اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۷۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ اسیدپاش‌ها را در خانه نگه ندارید!

محمد صفاجویی در روزنامه قانون نوشت:

این داستان حقیقی یا دروغ است؟

شما حدس بزنید.

عاملان اسیدپاشی اصفهان شناسایی شدند.

حالا لحظه حقیقت فرا رسیده.

«دروغ»

این داستان اسیدی حقیقت ندارد. حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور گفت: عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان «هنوز شناسایی نشده‌اند» و اگر کسی عامل اسیدپاشی را می‌شناسد به ما اطلاع دهد.

این خبر با کد 93111307314 توسط خبرگزاری ایسنا انتشار یافت.

»پ.ن: چهار ماه از حادثه اسیدپاشی اصفهان می‌گذرد اما هنوز با‌وجود تلاش شبانه روزی نهادهای مربوطه، عامل یا عوامل این جنایت حتی شناسایی هم نشده‌اند. این عدم موفقیت نهادهای مربوطه با وجود تلاش شبانه روزیشان، چند علت می‌تواند داشته باشد؛

ازدیاد اسیدپاشان: آن قدر اسیدپاش قهار و فعال داریم که پیدا کردن آنهایی که به حوادث اصفهان مربوط می‌شوند، از میان این خیل عظیم پاشنده کاری دشوار است و کارشناسی و ارزیابی دقیق و شبانه روزی می‌طلبد که با توجه با تمرکز مسئولان و مردم روی مسائل مهم روز از جمله مذاکرات هسته ای، مالیات، یارانه و پدیده فعلا میسر نیست.

ازدیاد اسیدفروش‌ها: تعداد اسید فروش‌هایی که جنس مرغوب جهت سوزاندن در اختیار اسیدپاشان قرار می‌‌دهند نیز افزایش یافته و با توجه به تمرکز روی جمع آوری دلالان خیابانی ارز فعلا به صلاح کشور نیست که نیروها بخواهند تمام توجه‌شان را به بحث اسیدفروشی متمرکز کنند.

ازدیاد اسیدپاشی: با توجه به بالارفتن هر چه بیشتر آمار اسیدپاشی در چند سال اخیر، این مسئله از حالت وحشتناک خود خارج شده و امروزه شکر خدا تابوی اسیدپاشی از بین رفته است. از این رو مردم و مسئولان دیگر خیلی حساسیتی به اسیدپاشی نشان نمی‌دهند و در بدترین حالت پس از شنیدن خبر یک اسیدپاشی جدید می‌گویند «شت!»

البته با توجه به جمله آخر معاون امنیتی وزارت کشور احتمال دارد این قضیه به زودی خاتمه پیدا کند؛ آنجا که فرموده‌اند هر کس عامل اسیدپاشی را می‌شناسد به ما اطلاع دهد. گفته می‌شود پس از اعلام این راهکار توسط ایشان، دیگر مسئولان افسوس خورده و گفته‌اند «چرا تاحالا به ذهن‌مون نرسیده بود؟» و موجی از غم میان مسئولان مربوطه به وجود آمده است. لذا از مردم غیور کشور عزیزمان ایران

در خواست داریم اگر احیانا در همسایگی یا آشنایی ‌شان فرد اسیدپاشی را می‌شناسند، او (آن) را معرفی کرده و به افسردگی حاصل از عجز مسئولان مان خاتمه دهند. خوب نیست ما مسئولانی داشته باشیم که نمی‌توانند عامل یک اسیدپاشی زنجیره ای را پیدا کنند و شما می‌دانید که اگر آنها اعتماد به نفس شان را از دست دهند، فردا روز نمی‌توانند از پس بحران‌های بسیار مهم تر از سوختن خواهران مان برآیند. عزیزان! لطفا کوتاهی نکنید و اسیدپاش را تحویل دهید. تجربه نشان داده نگهداری یک اسیدپاش در خانه احتمال خطر را زیاد می‌کند و امکان دارد در مکان‌‌های گرم باعث احتراق نیز بشود. با تشکر. روز خوبی داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج