اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کریمی از مصدومیتش و تیم ملی میگوید

طبق دستور پزشك، روز پنج‌شنبه يك‌بار ديگر. MRI مي‌گيرم و اگر مشكلي نباشد از روز شنبه دويدن را آغاز مي‌كنم

سایت گل: طبق دستور پزشك، روز پنج‌شنبه يك‌بار ديگر. MRI مي‌گيرم و اگر مشكلي نباشد از روز شنبه دويدن را آغاز مي‌كنم

حضور علي كريمي در تراكتورسازي تبريز خيلي از معادلات و پيش‌بيني‌ها را بر هم زد. بعضي‌ها بر اين باور بودند كه او و مجيد جلالي كارشان به هفته ششم و هفتم نمي‌رسد، عده‌اي فكر مي‌كردند بحث كاپيتاني شايد مساله‌ساز شود و در اين ميان هم بودند كساني كه فكر مي‌كردند او به لحاظ فني خيلي به كار تراكتورسازي نمي‌آيد اما غير از بازي هفته اول مقابل پرسپوليس كه همه تيم خوب نبودند، او در بقيه بازي‌ها يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان مجيد جلالي بود.

از وضعيت مصدوميت‌تان بگوييد.

خيلي بهترم و زير نظر پزشك متخصص مداوا مي‌شوم و در حال حاضر تمرينات قدرتي را پشت سر مي‌گذارم. از روزي كه اين مصدوميت پيش آمد به‌طور منظم پيگير شدم تا هر چه سريع‌تر به شرايط بازي برسم.

از كي دويدن را آغاز مي‌كنيد؟

طبق دستور پزشك، روز پنج‌شنبه يك‌بار ديگر. MRI مي‌گيرم و اگر مشكلي نباشد از روز شنبه دويدن را آغاز مي‌كنم

تا پايان نيم‌فصل سه بازي با فولاد، استقلال خوزستان و استقلال تهران در پيش داريد..

ما براي اينكه در كورس قهرماني بمانيم به امتياز اين سه بازي نياز داريم چون بسيار تاثيرگذار است. خوشبختانه دو بازي مقابل فولاد و استقلال تهران كه از مدعيان هستند را در خانه برگزار مي‌كنيم و اين فرصت خوبي براي كسب امتياز كامل است، هرچند بازي با اين دو تيم به هيچ وجه آسان نيست.

يك بحثي كه در مورد بازي‌هاي تراكتورسازي مطرح بوده استقبال كمتر تماشاگران نسبت به فصل گذشته است.

ببينيد ما الان در شرايطي هستيم كه بيش از هر زمان ديگر به حمايت هواداران نياز داريم. همانطور كه شما گفتيد مثل سال گذشته استقبال نشده اما من شخصا در اين دو بازي خانگي تا پايان فصل منتظر حضور 70 هزار تماشاگر هستم.

و نيم فصل دوم..

اصرار من براي كسب حداكثر امتيازها در سه بازي باقيمانده به دليل سخت‌تر شدن بازي‌ها در نيم‌فصل دوم است. به‌هرحال تعدادي از تيم‌ها براي قهرماني و كسب سهميه آسيايي و چند تيم هم براي بقا در ليگ تلاش مي‌كنند كه خواه ناخواه همه بازي‌ها سخت مي‌شود.

قهرمان مي‌شويد؟

هيچ تيمي از الان نمي‌تواند در مورد قهرماني صحبت كند اما هواداران بدانند كه ما همه تلاشمان را مي‌كنيم. البته براي موفقيت همه بايد دست به دست هم بدهيم، از مديريت باشگاه گرفته تا سرمربي، بازيكن، تداركات، هوادار و .... در نهايت هم اميدوارم هر تيمي حقش بود قهرمان شود، ضمن اينكه آرامش تيمي خيلي به قهرماني كمك مي‌كند.

در بازي با سورينت، محسن ربيع‌خواه دچار پارگي رباط صليبي شد و....

واقعا متاسف شدم چون ربيع‌خواه از فوتباليست‌هاي آينده‌دار است كه مي‌تواند پيشرفت زيادي كند، اميدوارم هر چه زودتر سلامتش را به دست آورد تا در راهي كه پيش روي ماست به تيم كمك كند.

حامد لك و احمدزاده در مصاحبه‌هاي‌شان از اينكه با شما همبازي هستند بسيار ابراز خوشحالي كرده‌اند.

لطف دارند. احمدزاده بايد قدر فرصتي كه نصيبش شده را بداند. حامد لك هم مي‌تواند خيلي بيش از اينها پيشرفت كند.

از تيم شما، دو نفر به اردوي تيم ملي دعوت شدند در حالي‌كه مثل خيلي از دفعات گذشته به ليست كروش انتقاد شد..

ببينيد هميشه اين مساله وجود داشته و معمولا در ليستي كه حتي در سال‌هاي گذشته هم از سوي مربيان تيم ملي اعلام مي‌شد، يكسري به‌خاطر توانايي‌هاي فني‌شان ثابت بودند، چيزي حدود دو سوم و چند نفري هم به دفعات دعوت مي‌شدند كه در نهايت تعدادي از آنها در فهرست نهايي قرار گرفتند. زمان برانكو هم همينطور بود.

چطور؟

تقريبا 11 نفر مشخص بودند. با همان تيم در جام ملت‌ها سوم شديم و بعد به جام جهاني رفتيم. بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام گذاشت چون هر مربي سيستم خودش را دارد. همين الان اگر شما از پنج نفر بخواهيد ليست بنويسند شك نكنيد با هم متفاوت خواهد بود. ما امروز بايد به مسائل ديگري در فوتبال فكر كنيم.

چه مسائلي؟

اينكه از فكر صعود به جام جهاني فاصله بگيريم و به حضور در مرحله دوم جام جهاني فكر كنيم و آنجا نتايجي را به‌دست آوريم كه در خور نام ايران باشد. اين هم ميسر نخواهد شد مگر با حمايت و همدلي همه و به‌خصوص رسانه‌ها كه مثل هميشه مي‌توانند در روحيه دادن و كمك‌هاي فكري به تيم ملي نقش داشته باشند. امروز خيلي‌ها منتظر شروع بازي‌هاي جام جهاني هستند، عده‌اي هم در تدارك سفر به برزيل، اميدوارم در نهايت نتايج تيم ملي باعث خوشحالي دل مردم شود.

و در مورد دعوت دو نفر از تراكتورسازي، حامد لك و انصاري‌فرد...

اين دو نفر امسال خيلي خوب بودند. هر دو پيش از اين هم بارها به تيم ملي دعوت شدند و حالا دعوت دوباره روحيه‌شان را چند برابر مي‌كند.

اما لك براي پوشيدن پيراهن شماره يك كار سختي دارد....

حامد لك خيلي با استعداد است و براي رسيدن به اين مرحله زحمت كشيده اما تازه اول راه است. به‌نظرم خيلي جاي پيشرفت دارد و حالا كه رقابت نزديكي با مدعيان دارد ديگر همه چيز دست خودش است.

چطور؟

ببينيد، حامد لك و هر فوتباليست جوان ديگري بايد بداند كه پوشيدن پيراهن تيم ملي و بازي در جام جهاني افتخار بسيار بزرگي است. به همين دليل براي رسيدن و حفظ اين موقعيت بايد بيشتر تلاش كنند. خيلي از لذت‌هاي بودن در كنار خانواده و تفريحات را مي‌توان بعد از دوران فوتبال هم انجام داد و هيچ‌وقت حسرت نخواهند خورد اما اگر تلاش نكنند و تيم ملي را از دست بدهند آن‌وقت از همين امروز تا آخر عمر حسرت مي‌خورند. به‌هرحال اميدوارم به هدفش در تيم ملي برسد چون توانايي‌اش را دارد.

صحبتي مانده؟

در مورد همه چيز صحبت كرديم و سوال پرسيديد غير از مهم‌ترين اتفاق ورزشي كه روز يكشنبه افتاد.

واليبال؟

بله، من به همه بچه‌هاي تيم ملي كادر فني و رياست فدراسيون واليبال تبريك مي‌گويم. بدون اغراق بزرگترين قاره جهان هم ديگر براي آنها كوچك است. من به سهم خودم از آنها تشكر مي‌كنم كه دل همه را شاد كردند. باور كنيد شكست دادن كره و ژاپن آن هم با نتيجه صفر-3 كار بسيار سختي است. از اين به بعد منتظر موفقيت‌هاي آنها در بازي‌هاي جهاني، ليگ جهاني و المپيك هستيم اما....

اما چه؟

اما يك نكته خيلي برايم جالب بود. بازيكنان تيم ملي واليبال پس از دريافت جوايزشان به سمت مربي تيم ملي مي‌رفتند كه اين نشان از رابطه خوب ميان آنها دارد. اين نكته ارتباط مستقيم با موفقيت و قهرماني دارد و بسيار كليدي است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سورنا

      انشالا زودتر خوب میشی و دوباره جادوگریت رو تو زمین سبز میبینیم علی آقا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج