۱۳۰۶۵۰۵
۵۹۶۸
۵۹۶۸
پ

واکنش جالب عبدی به حضور قلیچ در تمرینات استقلال

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین استقلال یا برعکس آن اتفاق خوبی است اما نه در این شرایط که می‌تواند استرس‌زا باشد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پیشکسوت پرسپولیس در تمرین استقلال یا برعکس آن اتفاق خوبی است اما نه در این شرایط که می‌تواند استرس‌زا باشد.

حسین عبدی در خصوص برد پرسپولیس مقابل استقلال در صدمین دربی پایتخت اظهار داشت: این دربی بازی نبود که هیچ یک از دو تیم عقب‌نشینی کنند و هر دو تیم می‌دانستند که برای ماندن در کورس قهرمانی باید برنده شوند. شاید این دربی مثل بسیاری از دربی‌ها کیفیت زیاد خوبی نداشت اما هیجان آن بسیار بالا بود و چه تماشاگران، چه مربیان و چه بازیکنان همگی از هیجان بالای این بازی باخبر بودند. هم پرسپولیس و هم استقلال خوب می‌دانند که بردن در دربی دستاورد بسیار زیادی است حتی اگر در لیگ، قهرمان نشوند. به نظر من این دربی، دربی با کیفیتی نبود اما واقعا هیجان بالایی داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر برای این تیم شانس قهرمانی قائل هستید،‌افزود: شرایط بگونه‌ای است که قهرمانی دیگر دست خود پرسپولیس است. من بازی سپاهان مقابل ملوان را دیدم. ملوان در این بازی خیلی خوب دفاع می‌کرد و مقابل فشارهای سپاهان دوام آورد. یکی از مواردی که مهم است این است که شما چطور می‌توانید در شرایط حساس هیجانات را کنترل کنید و در این شرایط دیگر مهم نیست که چقدر قوی هستید. سه بازی باقیمانده برای هر سه تیم بسیار حیاتی است و لغزش هر تیم می‌تواند گران تمام شود.

عبدی در پاسخ به این سوال که بعد از برد دربی و در روزهای اخیر از سوی سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها شاهد هستیم که ادعا می‌کنند در زمینه داوری به پرسپولیس کمک شده و آیا شما این مسأله را تأیید می‌کنید، گفت: در اینباره نمی‌توانم حرف بزنم و بهتر است که کارشناسان امر در این خصوص صحبت کنند. داوران وقتی قضاوت می‌کنند شاید سلائق مختلفی داشته باشند و می‌بینیم که حتی کارشناسان داوری در خصوص یک صحنه چند نظر مختلف دارند. از طرف دیگر ما VAR نداریم و شاید تصمیم‌گیری در لحظه کار بسیار سختی باشد اما دور از ذهن است که بخواهند به تیمی این چنین کمک کنند آن هم در حالی که نظارت و توجه روی بازی‌ها بسیار زیاد است و در این شرایط نمی‌شود اینطور صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص بازی دوستانه‌ای که در هفته گذشته با پرسپولیس انجام دادند، خاطرنشان کرد: از عید به این طرف و در حالی که بازی‌های نوجوانان تمام نشده چند بازیکن به اردو می‌آمدند که یا خسته بودند که نیاز به ریکاوری داشتند یا اینکه مصدوم بودند و باید مداوا می‌شدند. یک بازیکن در تمرینات تیم باشگاهی خود دچار کشیدگی رباط شد و یک بازیکن دیگر هم در تمرینات تیم باشگاهی خود با پارگی همسترینگ روبه‌رو شد. این بازیکنان تحت نظر ما مشغول مداوا هستند. در روزی که ۶، ۷ بازیکن خودمان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم با پرسپولیس بازی کردیم و دو گل بد خوردیم که شاید به دلیل استرس بازیکنان برای بازی با پرسپولیس بود. برخی از بازیکنان آرزو داشتند که بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک ببینند و با آنها عکس یادگاری بگیرند اما آن روز مقابل آنها بازی کردند. با هماهنگی کادر فنی محترم پرسپولیس این بازی انجام شد. گل‌هایی که در این بازی زدیم خیلی خوب بود و ساختار دفاعی تیم ما هم عملکرد خوبی داشت. این مهم بود که در حمله از زیر فشار حریف در می‌آمدیم و در روزهایی که بازی‌های بین‌المللی وجود ندارد بازی با پرسپولیس برای ما بازی خیلی خوبی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور روز گذشته وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در تمرین استقلال و دیدار با ساپینتو سرمربی این تیم گفت:‌ من در جریان این مسأله قرار ندارم و نمی‌دانم موضوع چیست اما اگر یک استقلالی به تمرین پرسپولیس بیاید یا یک پرسپولیسی در تمرین استقلال حاضر شود خیلی هم اتفاق خوبی است ولی در این شرایط اینگونه رفتارها می‌تواند استرس‌زا باشد و صورت خوشی ندارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که من حرفی نزنم چون در همین سکوت کلی حرف است! ما باید نسبت به شرایط، متوجه باشیم که چه حرفی می‌زنیم و چه کاری انجام می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج