اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۱۵۳
۲۰۱۴
۲۰۱۴
پ

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

پاکو خمس کار دشواری برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی دارد.

ورزش سه: پاکو خمس کار دشواری برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی دارد.

 تیم تراکتور در دیداری حساس و مهم به مصاف استقلال خواهد رفت و این بازی زیر سایه غیبت ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تراکتور، برگزار خواهد شد. در غیاب او، پاکو خمس کار بسیار دشواری برای انتخاب ترکیب موردنظر خود دارد.

نکته مهم اینکه خمس در این بازی ترکیب تیمش را ۴-۳-۳ انتخاب می‌کند و برخلاف بازی گذشته با سه مدافع مرکزی وارد زمین نخواهد شد.

با این حال او نسبت به دیدار قبلی تغییراتی را در تیمش اعمال می‌کند و مهم‌ترین نکته این است که شاید حتی در فاصله ۲۴ ساعت تا شروع بازی هم انتخاب نفرات برای او دشوار باشد.

مهم‌ترین ابهام تراکتور در خط میانی است و جایی که سرمربی اسپانیایی باید تصمیم بگیرد که از یک هافبک دفاعی بهره ببرد یا دو نفر. و در عین حال نفرات را به چه شکلی انتخاب کند.

بولت فولادیک هافبک دفاعی: در این سیستم صفا هادی گزینه نخست است، اما چه کسانی را روی دست خود خواهد داشت؟

گوستاوو: گوستاوو با نمایش درخشان خود شانس بالایی برای حضور در ترکیب دارد و بعید است که خمس از نام او برای ترکیب اصلی بگذرد.

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

مهدی حسینی: استفاده از چنین بازیکنانی که بتوانند روی نمایش حریف تاثیر بگذارند و قدرت جنگندگی و مشخصات تدافعی داشته باشند، در چنین بازی‌هایی می‌تواند به تیم کمک کند.

آلوارو خیمنز: ستاره اسپانیایی تراکتور در دو بازی اخیر هافبک مرکزی و نفوذی بازی کرده و در این پست عالی بوده است. او فوتبالیستی است که متمایل به مرکز بازی می‌کند و هر کسی دوست دارد این ستاره تکنیکی، پا به توپ و شوتزن را در اختیار داشته باشد.

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

محمد قنبری: بعید است که او در این پست بازی کند، اما شاید خمس بخواهد یک مهره تکنیکی را در پست هافبک تهاجمی بازی دهد.

سیامک نعمتی: از نام او هم نمی‌توان به سادگی گذشت. البته سیامک اغلب وینگر راست بازی کرده اما در چند بازی هم هافبک بوده است.

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

امیرحسین حسین‌زاده: ستاره فصل گذشته استقلال فعلا در ذهنیت تاکتیکی خمس جای موردنظر را ندارد، اما در مقابل تیم سابق می‌تواند یک اسلحه قدرتی برای گشودن دفاع فشرده تیم نکونام باشد.

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

دو هافبک دفاعی: در این حالت هر کدام از این شش بازیکن را می‌توانید در ضلع جلو متصور شوید، اما ضلع عقب چطور؟

صفا هادی: او بیشترین شانس را برای بازی در این پست دارد. بک هافبک دفاعی تخصصی و جنگنده که روی توپ فوکوس می‌کند و هرطور که شده مالکیت را از حریف می‌گیرد.

ترکیب معمایی تراکتور مقابل استقلال!

محمد حسینی: او مدافع مرکزی است، اما شاید مثل استونز و رودری در منچسترسیتی عمل کند و در خط میانی برای تراکتور به میدان برود. کاری که در بازی مس رفسنجان هم انجام داد.

مهدی حسینی: او هم مثل صفا ریزنقش است اما می‌تواند بازی حریف را خراب کند، تا دقیقه ۹۰ بدود و مهندسان تیم مقابل را از کار بیندازد.

اگر شما هواداران تراکتور به جای پاکو خمس باشید، کدام سه بازیکن را در خط میانی قرار می‌دهید؟ نامشان را بنویسید و نظرتان را بیشتر شرح بدهید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج