۱۱۴۸۴۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هافبک منچسترسیتی به اتهام تجاوز دستگیر شد

بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی به چند فقره تجاوز متهم و به همین دلیل نه تنها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته، بلکه فعالیتش در جمع آبی‌پوشان شهر منچستر هم به حالت تعلیق درآمده است.

تسنیم: بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی به چند فقره تجاوز متهم و به همین دلیل نه تنها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته، بلکه فعالیتش در جمع آبی‌پوشان شهر منچستر هم به حالت تعلیق درآمده است.

به نقل از نشریه گادرین، یک نهاد حقوقی در شهر منچستر اعلام کرد که بنیامین مندی هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی به چهار فقره تجاوز متهم است. در همین حال باشگاه منچسترسیتی نیز همکاری خود با هافبک فرانسوی‌اش را تا زمان مشخص شدن صحت و سقم این اتهامات به حالت تعلیق درآورد.

نهاد حقوقی رسیدگی کننده به پرونده مندی در منطقه چشایر در بیانیه‌ای اعلام کرد طی شکایت‌‌هایی که از مندی صورت گرفته، این بازیکن ۲۷ ساله به ۴ فقره تجاوز و یک مورد تعرض جنسی متهم شده است.

شکایات صورت گرفته مربوط به ۳ شهروند بالای ۱۶ سال است و گویا تاریخ وقوع جرم نیز ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ و آگوست ۲۰۲۱ بوده است. مندی به دنبال مطرح شدن این شکایات توسط پلیس بازداشت شده است و قرار است فردا (جمعه) در دادگاه چستر حضور پیدا کند.

مندی سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۵۲ میلیون پوندی از موناکو به منچسترسیتی پیوست که در آن زمان به گران‌ترین مدافع تاریخ تبدیل شد. باشگاه منچسترسیتی اکنون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که پس از اتهامات نسبت داده شده به مندی، تا زمان در جریان بودن پرونده حقوقی این بازیکن فعالیت او در این باشگاه در حالت تعلیق خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج