۳۵۵۷۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ حضور دریچه میترال درآزمون آیلتس!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

اینکه شما در اخبار می‌خوانید که از سه کشور هلند، سوییس و آمریکا توانسته‌ایم«دریچه میترال» وارد کنیم، باعث خوشحالی‌تان نمی‌‌شود؟ چند سال پیش بود که از فرانسه و چین نیز توانستیم«خون» وارد کنیم و الان اعضای بدن ما تقریبا بین المللی هستند.به همین بهانه اگر یک بررسی ساده انجام بدهید متوجه می‌شوید که در رگ های شما که محسن چاووشی خون در آن ریخته است، مقداری پلاسمای چینی وجود دارد. این پلاسماها زمانی که به دریچه میترال می‌رسند به او می‌گویند: «ژانگ چانگ نائو!» دریچه میترال هم پاسخ می‌دهد: «کام آن هانی!» بعد این دو زبان یکدیگر را متوجه نمی‌‌شوند، پشت سر آنها پلاسمای خون فرانسوی وارد می‌شود و می‌گوید: «آلر موسیو!» و دریچه میترال یک دهانه آن از هلند وارد شده جواب می‌دهد: «کومن مارکو فن باستن!» و به همین راحتی سیستم شما قاطی می‌کند و قلب شما مثل «سیامک انصاری» به دوربین زل می‌زند و نهایتا سکته می‌کنید.لازم است خدمت واردکنندگان عزیز عرض کنم که در طول تاریخ سوییس به خاطر ساعت و هلند به خاطر گل‌هایش معروف بوده‌اند و تا به حال هیچکدام از این کشورها به دلیل صادرات«دریچه میترال» معروف نشده‌اند(قشنگ جان!).
همین کارها را می‌کنید که در مراسم سخنرانی بعدی یک نفر می‌آید و یک کاغذ بالای سرش می‌گیرد که روی آن نوشته«دریچه میترال چه؟ نون نداریم بخوریم!».حضور دریچه میترال های مسلط به زبان انگلیسی البته این مزیت را دارد که شما از این به بعد می‌توانید به جای خودتان، دریچه میترال قلب تان را به آزمون های تافل و آیلتس بفرستید.تصور کنید سر جلسه امتحان هستید و به صندلی کناری تان که یک«دریچه میترال» است می‌گویید جواب سوال هفت را به شما بگوید.آنوقت هرکس در آزمون نتیجه نگرفته و نمره موردنیاز را کسب نکند، والدینش به او می‌گویند: «اندازه این دریچه میترال هم نبودی، خاک بر سرت!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج