۱۰۸۰۴۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اخباری در کنفرانس خبریِ قائمشهر حاضر نشد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در قائمشهر حاضر نشد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در قائمشهر حاضر نشد.

سعید اخباری پنجمین سرمربی تیم های لیگ برتری است که تاکنون در کنفرانس خبری پیش مسابقه با نساجی مازندران در قائمشهر با وجود هماهنگی قبلی حاضر نمی شود.

هیات فوتبال قائمشهر که مسئولیت هماهنگی سرمربی تیم میهمان را برای حضور در کنفرانس خبری بر عهده دارد، زمان این نشست مجازی با رسانه ها را برای سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بنا به درخواست مدیر رسانه ای این تیم ساعت ۱۷ عصر امروز پنجشنبه ۲۵ دی ماه تنظیم کرد.

نساجی مازندران در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تاکنون علاوه بر ماشین سازی تبریز ، میزبان صنعت نفت آبادان ،تراکتور سازی، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان و پرسپولیس تهران بود که تنها مربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حضور یافت و پنج سرمربی دیگر با وجود هماهنگی قبلی و الزام قانونی از حضور در این نشست خبری که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، خودداری کردند.

بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین مرجع قانونی فوتبال در قاره کهن قرار گرفته است ، حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یک در کنفرانس قبل و بعد از مسابقات الزامی است و عدم حضور غیر موجه با جریمه و تنبیه مواجه خواهد شد.

عدم شرکت سرمربیان تیم های لیگ‌ برتری در قائمشهر به یک اپیدمی تبدیل شده است. خبرنگاران ورزشی عدم برخورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را علت تبدیل شدن غیبت مربیان به یک اپیدمی ارزیابی می کنند. در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران هم از ۱۴ دیداری که نساجی میزبانی کرد ، سرمربیان بیش از نیمی از تیم های مهمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.

نساجی مازندران از دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران فردا جمعه ۲۶ دی ماه در قائمشهر میزبان ماشین سازی تبریز است است.

نماینده مازندران در لیگ برتر هم اکنون از ۱۰ بازی لیگ برتر با کسب ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی قرار دارد. ماشین سازی تبریز هم از ۱۰ بازی با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج