adexo3
۸۵۹۷۵۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

لطیفی: شفر مرد روز‌های سخت نبود

علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر نتوانست پس از باخت مقابل الهلال تیم را جمع و جور کند و او مرد روز‌های سخت نبود.

خبرگزاری میزان: علی لطیفی در خصوص بازی استقلال مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اتفاقاتی رخ داد تا باعث شود استقلال به حاشیه برود و به نظرم اخراج شفر و جانشینی مجیدی به جای او باعث شد تا این حواشی بیشتر به چشم بیاید. شرایط استقلال با باخت مقابل الهلال بغرنج شد و به نوعی شفر نتوانست پس از این موضوع تیم را جمع و جور کند. او مرد روز‌های سخت نبود هر چند که اخراج شفر در این مقطع کار قشنگی نبود. حتی مورینیو هم برای چهار بازی نمی‌تواند استقلال را دچار تغییر و تحول کند.

وی ادامه داد: شاید فرهاد مجیدی در دوران بازیگری از تجربه بالایی برخوردار بوده باشد، اما در بخش فنی مربیگری بسیار بی‌تجربه است و همین می‌تواند برای او مشکل ساز شود.

لطیفی در مورد بازی استقلال مقابل صنعت نفت ‌آبادان هم گفت: بازی با صنعت نفت‌آبادان یک دیدار سخت است، چون این تیم سخت گل می‌خورد و به هیچ تیمی هم باج نمی‌دهد. به عنوان کسی که فرهاد مجیدی را دوست دارم، باید بگویم چون وقتی در استقلال بازی می‌کرد و از حمایت همه جانبه هواداران هم برخوردار بود اتفاقات دست به دست هم داد تا سرمربی استقلال شود.‌ ای کاش او در این مقطع سرمربی استقلال نمی‌شد و در زمان بهتری سرمربیگری این تیم را قبول می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اند نامردیه حالا که رفته همتون دارین بهش لگد میزنید

      پاسخ ها

      • محفوظ

        ایرانی ها این عادت بد را ترک نکردن خوش استقبال و بد بدرقه هستن باعتقاد من شفر چه خوب چه بد باید باقیمانده ها را انجام میداد محترمانه عذرش را میخواستم شاه فرهاد که تجربه مربی گری نداره مگر معجزه میکنه با تیم ته جدول با اختلاف دو گل برده که امار خوبی نبوده باقیمانده بازی ها هم زیاد سخت نیست اونم مثل قلعه نوعی و منصوریان مظلومی مرفاوی به فنا میره

    • بدون نام

      حتما فرناز هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج