adexo3
۴۶۳۳۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لطیفی: حجازی هم این فشار را نتوانست تحمل کند

علی لطیفی، مهاجم سابق استقلال و کارشناس فوتبال معتقد است که استقلال تفاوت های زیادی با تیم قبلی منصوریان دارد و فشار موجود در این تیم مربیان بزرگی را تحت تاثیر قرار داده است.

ورزش سه: علی لطیفی مهاجم سابق استقلال و کارشناس فوتبال پس از چهارمین شکست تیم آبی پایتخت در لیگ برتر و این بار مقابل استقلال خوزستان می گوید: «استقلال هنوز به ترکیب ثابت خود نرسیده است و این موضوع هنوز این تیم را به نظم تاکتیکی نرسانده است. به نظر من استقلال هنوز بازی مد نظر خود را نمی توانند در زمین به اجرا بگذارند و با بازی ایده آل هنوز فاصله زیادی دارد.»

او در مورد شرایط استقلال در لیگ جاری هم معتقد است: «استقلال با تیم های اخیر منصوریان تفاوت های زیادی دارد و همیشه فشارهای زیادی را برای سرمربی آن تیم به همراه دارد. منصوریان در نفت با خیال راحت و با کمترین فشار به کار خودش ادامه می داد اما فشار در استقلال بسیار بالا و متفاوت با سایر تیم هاست. استقلال تیمی است که بزرگانی مثل ناصر حجازی هم نتوانستند این فشار را تحمل کنند و منصوریان هم فعلا نتوانسته با این فشارها کنار بیاید.»

لطیفی با این اظهار نظرات در مورد منصوریان به صحبت های خود خاتمه داد: «من اولین نفری بودم که مخالف آمدن علی منصوریان بودم و می گفتم برای او این جایگاه زود است چراکه یقین داشتم منصوریان هم خودش را می سوزاند و هم استقلال را و متاسفانه پیش بینی ام درست در آمد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به منصوریان بگه بسه دیگه ما نمی خوایم اون سرمربی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج