adexo3
۴۱۹۲۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عباس زاده: از آقای فکری عذر می‌خواهم

سرمربی نساجی بعد از دیدار در مرحله یک شانزدهم حذفی مقابل نفت‌تهران محمد عباس‌زاده مهاجم تیمش را از حضور بر سر تمرین منع کرد.

ورزش سه: محمد عباس‌زاده با احترام به نظر فکری درباره این موضوع گفت: بعد از شکست‌مان مقابل نفت اوضاع روحی خوبی نداشتم و به دلیل ناراحتی‌ای که از نتیجه بازی داشتم به تعویضم در پایان بازی اعتراض کردم و در رختکن آقای فکری به من گفتند سر تمرین نروم تا وضعیتم مشخص شود و به صحبت ایشان احترام گذاشتم و ۲ روز سر تمرین حاضر نشدم.

وی در ادامه افزود: روز گذشته برای روشن شدن موضوع در باشگاه حاضر شدم و طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل انجام دادم قرار شد در تمرین حضور پیدا کنم. اما آقای فکری که به دلیل حضورشان در مراسم تشییع منصورخان پورحیدری در تهران حضور داشتند بر سر تمرین نبودند که با سرپرست تماس گرفته‌اند و اعلام کردند که عباس‌زاده در حال حاضر اجازه تمرین ندارد. با لباس شخصی در کنار تیم بودم و برای نظر سرمربی احترام قائل شدم.

با این اوصاف در حال حاضر نمی‌توانید بر سر تمرین‌های نساجی حاضر شوید در صورتی که فردا مقابل بادران بازی دارید و عدم حضور شما قطعا تاثیرگذار خواهد بود او می‌گوید: حالا باید منتظر ماند و دید تصمیم آقای فکری درباره من چیست، اگرچه بارها گفتم و باز هم می‌گویم که تنها برای هواداران و تیم نساجی است که در اینجا کار می‌کنم. این اتفاق برای هر بازیکنی رخ می‌دهد اما اینکه آن رفتار را بعد از بازی مقابل نفت انجام دادم فقط و فقط به دلیل عقب بودن تیمم و اینکه نتوانستم در این دیدار گلزنی کنم و برای تیمم تاثیرگذار باشم.

وقتی از کاپیتان نساجی می‌پرسیم که آیا این تصمیم‌ها تنها به دلیل پیشنهادات لیگ‌برتری‌ات نیست پاسخ می‌دهد: اگر قرار به رفتنم از نساجی بود ابتدای فصل می‌توانستم بروم چون همان زمان هم پیشنهادات خوبی از تیم‌های لیگ‌برتری داشتم اما این صحبت‌ها درست نیست چراکه از زمانی که پیراهن نساجی را برتن کردم فقط و فقط به فکر موفقیت این تیم بودم و هستم و تا زمانی که در اینجا حضور دارم مطمئن باشید از هیچ کاری برایش دریغ نخواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج