adexo3
۱۲۴۰۳۹۹
۱۴۹
۱۴۹
پ

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

تا به حال به این موضوع فکر کردید که در بین این همه آموزشگاه زبان انگلیسی چطور تشخیص بدهیم کدام آموزشگاه خوبی است؟ بیایید موسسه‌ی آموزش زبان دوره‌سرا را در نظر بگیرید. این موسسه با بیش از سه سال فعالیت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از موسسات آموزش زبان انگلیسی برتر به دست بیاورد. این مجموعه که یک نمونه‌ی خیلی خوب برای یک آموزشگاه زبان عالی به شمار می‌آید دارای یک سری شاخصه‌ها است که در زیر آن‌ها را ذکر می‌کنیم. این موارد می‌تواند سنگ محک شما برای هر آموزشگاهی باشد.

 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

 

تنوع دوره‌ها

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی دوره‌های متفاوت، برای سطوح مختلف ارایه می‌کند. متنوع بودن دوره‌هایی که یک آموزشگاه ارایه می‌دهد نشان دهنده‌ی توانایی آن‌ها در آموزش است. در واقع می‌توان گفت آن‌ها آموزش را آموخته‌اند. چون روش آموزش به یک مبتدی با فردی که در سطح پیشرفته است تفاوت دارد. چنین آموزشگاهی خیال شما را برای مراحل مختلف یادگیری زبان انگلیسی راحت می‌کند و شما می‌توانید با تعیین سطح رایگان، از جای درست شروع کنید.

خروجی آموزشگاه

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

شاخصه‌ی دیگر بهترین موسسه‌ی زبان انگلیسی نتایجی است که به دست آورده است. منظور این هست که زبان‌آموزان یک آموزشگاه‌‌ خوب به هدفشان رسیده‌اند. اگر دیدید که نمی‌توانید به راحتی زبان آموزان موفق یک آموزشگاه را پیدا کنید، دور آن را خط بکشید. اگر آموزشگاهی خروجی خوبی داشته باشد با افتخار آن را در وبسایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی‌اش نمایش می‌دهد. نمرات عالی زبان‌آموزان دوره‌سرا در آزمون‌های بین المللی، با توجه به کثرتشان  نمی‌تواند اتفاقی بوده باشد. شما می توانید در بخش تالار افتخارات دوره سرا، کارنامه زبان آموزان موفق در آزمون های بین المللی را مشاهده نمایید.

روش تدریس

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

آموزشگاه خوب به روز است. از روش‌های جدید انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. شما را مقید به استفاده از کتاب و یا دفتر فیزیکی نمی‌کند و شما می‌توانید با چند رسانه‌ای های مختلف مثل صوت (در قالب کتاب صوتی و یا پادکست) و یا فیلم و سریال، در کنار بدنه‌ی اصلی آموزش که همان دوره‌های ارایه شده‌ی موسسه می‌باشد، در زبان انگلیسی پیشرفت کنید. دوره‌سرا با استفاده از موارد فوق و موارد مشابه دیگر به روش آنلاین کار می‌کند.

علاوه بر این مسائل، چیزی که موسسه‌ی دوره‌سرا را با آموزشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند شیوه متفاوت آنها در یادگیری واژه‌های انگلیسی و گرامر است.  موسسه‌ی دوره‌سرا گرامر را که در روش سنتی آموزش زبان انگلیسی ستون اصلی زبان‌آموزی است، به حاشیه رانده‌ است و حفظ کردن لغات به روش قدیمی را امری اشتباه بر می‌شمارد.

شعار اصلی آنها یادگیری زبان بدون حفظ کردن لغت و گرامر است. اما چطور چنین چیزی امکان‌پذیر است. مدیر دوره‌سرا در این ارتباط می‌گوید: "تکرار رمز موفقیت در هر کاری از جمله یادگیری زبان انگلیسی است. روش آموزش ما در دوره‌سرا به گونه‌ای طراحی شده است که زبان‌آموزان بدون آنکه متوجه شوند کلمات و گرامرهای حتی سخت را یاد می‌گیرند و در صحبت کردن از آنها استفاده می‌کنند. درست مثل یادگیری زبان مادری در دوران کودکی؛ همه ما زبان مادری‌مان را بدون فکر کردن به گرامر و حفظ لغت یاد گرفته‌ایم. صدها کارنامه موفق شاگردان ما در آزمون‌های ایلتس و تافل در این سه سال ثابت کرده است که روش آموزش ما، درست و کامل است."

هزینه

علاوه بر هزینه‌های پایین دوره‌سرا به دلیل آنلاین بودن، هزینه فقط از نظر مالی نیست و وقت شما هم سرمایه‌ای است که باید از آن خرج کنید. از این رو بهترین موسسه‌ی زبان، آن موسسه‌ای است که در کمترین زمان بتواند شما را به اهداف‌تان در یادگیری زبان انگلیسی برساند.

در موسسه‌ی زبان دوره‌سرا بوده‌اند زبان‌آموزانی که در عرض کمتر از دو سال از سطح صفر به مدرسی بسیار خوب بدل شده‌اند. و بسیار شاگردانی که کمتر از یک سال به یک سطح عالی در حد یک فرد انگلیسی زبان رسیده‌اند.

در دسترس بودن

در دسترس بودن یعنی شما بتوانید در هر زمان و مکانی که می‌خواهید و می‌توانید، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. یکی از جنبه‌های خوب پیشرفت فناوری امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به شکل مجازی بوده است. در زمان انتخاب آموزشگاه باید به این نکته هم توجه کنید.

با توجه به همه‌گیری کرونا آموزش مجازی جایگاه خودش را پیدا کرده است. نکته قابل توجه در مورد موسسه‌ی دوره‌سرا زمان آغاز به کار آن است، یعنی قبل از همه‌گیری کرونا. همین آینده‌نگری و هدفمند بودن آن‌ها باعث شد زمانی که آموزشگاه‌های سنتی با تعصب بر حضوری بودن کلاس‌هایشان پافشاری می‌کردند، آن‌ها چندین قدم جلوتر باشند.

سخن آخر

انتخاب آموزشگاه مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد. در بالا به شاخصه‌هایی که بهترین موسسه‌ی زبان انگلیسی دارد با ذکر یک مثال اشاره شد. فراموش نکنید بدون یک عامل حیاتی نمی‌توانید انگلیسی یاد بگیرید، به قول سعید رضایی، مدیر و یکی از بنیانگذاران دوره‌سرا " اختصاص دادن وقت و انرژی کافی جهت یادگیری زبان انگلیسی" حیاتی ترین عاملی در این فرآیند است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج