۱۳۰۳۸۲۲
۱۹۱۷
۱۹۱۷
پ

نوازی: برخی از مدیران استقلال سر من کلاه گذاشتند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمانی که در اوج برای استقلال بازی می‌کردم برخی از مدیران این باشگاه سر من کلاه گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوازی درباره خاطراتش از دربی تهران و آن گل به‌یادماندنی که از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه احمدرضا عابدزاده کرد، گفت: بدون شک آن گلی که زدم مهمترین گل دوران فوتبالم بود. من همین حالا هم به بازیکنان می‌گویم اگر از کناره‌ها می‌خواهند ضربه ایستگاهی بزنند بهتر است که به قصد چارچوب بزنند، چون احتمال گل شدن دارد یا اینکه در بین راه توسط یک بازیکن قطع می‌شود و توپ تبدیل به گل خواهد شد. من آن ضربه را هم به قصد چارچوب زدم و خوشبختانه گل شد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا بعدها در مورد آن گل صحبتی با احمدرضا عابدزاده داشته است یا خیر، تأکید کرد: ما چند بار همدیگر را دیدیم، ولی واقعیت این است که صحبتی در مورد آن گل میان ما دو نفر رد و بدل نشده است.

نوازی در مورد دربی معروف ۹ دی که منجر به درگیری بازیکنان شد، گفت: خودمان هم بابت آن اتفاقات ناراحت شدیم و جدا از محرومیت، سه روز هم به زندان رفتیم که کار را خراب کرد. البته ما آن سال‌ها واقعاً برای تیم زحمت می‌کشیدیم و بدون چشم‌داشت مالی بازی می‌کردیم و اگر الان من به‌عنوان بازیکن سابق استقلال وجهه‌ای نزد هواداران این تیم دارم به‌خاطر نام بزرگ باشگاه استقلال است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما آن زمان دنبال آپشن و پول نبودیم و مدیربرنامه هم نداشتیم و با تعصب بالا برای استقلال بازی می‌کردیم، ولی الان فوتبال ماشینی شده است. یادم می‌آید که پنج دعوت‌نامه خارجی داشتم که می‌توان به پیشنهادهایی از آلمان، یونان و اتریش اشاره کرد، اما برخی از آقایان نگذاشتند که بروم.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از مدیران استقلال سر من کلاه گذاشتند و اجازه ندادند در اوج فوتبالم لژیونر شوم. اگر به فوتبال اروپا می‌رفتم قطعاً آن اتفاق در زندگی من تأثیر بزرگی داشت، ولی متأسفانه برخی مدیران و مربیان به من اجازه ندادند. البته آن زمان برخی دوستان با زرنگی توانستند لژیونر شوند، ولی ما ساکت بودیم و حق‌مان خورده شد.

نوازی در مورد دربی شماره ۱۰۰ تهران که روز یکشنبه هفته پیش رو بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود، تأکید کرد: این بازی برای هر دو تیم مهم است و تیمی که برنده شود شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. به نظر من استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم که برنده دربی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج