۱۳۰۹۳۰۳
۴۶۴۴
۴۶۴۴
پ

خبر خوش آسیایی برای پرسپولیسی‌ها

کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی نتایج بارگذاری مدارک از سوی باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر خواهد کرد.

خبرورزشی: کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره قبل مدارک بارگذاری شده از سوی تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر را رد کرد و به این تیم ها اجازه حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را نداد و تنها تیم های سپاهان و فولاد از ایران اجازه پیدا کردند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

برای فصل جدید تیم های استقلال، پرسپولیس و نساجی مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند که پیش بینی می شود، مدارک باشگاه استقلال تایید نشود، به این خاطر که در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق به پرداخت بدهی ها نشد. زمزمه هایی هم مبنی بر عدم تایید مدارک تیم پرسپولیس وجود داشت. اما بر اساس پژوهش ها و مطالعات صورت گرفته از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال تیم های پرسپولیس و نساجی مشکلی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را نداشته اند و به احتمال قوی مجوز حرفه ای این دو باشگاه تایید خواهد شد.

در حال حاضر مدارک بارگذاری شده از سوی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال تایید شده است و نهایی شدن حضور سرخ ها در لیگ قهرمانان آسیا منوط به تایید مدارک بارگذاری شده از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج