جاباما
۱۷۶۱۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه مدافع رئال مادرید به سیمئونه

آربلوا پس از بازی رئال و سویا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

وب سایت نود: آربلوا پس از بازی رئال و سویا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. وی در مورد ادعای باکا در مورد پنالتی سوخته سویا گفت :" ان صحنه ؟ او خودش به دست من ضربه زد. من هیچ حرکتی علیه او نداشتم. ما دلایل بیشتری برای اعتراض به داور داریم. او بارها از دادن کارت زرد دوم به حریف امتناع کرد و یک پنالتی بسیار واضح روی واران را نگرفت. نمی دانم چرا سویایی ها اعتراض می کنند."

آربلوا سپس از سازمان لیگ انتقاد کرد :" پس از بازی سخت امروز بازی ما را شنبه برگزار می کنند. آنهایی که این تقویم ها را می سازند یک باند تشکیل داده اند."

وی در مورد اتلتیکو گفت :" انها هیچ هراسی از داوری نخواهند داشت. در چهارده بازی اخیری که با ما داشتند فقط یک بازیکنشان اخراج شده است. نباید نگران باشند آن هم در حالی که در مقابل چنین تیمهایی باید این گونه باشد. دربی بازی مهمی است چرا که همه منتظر امتیاز دادن ما هستند. بردن در کالدرون به هیچ وجه آسان نیست. غایبان مهمی داریم اما بهترین بازیکن جهان بر می گردد."

آربلوا در مورد حرفهای سیمئونه که گفته بود با او همسایه است و در زمان پیاده روی با سگ هایشان می توانند با هم صحبت کنند هم با کنایه اظهار داشت:" سگ های او خیلی بزرگتر از سگ های من هستند. مشکلی با هم نداریم. به عنوان همسایه اگر تخم مرغ و نمک خواست به او خواهم داد!"

وی در مورد حضور ناچو و آربلوا در قلب خط دفاعی رئال با توجه به مصدومیت په په و راموس بیان کرد:" انچلوتی می تواند با حضور ناچو و واران راحت بخوابد. ناچو بازی به بازی بهتر می شود و واران همیشه خوب کار می کند."

آربلوا در مورد محرومیت مارسلو به علت پنج کارته شدن نیز گفت:" امیدوارم کارت زردشان را لغو کنند تا عدالت برقرار شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج