۱۳۰۴۸۵۸
۲۰۱۲
۲۰۱۲
پ

اکبریان: فوتبالی‌ها چندان پی‌گیر من نیستند

علی اکبریان، بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که ۱۳ سال است در زندان به‌سر می‌برد، از آخرین وضعیت خودش سخن گفت.

همشهری آنلاین: علی اکبریان، بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس که ۱۳ سال است در زندان به‌سر می‌برد، از آخرین وضعیت خودش سخن گفت.

او در ابتدا با اشاره به آخرین وضعیت خود در زندان گفت: «۲ پرونده داشتم که در یکی از آنها عفو خوردم. در مورد دیگر پرونده هم به تازگی ابلاغ شد که به زندان ندامتگاه بروم. زندان ندامتگاه از بسیاری موارد بهتر است. از لحاظ امکانات، غذا و سایر موارد بهتر از زندان غزل‌حصار است. انشاء الله از لحاظ ورزشی و رسیدگی مسئولان برایم بهتر می‌شود. اول به مرخصی می‌آیم، بعد کارهای دیگرم هم انشاء الله حل می‌شود.»

وی در خصوص اینکه به آزادی از زندان چقدر امیدوار است هم گفت: «خیلی امیدوارم؛ چرا که در زندان ندامتگاه این بحث مطرح خواهد شد. در غزل‌حصار تعداد زندانیان زیاد بود، اما در ندامتگاه کم و رسیدگی به آنها بیشتر است. دنبال کار زندانی‌ها می‌روند. انشاء الله پرونده‌هایم ادغام شود و عفو مشروط بگیرم.»

مهاجم پیشین سرخابی‌ها درمورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال را پیگیری می‌کند، گفت: «مگر می‌شود دنبال نکنم. با اینکه برای پرسپولیس هم بازی کردم، اما در اصل استقلالی‌ام و بحث‌های استقلال و پرسپولیس همه جا از جمله در زندان هم بین زندانی‌ها وجود دارد. حتی شاید در زندان بیشتر هم باشد. اینجا هم زندانی‌هایی هستند که شدید استقلالی یا شدید پرسپولیسی باشند. حتی شرط‌بندی هم می‌کنند. مثلا سر ناهار شرط بندی می‌کنند.

او تاکید کرد: «زندان ندامتگاه، سالن فوتبال هم دارد. ۱۳ سال از بودنم در زندان گذشت و وارد ۱۴ سال شدیم. دیگر کسی هم از فوتبالی‌ها و مسئولان به پرونده‌ام رسیدگی نکردند که آزاد شوم. ۶-۷ سال است، هیچ مسئولی صحبتی درباره‌ام نداشته و هیچ کسی نه از طرف باشگاه استقلال نه باشگاه پرسپولیس کاری برایم نکرده است. فقط چند دوست استقلالی از لحاظ مالی شرمنده‌ام کرده‌اند.»

اکبریان اضافه کرد: «اگر این دوستان نبودند از همه چیز نا امید می‌شدم. در زمانی فکر می‌کردم هیچ آدم خوبی نباشد، اما چند رفیق قدیمی کمکم می‌کنند. دست جواد زرینچه را می‌بوسم. ماهی ۵ میلیون تومان اجاره خانه من را می‌دهد. خیلی‌ها در این جامعه شاید میلیاردر باشند، اما چنین کاری انجام  نمی‌دهند. جواد زرینچه خیلی مرد است. بهزادغلامپور، امیر قلعه‌نویی هر وقت زنگ زدم، نشده جوابم را ندهند. چند دوست هم از تیم سابقم، اکباتان دارم که آنها هم از لحاظ مالی کمکم می‌کنند. به هر حال بعد از ۱۳ سال حضور در زندان به مشکل مالی ‌خورده‌ام.»

این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره به دربی روز یکشنبه گفت: «این روزها استقلال شرایط خیلی خوب و البته مربی خوبی هم دارد. پرسپولیس هم خوب کار کرده است، اما استقلال شرایط روحی بهتری دارد. البته بازهم مشخص نیست نتیجه قطعی چه می‌شود. هرچند به نظرم بازی زیبایی خواهد شد که به اصطلاح ۶ امتیازی است. به نظرم هر تیمی برنده شود، قهرمان می‌شود.»

او در پایان گفت: «کفه ترازو به سود استقلال است و یک بر صفر یا دو بر یک پیروز می‌شود. محبی و قائدی  این روزها خیلی آماده هستند. حالا ببینیم چند تا گل می‌زنند. هر تیمی از این مدل بازیکنان داشته باشد که ویرانگر هستند، می‌تواند از کوچک‌ترین اشتباه حریف نهایت استفاده را برده و به گل برسد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج