اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۰۳۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هدیه تهرانی مهمان فصل سوم قلب یخی

قلب يخي در حالي وارد سومين فصل خود مي‌شود كه ديگر نه خبري از الناز شاكردوست در آن است نه حميد گودرزي و نه حتي محمدحسين لطيفي

هدیه تهرانی مهمان فصل سوم قلب یخی

هدیه تهرانی مهمان فصل سوم قلب یخی

برترین ها: قلب يخي در حالي وارد سومين فصل خود مي‌شود كه ديگر نه خبري از الناز شاكردوست در آن است نه حميد گودرزي و نه حتي محمدحسين لطيفي! تهيه‌كنندگان اين سريال در سال جديد، حسابي خانه‌تكاني كرده‌اند و حتي با حامد عنقا نويسنده و طراح قصه هم به توافق نرسيده‌اند و مي‌خواهند تيم جديدي از نويسندگان داستان را جلو ببرند البته از تيم بازيگران سري اول و دوم حضور حسین یاری قطعی شده و او قراردادش را بسته است. تهيه‌كننده‌هاي مجموعه براي تركاندن يك بمب خبري با هدیه تهرانی به توافق رسيده‌اند و او براي بازي در قسمت‌هاي جديد، قرارداد هم امضا كرده است. آن‌ها براي كارگرداني فصل سوم قلب يخي، سامان مقدم را انتخاب كرده‌اند تا سومین همكاری تهرانی و مقدم شكل بگیرد.


همكاري بعد از ۱۴ سال

نخستين‌بار تقریبا 14 سال پیش بود كه مقدم از هدیه تهرانی در فیلمش، «سیاوش» استفاده كرد. بعد از آن در سال 79، تهرانی در «پارتی» به كارگردانی مقدم بازی كرد تا این تعامل دوباره در سال 91 و با یك سریال شبكه خانگی از سر گرفته شود. البته شنیده می‌شود كه مهران مدیری هم احتمال دارد سر و كله‌اش در قلب یخی پیدا شود. اگر این اتفاق بیفتد، مهران مدیری و هدیه تهرانی، برای دومین بار بعد از فیلم «پل چوبی» در یك پروژه مشترك همكاری می‌كنند. در فصل اول و دوم قلب یخی كه نخستين سریال شبكه خانگی بود، ستاره‌های زیادی بازی می‌كردند. حمید فرخ‌نژاد، الناز شاكردوست، امین حیايی، نسرین مقانلو، حسین یاری، مهراوه شریفی‌نیا، حمید گودرزی و... ستاره‌های این سریال به كارگردانی محمدحسین لطیفی بودند اما هنوز توزیع فصل دوم در سوپرماركت‌ها و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی به اتمام نرسیده بود كه محمدحسین لطیفی از ادامه كار در پروژه قلب یخی انصراف داد و سامان مقدم، به جای او سكان كشتی قلب یخی را در فصل سوم در دست گرفت. محمدحسین لطیفی دلیل این جدایی را خسته شدن از فضای خشن و پیچیده قلب یخی عنوان كرد و گفت ترجیح می‌دهد فضای یك كار ساده‌تر و روان‌تر را تجربه كند و به این ترتیب «ساخت ایران» در لبنان به نویسندگی خشایار الوند، یكی از 2 نویسنده «قهوه تلخ» ساخته شد كه این روزها هم تعدادی از قسمت‌های این مجموعه به بازار آمده‌اند.


جدايي «عنقا» از قلب يخي

در فصل سوم قلب یخی، حامد عنقا، نویسنده و طراح این سریال هم خداحافظی كرده است. او در این‌باره گفته بود: «جدایی من از قلب یخی، مثل جدایی نادر از سیمین نیست كه به آن اسكار بدهند. بعد از جداشدن محمدحسین لطیفی از قلب یخی، طبق صحبت‌هایی كه با ایشان و تهیه‌كننده داشتم، قرار بود ادامه بدهم. صحبت كارگردان‌های مختلفی برای ساخت فصل سوم شد. ازجمله بهرام بهرامیان، شهرام شاه حسینی و سامان مقدم. من چون با سامان مقدم آشنایی قبلی داشتم، خیلی استقبال كردم. مقدم، كارگردان بااستعداد،باسواد، آدم باشخصیت و صاحب نگاه است اما این به معنای این نیست كه نگاه ما ۲ نفر هم‌افق است. بیش از همه سیدكمال طباطبایی تلاش كرد تا نگاه ما ۲ نفر را به هم نزدیك كند كه نشد. قلب یخی مفهومی دارد كه نمی‌شود از دلش سریال نرم و لطیف مثل «عشق ممنوع» و... درآورد البته سامان مقدم آنقدر آدم باهوش و توانایی است كه مطمئنا به آن سمت نمی‌رود...».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hiva

      چه جالب من که تهرانی رو خیلی دوس دارم

    • laya

      من کارگردانی لطیفی رو دوست دارم ولی امیدوارم فصل 3قلب یخی مثل فصلهای قبلیش جذاب باشه....!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج