اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۶۱۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیموریان: جوک گفته اند، از الخریطیات نمی روم

روز گذشته دقایقی با آندو صحبت کردیم و او شور و حال روزهای سال نو میلادی را داشت، آندو دوست نداشت حرفی بزند ولی موضوع جدایی اش از الخریطیات باعث شد به سوالات جواب دهد

تیموریان: جوک گفته اند، از الخریطیات نمی روم

تماشا: تعطیلی مسابقات لیگ قطر باعث شد تا آندرانیک تیموریان و هادی عقیلی دو بازیکنی که در لیگ ستارگان بازی می کنند برای چند روزی به تهران بیایند. در این میان تعطیلی نیم فصل لیگ قطر با کریسمس همراه شد و این اتفاق خوبی برای آندو بود تا در روزهای سال نو میلادی در کنار خانواده اش باشد. البته او این روزها از مصاحبه فراری است و دوست دارد بیشتر در کنار خانواده اش باشد.

روز گذشته دقایقی با آندو صحبت کردیم و او شور و حال روزهای سال نو میلادی را داشت، آندو دوست نداشت حرفی بزند ولی موضوع جدایی اش از الخریطیات باعث شد به سوالات تماشا جواب دهد. او روزگذشته گفت: «آغاز سال 2013 را به تمامی مسیحیان و ارمنی های ایران و جهان تبریک می گویم و در سال جدید برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. فکر میکنم بهترین اتفاق در این سال جدید این است که به جام جهانی صعود کنیم.»

تیموریان: جوک گفته اند، از الخریطیات نمی روم

«وقتی کریسمس می شود بیشتر دوست داری هدیه بدهی یا هدیه بگیری؟»، آندو جواذب داد: «وقتی بچه بودم هدیه می گرفتم ولی رفته رفته که بزرگ شدم دیگر به من هدیه ندادند. حالا هم بیشتر سعی می کنم هدیه بدهم تا اینکه هدیه بگیرم. به هر حال بچه های برادر و خواهرم هستند که به آنها هدیه می دهم و در این روزها احساس خوبی دارم که در کنار خانواده هستم.»

هافبک ملی پوش الخریطیات قطر در حالی این روزها در ایران به سر می برد که در چند روز گذشته شایعه جدایی او از این باشگاه و بازگشت آندو به ایران شنیده شد. شایعه حضور آندو به جای جواد نکونام در استقلال در روزهای اخیر به دفعات در رسانه های مختلف مطرح شده و حتی برخی از سایت های خبری حضور او را در جمع آبی پوشان قطعی می دانند. آندو اما تمامی این خبرها را تکذیب کرده و به تماشا گفت: «صددرصد تا پایان فصل در الخریطیات می مانم و در این موضوع شک نکنید. بحث جدایی من فقط یک شایعه است.»

رسانه های قطری دو روز پیش اخباری مبنی بر جدایی دو بازیکن خارجی الخریطیات از جمله تیموریان منتشر کردند ولی آندو گفت: «جوک گفته اند، من از الخریطیات جدا نمی شوم و میخواهم همچنان در این تیم فوتبالم را ادامه دهم. من در این تیم خیلی راحت هستم و از بازی کردن در لیگ قطر احساس خوبی دارم. صحبت هایی که در اینباره مطرح شده واقعیت ندارد و من فعلا قصد بازگشت به لیگ ایران یا جدایی از الخریطیات را ندارم.

در نیم فصل اول تا آنجا که می توانستم بازی های خوبی را برای الخریطیات انجام دادم و از عملکرد خودم راضی هستم. تیم ما در هفته های ابتدایی نتایج خوبی نگرفت ولی در ادامه شرایط بهتر شد و در هفته های پایانی نیم فصل اول نتایج بهتری گرفتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و به رده های بالایی جدول صعود کنیم. الخریطیات پتانسیل این را دارد که در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج