اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۶۵۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تازه‌ها

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

ممكن است فكر كنيد كه تصاوير ديجيتالي بسيار بزرگ تنها مي‌توانند پوششي زيبا براي دكوراسيون ديوارها باشند، اما بايد بگوييم كه اين تصاوير بزرگ نقشه‌اي خوب براي بافت قاليچه هستند.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۱ قاليچه‌هاي ديجيتالي!

برترین ها: ممكن است فكر كنيد كه تصاوير ديجيتالي بسيار بزرگ تنها مي‌توانند پوششي زيبا براي دكوراسيون ديوارها باشند، اما بايد بگوييم كه اين تصاوير بزرگ نقشه‌اي خوب براي بافت قاليچه هستند. تصاوير اين نوع قاليچه‌ها كه معمولا مناظر و سنگ‌فرش‌هاي طبيعي است به‌صورت چاپ‌هاي ديجيتالي در ابعاد بزرگ چاپ مي‌شود و به نقشه فرش تبديل شده، بافته مي‌شود. با استفاده از اين قاليچه‌ها، حال‌وهوايي طبيعي و بسيار خوشايند بر فضا حاكم مي‌شود.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل


سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۲ قاليچه لايه لايه با طرح گل

اين قاليچه در هر فصلي حال‌وهوايي بهاري به دكوراسيون خانه مي‌بخشد. مهم نيست در چه فصلي هستيد؛ با اين قاليچه مي‌توانيد هميشه احساسي بهاري در خانه داشته باشيد. اين قاليچه حالتي سه بعدي دارد و برجسته بودن آن به‌دليل وجود لايه‌هاي گلي بوجود آمده كه روي هم قرار داده شده است. رنگ‌آميزي اين قاليچه كه از سبز و قرمز تشكيل شده است، جلوه دكوراسيون را بخوبي تحت تاثير قرار مي‌دهد. جنس اين قاليچه از پشم خالص است كه در سه اندازه: مربع ۲x۲متر، مستطيل ۲.۴×۱.۷متر و مستطيل ۳×۲متر موجود است. از اين‌رو، براي هر نوع فضايي مي‌توانيد آن را انتخاب كنيد.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۳ قاليچه پر جنب‌وجوش

طراحي هوشمندانه اين قاليچه به‌گونه‌اي است كه رنگ‌هاي متنوع و زنده آن در حالي‌كه استقلال و شفافيت خود را حفظ مي‌كنند، در قسمت‌هايي با هم هم‌پوشاني دارند. استفاده از اين قاليچه در دكوراسيون مي‌تواند بسيار تعيين‌كننده باشد و جلوه‌اي پرتحرك و مدرن را به فضا القا كند. شكل نامنظم اين قاليچه از نظر زيبايي‌شناسي بسيار منحصر بفرد و خاص است. اين قاليچه از نوعي پشم بسيار مرغوب بافته شده كه از كيفيت بالايي برخوردار است و مي‌تواند به نقطه كانوني دكوراسيون شما تبديل شود.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۴ قاليچه سه بعدي

قاليچه سه بعدي، بعدي جديد براي پوشش كف در دكوراسيون است. پرزهايي متراكم و بسيار نرم و جلوه‌اي لوكس دارد. طراح اين قاليچه بر اين عقيده است كه : " وقتي جهان مسطح نيست چرا قاليچه‌ها مسطح باشند؟!" با اين حال، رنگ‌بندي اين قاليچه محدود است و تنها در رنگ‌هاي خاكستري روشن تا سير و همچنين ارغواني و اقيانوسي وجود دارد كه از ۷۵ درصد پلی‌استر و ۲۵ درصد پشم بافته شده است.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

۵ -قاليچه‌هاي پشمي دستباف

قاليچه‌هاي پشمي دستباف يكي از عناصر لازم براي دكوراسيون زمستاني محسوب مي‌شوند زيرا بسيار گرمابخش بوده، جلوه‌اي راحت و معاصر دارند. در طراحي اين قاليچه‌ها از نقوش سنتي كه مادربزرگ‌ها براي بافتن شال گردن، دستكش و پليورهاي زيبا از آنها استفاده مي‌كردند، الهام گرفته شده است. از اين‌رو، به محض تماشاي آنها احساسي خوشايند به شما القا مي‌شود. اين قاليچه‌ها در اشكالي متنوع طراحي شده‌اند كه بسيار جالب و دوست‌داشتني هستند و معمولا از آنها براي فضاي جلوي شومينه استفاده مي‌شود. رنگ‌هايي كه براي اين قاليچه‌ها استفاده مي‌شود، بسيار متنوع هستند كه مي‌توانيد از گزينه‌اي استفاده كنيد كه با رنگ‌هاي استفاده شده در دكوراسيون شما هماهنگي بيشتري دارد.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

۶-قاليچه هنري

اين قاليچه دايره‌اي شكل با قطر ۱۵۲ سانتي‌متر شاهكاري هنري است. در برخي از قسمت‌هاي اين قاليچه از سنگ‌هاي زينتي استفاده شده كه بر درخشش و جلوه آن افزوده است. در نوعي ديگر از اين قاليچه‌ها، خطوط طلايي براق روي زمينه‌اي مشكي مورد استفاده قرار گرفته است. '

در نوع ديگر اين قاليچه‌هاي هنري، طرحي قرمز رنگ را روي زمينه‌اي تيره مي‌بينيد كه بسيار گيرا و برجسته است.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۷ قاليچه‌هاي پشمي گل‌دار

وجود زمستان و هواي برفي، دليلي براي خداحافظي با شكوفه‌هاي زيبا و خوش‌رنگ نيست! شما مي‌توانيد با استفاده از اين قاليچه‌هاي گرم، نرم و زيبا با طرح‌هاي گل‌دار حتي در زمستان نيز به شكوفه‌هاي زيبا سلام كنيد و آنها را در خانه خود داشته باشيد. اين قاليچه‌هاي دستباف، رنگ‌بندي متنوعي دارند و از رنگ‌هايي جسورانه در طراحي آنها استفاده شده است. بنابراين، با انتخاب هر يك از اين قاليچه‌ها مي‌توانيد افزون بر لطافت و گرما، روح و زندگي را نيز به دكوراسيون خانه خود بياوريد.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۸ قاليچه‌هاي چوبي دكوراتيو

اگر تمايل داريد از كف‌پوش چوبي، اما به‌صورتي غير معمول و خاص در دركوراسيون خود استفاده كنيد، به اين قاليچه فكر كنيد. اين قاليچه، نمايي از چوب طبيعي دارد و جلوه‌اي مدرن به دكوراسيون اتاق نشيمن، اتاق خواب و حتي اتاق كار شما مي‌دهد و به‌راحتي به نقطه كانوني دكوراسيون فضا تبديل مي‌شود.

سبک هاي نديده از قاليچه متفاوت در منزل

-۹ قاليچه بومی استرالیا

قاليچه بومي استراليا با طرحي رنگارنگ و مدرن محبوبيتي جهاني دارد. از سوي ديگر، حال‌وهوايي كلاسيك را به فضا القا مي‌كند. اين قاليچه در رنگ‌بندي‌ها و ابعاد مختلف در دسترس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خانوم گل

      واقعا خوشم اومد

    • saaye

      vaghean jaleb boodand.tashakor

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج