۱۲۹۲۷۲۴
۴۹۹۳
۴۹۹۳
پ

ظهور یک جادوگر در پرسپولیس

محمد عمری وینگر پرسپولیس کاری را انجام داد که سال‌ها قبل فوق ستاره ای مثل علی کریمی آن را کرده بود.

خبرورزشی: یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس محمد عمری جوان ۲۲ ساله این تیم بود. عمری که بعد از رفتن لوکادیا به ترکیب اصلی تیمش رسید، با نمایش‌های خیره کننده خودش نگاه‌ها را به سمت خودش کشاند و موفق شد به سرعت بین هواداران پرسپولیس محبوب شود.

عمری تا قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در ۹ بازی پیاپی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و یکی از مردان مورد اعتماد یحیی گل محمدی به حساب می‌آمد. با این حال وقتی ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد، خیلی‌ها از غیبت عمری تعجب کردند. یحیی ترجیح داد که عمری در آن بازی استراحت کند تا برای بازی حساس مقابل تراکتور آماده شود. تصمیمی که به نفع پرسپولیس و خود عمری شد و این بازیکن نمایش بی نظیری در بازی مقابل تراکتور از خودش نشان داد.

عمری گل اول تیمش را به زیبایی هرچه تمام تر و از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و گل دوم پرسپولیس را هم برای ترابی ساخت. روی گل دوم پدیده این فصل پرسپولیس و فوتبال ایران، چند مدافع تراکتور را دریبل زد و با بهم ریختن خط دفاعی این تیم، توپ را به ترابی داد تا ستاره ملی پوش پرسپولیس که پاس گل اول را به عمری داده بود، گل دوم تیمش را به راحتی وارد دروازه تراکتور کند.

حرکت عمری روی گل دوم پرسپولیس به تراکتور، هواداران این تیم را یاد علی کریمی انداخت که با تکنیک نابش همه را به وجد می‌آورد. نکته جالب توجه در خصوص گل دوم پرسپولیس به تراکتور این است که عمری دقیقا کاری را کرد که جادوگر فوتبال ایران ۱۴ فصل قبل انجام داده بود. کریمی که استاد دریبل زنی و حرکات تکنیکی بود، در لیگ هشتم و در بازی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی، با مهارت و خونسری کامل، یکی پس از دیگری مدافعان پیکان را دریبل زد و آن‌ها را محو کرد و توپ را در دهانه دروازه به محسن خلیلی داد تا خلیلی دروازه پیکان را در آن بازی باز کند.

حالا و بعد از گذشت چندین سال، مشابه آن گل در پرسپولیس زده شد و این بار پدیده ۲۲ ساله قرمزها در نقش جادوگر ظاهر شد و حرکتی فوق العاده جذاب انجام داد. با این حال نمی‌شود تحت هیچ شرایطی عمری را با ستاره ای مثل کریمی مقایسه کرد و این بازیکن حتی برای نزدیک شدن به سطح فوق ستاره ای مثل علی کریمی، راه طولانی در پیش دارد و خیلی باید زحمت بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج