۱۳۰۰۰۸۸
۳۵۰۳
۳۵۰۳
پ

حذف ناباورانه بایرن مونیخ در خانه!

بایرن مونیخ در خانه ۱-۲ مغلوب فرایبورگ شد و با جام حذفی آلمان وداع کرد.

ورزش سه: بایرن مونیخ در خانه ۱-۲ مغلوب فرایبورگ شد و با جام حذفی آلمان وداع کرد.

 بعد از شروع درخشان توماس توخل روی نیمکت بایرن مونیخ و برتری پرگل مقابل دورتموند، امشب در خانه مقابل فرایبورگ شکست خورد و شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و روی حرکت لروی سانه از گوشه محوطه جریمه می توانست به گل اول این بازی دست یابد، اما ضربه زمینی این ستاره آلمانی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۱۹ به گل اول رسید. ارسال کرنر از سمت چپ از سوی جاشوا کیمیش، با ضربه سر دقیق دایوت اوپامکانو همراه شد و بایرن مونیخ گل اول را به ثمر رساند.

حذف ناباورانه بایرن مونیخ در خانه!

اما فرایبورگ در صدد جبران برآمده و خیلی زود توانست به گل تساوی دست یابد. هوفلر در پشت محوطه جریمه بایرن مونیخ صاحب موقعیت شده و با یک ضربه والی فوق العاده توانست دروازه یان سومر را باز کند.

در اواخر نیمه اول بایرن مونیخ فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه توماس مولر را روی خط بازیکنان فرایبورگ برگرداندند و در نهایت نیمه اول با همان تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 61 این بایرن مونیخ بود که آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اما ضربه سر بنجامین پاوارد روی ارسال کیمیش به دیرک دروازه فرایبورگ برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

دقایقی بعد جمال موسیالا از گوشه محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.  در اواخر بازی سرژ گنبری موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی بیرون میدان شد.

اما در اوقات اضافی و با هند جمال موسیالا بود که فرایبورگ صاحب یک ضربه پنالتی شد. هولر این ضربه را تبدیل به گل کرد و در نهایت بایرن مونیخ با قبول شکست 1-2، حذفی ناباورانه از جام حذفی داشت.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج