۱۳۰۹۴۷۴
۸۶۶
۸۶۶
پ

توافق ضمنی برای ادامه همکاری با ساپینتو

با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان استقلالی‌ها از سرنوشت نیمکت خود برای فصل بعدی رقابت‌ها بی‌اطلاع هستند.

فرهیختگان: با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان استقلالی‌ها از سرنوشت نیمکت خود برای فصل بعدی رقابت‌ها بی‌اطلاع هستند. اگرچه این باشگاه با سرمربی پرتغالی خود قراردادی دو ساله دارد اما از آن جایی که این قرارداد به صورت یک‌+‌یک بسته شده، منعی برای اتمام همکاری در پایان فصل برای طرفین وجود نخواهد داشت. هرچند این قرارداد به‌گونه‌ای بسته شده که درصورت تمایل باشگاه استقلال، به‌طور قطع ساپینتو باید به تصمیم این باشگاه گردن نهاده و به کار خود برای فصل بعدی ادامه دهد. 

نکته قابل توجه اینکه تا قبل از دربی، هواداران استقلالی به خاطر کسب نتایج این تیم در نیم‌فصل دوم از سرمربی خود حمایت کرده و خواستار ادامه همکاری با این سرمربی بودند؛ این در حالی است که بعد از دربی و ناکامی مقابل رقیب دیرینه، برد سخت در جام حذفی مقابل تیم دسته یکی و درنهایت توقف خانگی مقابل تیم قعر جدولی تا حدودی اعتبار ساپینتو را کاهش داده و از مقبولیت او در بین هواداران کاسته است.  با همه این احوال همان‌طور که در گزارش هفته قبل نوشتیم همچنان این سرمربی مورد قبول باشگاه برای همکاری برای فصل بعدی قرار دارد با این حال همه‌چیز به پایان فصل و مشخص شدن سرنوشت استقلالی‌ها برای فصل بعدی منجر شده است. البته از این موضوع نیز خبر دادیم که ساپینتو بعد از دریافت نامه رسمی از باشگاه برای تنظیم لیست ورودی خود برای فصل بعد به مسئولان باشگاه اعلام کرده است ابتدا باید تکلیف تیم، معوقات بازیکنان، کادر و خودش روشن شده و سپس او برنامه‌های خود برای فصل بعدی را ارائه خواهد داد. 

 جلسه مقدماتی کریمی و ساپینتو برگزار شد

همه این موارد در حالی هستند که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حجت کریمی، سرپرست این باشگاه بدون توجه به نتایج اخیر تیمش همچنان علاقه‌مند است که ساپینتو در استقلال ماندگار شده و فصل آینده نیز هدایت آبی‌های پایتخت را عهده‌دار باشد. این در شرایطی است که وضعیت خود کریمی هنوز مشخص نیست و چه‌بسا در آینده‌ای نزدیک مدیران جدید دیگری روی کار آمد که نظر آنها درباره همکاری با ساپینتو برخلاف کریمی باشد. 

با همه این اوصاف طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قبل از بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، کریمی و ساپینتو در جلسه‌ای مشترک با یکدیگر شرکت کرده و طرفین به توافق ضمنی برای ادامه همکاری در فصل بعدی نیز رسیده‌اند و حالا قرار است بعد از تزریق مالی به سرمربی و اعضای تیم، در جلسه بعدی در‌باره برنامه‌ها، لیست این سرمربی و نفراتی که مدنظر او هستند به گفت‌وگو بپردازند. این جلسه احتمالا طی یکی دو هفته آینده و در حدفاصل پایان لیگ تا دیدار نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه کریمی از ماندن ساپینتو حمایت کرده و در همین راستا قصد دارد نظر او برای ماندن در فصل بعدی را به هر ترتیبی جلب کند. 

 جلسه امروز در مجلس برای دریافت مطالبات از همراه اول

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که پیش از این اعلام کرده بود قرار است یکشنبه شب گذشته برای حل و فصل تعدادی از مسائل مالی پیرامون باشگاه استقلال به شهر دبی سفر کند، سفر خود را به تاخیر انداخته و طی روزهای دیگر راهی د‌بی خواهد شد. طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قرار است کریمی برای پیگیری برخی امور مرتبط با تامین منابع مالی راهی مجلس شده و جلساتی را برگزار کند. این جلسه ظهر امروز به میزبانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به‌منظور مذاکره با شرکت همراه اول برگزار خواهد شد تا به این ترتیب این شرکت برای پرداخت مطالبات 160 میلیاردی باشگاه استقلال مجاب شود. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که همراه اول موافقت خود را برای پرداخت این مطالبات اعلام کرده اما شاید رقمی که مدنظر استقلالی‌ها است تا حدودی از سوی همراه‌اولی‌ها تعدیل شود. 

پیش از این نیز نوشته بودیم استقلالی‌ها همچنان امیدوار هستند تا بتوانند بخشی از مطالبات خود از همراه اول را زنده کرده تا برخی از مشکلات مالی این باشگاه در این برهه زمانی حل و فصل شود. پیش از این نیز مسئولان باشگاه استقلال در جلسات متعددی در مجلس و سایر ارگان‌ها برای رفع این مشکل تلاش‌های زیادی به خرج داده بودند. 

 اتفاقات بعدی تعیین‌کننده هستند

جدای از این اتفاقات به نظر می‌رسد در این مقوله یعنی تداوم همکاری ساپینتو با استقلال برای فصل بعدی، به دو موضوع مرتبط باشد؛ یکی رتبه و عملکرد این تیم در دو جام باقی‌مانده و دیگری سرنوشت حجت کریمی در باشگاه. بدون شک در صورتی که استقلال به مقام خوبی حتی در یکی از دو جام رسیده و کریمی نیز در سمت خود ماندگار باشد، از حالا باید حضور ساپینتو در فصل بعدی را قطعی دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج