adexo3
۵۶۱۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

ما به جام جهانی صعود کرده ایم و مردم بعد از جشن پیروزی حسن روحانی، به فاصله کمتر از ۸۰ ساعت، یک شب رویایی دیگر را سپری کردند و از صمیم قلب خوشحال بودند. این روزها همه چیز رویایی است و لبخند روی صورت همه به وضوح پیداست. جامعه موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و خود را در شادی ملت ایران سهیم می دانند.

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

روزنامه تماشا: رضا قوچان نژاد ... و توی دروازه! همین یک جمله کافی بود تا به قول مزدک ایران روی هوا باشد. گوچی در سه بازی آخر ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل، سه گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند تا هم رویای ایرانیان را برای حضور در جام جهانی محقق کند و هم خودش در تاریخ فوتبال کشورمان جاودانه شود!

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی


حالا ما به جام جهانی صعود کرده ایم و مردم بعد از جشن پیروزی حسن روحانی، به فاصله کمتر از 80 ساعت، یک شب رویایی دیگر را سپری کردند و از صمیم قلب خوشحال بودند. این روزها همه چیز رویایی است و لبخند روی صورت همه به وضوح پیداست. جامعه موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و خود را در شادی ملت ایران سهیم می دانند.

رضا یزدانی: گوچی جواب قطری ها را داد

رضا یزدانی یکی از خواننده هایی است که به شدت فوتبال را دوست دارد و خودش هم مرتب فوتبال بازی می کندو معمولا درون دروازه، نقش گلر را بازی می کند.

رضا با بیان اینکه فوتبال را در منزل و هماره دوستانش دیده، به تماشا می گوید: «ما در این مسابقه یک موقعیت بادآورده داشتیم که به گل تبدیل شد و تیم کره هم موقعیت هایش را یکی پس از دیگری از دست داد تا همه چیز به قول معروف خدایی پیش برود. شانس آوردیم! برد دیروز بردی نبودکه بگوییم تیم از ابتدا برای برد وارد میدان شده باشد، قوچان نژاد با استفاده از هوش خود و همچنین غفلت مدافع کره، توپ ربایی کرد و آن را تبدیل به گل کرد.»

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

آقای نوستالژی که می گوید بعد از بازی برای جشن صعود، در کنار مردم بوده، می گوید: «دیشب (سه شنبه) دائما خدا را شکر می کردم که در یک هفته مردم اینقدر خوشحال هستند. امیدوارم این شادی ها و انرژی های مثبت ادامه داشته باشد.»

رضا در پایان در واکنش به این صحبت که یک جمله به گوچی بگو، می گوید: «رضا گل سرنوشت سازی برای کشورمان به ثمر رساند. او با این گل باعث شد همه مردم ایران خوشحال شوند و توانست با این گل جواب خیلی ها، از جمله مربی کره و قطری ها که دوباره تبانی کرده بودند را به خوبی بدهد.»


باید قدر مشهدی ها را بدانیم ...

نیلوفر لاری پور هم جزو ترانه سراهای علاقمند به فوتبال است. او که با هیجان زیادی در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی صحبت می کند، به تماشا می گوید: «قبل از آغاز بازی، خیلی دلم روشن بودکه جلوی کره به پیروزی خواهیم رسید. هر بار که با غرور و شخصیتمان بازی شده، احساسات بر تکنیک و تاکتیک غلبه کرده و باعث شده بازی ها را ببریم. اگر یادتان باشد سر بازی با استرالیا (سال 97) جنگ روانی زیادی علیه ما ایجاد کردند اما ما در نهایت نتیجه خوبی در مقابل استرالیا گرفتیم که باعث صعودمان به جام جهانی شد. هر بار با غرور و شخصیت ما بازی شده، یک حسی در ما بیدار شده که باید کاری کنیم کحه دیگر ما را دست کم نگیرند.»

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

وی در ادامه می گوید: «احساس می کردم این هفته باید، هفته شادی مردم ایران باشد و اصلا نمی توانستم تصور کنم که خدا این شادی را از ما دریغ کند و بعد از یکشنبه پر از شور و حال، یه سه شنبه افسرده را برایمان مقدر کند. اگرچه اهل پیش بینی نیستم اما این بار ته دلم مطمئن بودم که کره را می بریم و الان هم خوشحالم که این اتفاق افتاد.»

خانم لاری پور در مورد شادی مردم هم می گوید: «من بازی را همراه با عوامل برنامه «رادیو هفت» در دفتر این برنامه تماشا کردم. بعد از بازی هم همراه بچه ها به میدان ولیعصر رفتیم و در شادی مردم شریک بودیم. الان که داریم با هم صحبت می کنیم بیش از هر چیز، از این خوشحالم که مردم بعد از مدت ها فرصت شاد بودن را پیدا کرده اند. نکته مهم این است که انگار مردم یاد گرفته اند که شادی جمعی چه معنایی دارد.»

خانم ترانه سرا خطاب به رضا قوچان نژاد هم می گوید: «پسر تو تا حالا کجا بودی؟ (خنده) خیلی خوشحالم که هر دفعه مشهدی ها باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شده اند، باید قدرشان را بدانیم (خنده).»


تو نجات دهنده امید مردمی ...

بهنام صفوی که با «عشق من باش» به عنوان ستاره جدید موسیقی کشورمان مطرح شد و بعد با انتشار آلبوم «آرامش» جایگاهش را تثبیت کرد در مورد بازی سه شنبه می گوید: «بازی را در خانه مادر همسرم و همراه خانواده تماشا کردم. وقتی رضا قوچان نژاد دروازه کره را باز کرد مثل همه مردم ایران به هوا پریدیم و شادی کردیم . راستش من برخلاف خیلی ها که امید چندانی به پیروزی تیم ملی نداشتند، برد ایران راغیرقابل دسترس نمی دیدم. یک حس عجیب در من وجود داشت که می گفت این بازی را می بریم.»

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

آقای صفوی در ادامه به تماشا می گوید: «بعد از بازی تصمیم داشتیم برای شادی در کنار مردم باشیم اما خیابان ها به شدت شلوغ بود و نتوانستم در جمع پرشور مردم حاضر باشم. شادی مردم فوق العاده بود. فکر می کنم انرژی مثبتی که مردم برای بچه ها فرستادند باعث شد مثل شانزده سال پیش به جام جهانی صعود کنیم.»

بهنام خطاب به گوچی هم می گوید: «تو نجات دهنده امید مردم هستی ...»



نیکی کریمی: این اجرا را به تیم ملی تقدیم می کنیم

روز سه شنبه در تماشاخانه ایرانشهر حال و هوای خاصی برقرار بود. شور بازی ایران - کره میان هنرمندان و تماشاچیان تئاتر هم برقرار بود. جالب است بدانید بازیگران نمایش «شام با دوستان» درحالی که به سختی توانسته بودند یک تلویزیون پیدا کنند در طبقه پایین تماشاخانه دور هم جمع شده بودند و بازی را تماشا می کردند. در همین حال عکس العمل های نیکی کریمی بازیگری که برای اولین بار بازی روی صحنه را با نمایش «شام با دوستان» تجربه می کند بسیار دیدنی بود.

واکنش اهالی موسیقی به حماسه گوچی

او که کنار امیر رضا دلاوری و احمد ساعتچیان دیگر بازیگران این نمایش درحال تماشای این بازی بود نشان داد که از آن فوتبالی های تمام عیار است. در دقایق پایانی که ایران نگران از دست دادن سه امتیاز بازی بود و بازیکنان کره حملات پشت سر هم داشتند نیکی کریمی با هر حمله چشمانش را می بست و وقتی که آن حمله به خیر می گذشت آه بلندی می کشید.

این سه نفر که با گریم سنگین نمایش کنار هم بودند. درحالی که تنها ۵ دقیقه به اجرای نمایش و ۲ دقیقه به پایان بازی مانده بود حاضر نبودند از جلوی تلویزیون تکان بخورند و کریمی می گفت تا بازی تمام نشود نمی رود. برد ایران این بازیگران را هم خوشحال کرد و آماده برای اجرایی دیدنی. بد نیست بدانید که پس از پایان نمایش نیکی کریمی با پرچم ایران روی صحنه آمد و گفت: «ما خیلی خوشحالیم که امشب تیم عزیز کشورمون توانست با اقتدار به برزیل بره. خوشحالیم که این شادی برای ما پیش اومد و اجرای امشب را به تیم ملی تقدیم می کنیم. زنده باد ایران و ایرانی سربلند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج