیل سرمربی بارسا پس از بازی مقابل ختافه پیش از هر چیزی درباره این موضوع شفاف‌سازی و تأکید کرد که این اتفاق سوءتفاهمی بیش نبوده است.

ژاوی گفت: فکر می‌کنم که از حرف‌های من سوء برداشت شده اشت. شاید من منظورم را درست انتقال ندادم. حادثه‌ای که رخ داده، مسئله بسیار مهم و تأسف‌باری است. هرگونه خشونتی باید محکوم شود. همه ما باید چنین رفتارهایی را محکوم کنیم و فرقی نمی‌کند که از جانب چه کسانی سر زده باشد. من از قربانی این اتفاق و تمام افرادی که قربانی مواردی مشابه شده‌اند، عذرخواهی می‌کنم. انتقاداتی که از من شده را درک می‌کنم و بابت آنچه رخ داد عذر می‌خواهم.

ژاوی افزود: این‌طور نبود که نخواهم این اتفاق را محکوم کنم. برای دنی واقعاً‌ احساس تأسف می‌کنم که دست به چنین کاری زده است. من واقعاً غافلگیر شدم. الان هم می‌گویم که از قربانی این اتفاق حمایت می‌کنم و از او عذر می‌خواهم. من حرفم را درست نزدم. به همین دلیل هم الان احساس بدی دارم. می‌دانم که نظرم درباره این موضوع مهم است و سوء‌تفاهمی که پیش آمده در این مدت واقعاً آزارم می‌داد.

ژاوی که در دوران بازیگری‌اش آلوز را به عنوان هم‌تیمی و در دوران مربیگری‌اش او را به عنوان شاگرد کنار خود می‌دید. آلوز اما اکنون در زندان به سر می‌برد و با توجه به مخالفت قاضی پرونده با آزادی‌اش به قید وثیقه باید تا زمان محاکمه‌اش در زندان بماند. گفته می‌شود ۴ تا ۱۲ سال حبس در انتظار دفاع راست سابق بارسلونا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      حالا اگه یکی از بازیکنای تیم پیروزی یا استقلال دست به چنین کاری میزدن ،دولت مطمنا خودش رو ندیدن و نشنیدن میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج