۱۲۸۴۰۶۶
۲۶۲۰
۲۶۲۰
پ

بدشانسی دست از سر حسینی برنمی‌دارد

مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.

ورزش سه:  مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.

پیکان در هفته‌های گذشته دچار یک بدشانسی عجیب شده‌اند که به مصدومیت بازیکنان این تیم برمی‌گردد. پیکان که در شروع دوباره لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست مقابل پرسپولیس و سپاهان در دو بازی متوالی ۴ امتیاز به دست آورد، با مصدومیت‌های سریالی نفراتش مواجه شد و حالا کار به جایی رسیده که مجتبی حسینی نمی‌تواند لیست نفرات خود را روی نیمکت هم تکمیل کند!

خودروسازان در بازی گذشته خود مقابل ملوان دو دروازه بان روی نیمکت داشتند و این به خوبی دست خالی مجتبی حسینی را برای ارنج تیمش نشان می‌دهد.

علاوه بر اینکه مجتبی حقدوست ستاره پیکانی‌ها دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدت زیادی از فوتبال دور است، تعدادی از نفرات اصلی این تیم هم در بازه‌های زمانی مختلف دچار آسیب شدند. محمد ناصری دروازه‌بان خودروسازان ، امیر شبانی، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، امیرحسین عزیزی، تیتو اوکلو و ابراهیم صالحی سایر بازیکنان پیکان بودند که در هفته‌های گذشته دچار آسیب شدند و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم غایب بودند.

در جریان بازی گذشته پیکان نیز یکی دیگر از مهره‌های تاثیرگذار این تیم دچار مصدومیت شد. در اواسط نیمه اول سامان فلاح مدافع جوان و باتجربه پیکانی‌ها به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا مشخص شود او نیز شرایط ویژه‌ای دارد.

فلاح فعلا زیر نظر پزشکان پیکان کار می‌کند و شرایط او برای مسابقه با نساجی در هفته نوزدهم مشخص نیست. اگر این مدافع کلیدی هم به بازی بعدی پیکان نرسد، بدشانسی‌های مجتبی حسینی تکمیل می‌شود و باید دید او چگونه برای جایگزینی نفرات مصدوم اقدام خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج