اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۰۳۹۸
۵۷ نظر
۵۰۵۴
۵۷ نظر
۵۰۵۴
پ

نقش شبکه GEM در کشف حجاب ۲ بازیگر زن

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را بر سر زبان ها انداختند.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن




هفته نامه تماشاگران امروز - فاطمه پاقلعه نژاد: صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را بر سر زبان ها انداختند.

در ابتدا طاهریان که با بازی در نقش های دو و سه هیچ وقت در سینمای ایران چندان مطرح و نام آشنا نبود، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به مخاطبان بهت زده ای که در ابتدا فکر می کردند صفحه این بازیگر هک شده، درباره تصاویری که با پوشش غیرمتعارف از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده بود، تاکید کرد که صفحه اش هک نشده و برای همیشه از ایران خارج شده است.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

این بازیگر بعدا در جایی گفته بود به زودی در یک گفتگو فساد موجود در سینمای ایران را علنی می کند! بازیگری که به گفته همکارانش هیچ تحصیلات آکادمیکی نداشته و برای ضبط هر پلان، رکورددار برداشت بوده و همه عوامل را خسته می کرده و معلوم نیست از طریق کدام تحصیلات یا مدرک از کدام آموزشگاه بازیگری پایش به عرصه سینمای ایران باز شده، می خواهد از فساد سینمای ایران بگوید.

این بازیگر زن سینمای ایران با بازی در فیلم «سلام بر عشق» پایش به سینما باز شد و بعد از آن در «پس کوچه های شمرون» و «عصر یخبندان» نیز نقش های کوتاهی داشت.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

بعد از گذشت چند روز از این اتفاق، چکامه چمن ماه هم که در خارج از کشور به سر می برد و در یکی دو ماه اخیر عکس های تقریبا نامفهومی از خود در اینستاگرام منتشر می کرد، یکباره تصویری بدون حجاب و با پوشش نامتعارف از خود منتشر کرد تا داستان کشف حجاب بازیگران زن سینمای ایران به سریال تبدیل شود و همین سریالی شدن، ماجرای گمانه زنی ها را درباره علت دقیق این مسئله افزایش دهد.

بنا به خبری که سایت سینماژورنال در این باره منتشر کرده، این دو بازیگر بخشی از تیم تولید سریالی هستند که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود و مدیران این شبکه در تازه ترین تصمیم خود قصد دارند شانس خود را برای جذب مخاطب داخلی با ساخت سریال ایرانی مورد ارزیابی قرار بدهند.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

بر همین اساس رایزنی هایی با بعضی کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران انجام داده اند و پیشنهاداتی برای حضور آنها در سریال های ساخت این شبکه مطرح شده اما اغلب چهره های سرشناس به این پیشنهادات پاسخ منفی داده اند؛ به همین دلیل مدیران این شبکه به سراغ بازیگران درجه دو و سه رفته اند که گویا در این امر موفق هم بوده اند و صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی در این شبکه هستند. طبق این گمانه زنی ها چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند.

بر اساس آخرین شنیده ها فیلمبرداری این سریال در مالزی انجام می شود و کارگردانی آن هم بر عهده محمد راوندی است؛ کارگردانی که پیش از این چند تله فیلم را در ایران ساخته. بهروز وثوقی هم از جمله بازیگرانی است که گفته می شود حضورش در این سریال قطعی شده است.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

نظر دو کارشناس

بازیگران مطرحی نبوده اند و غلط کرده اند!

تلاش شبکه تلویزیونی GEM برای جذب مخاطب در ایران این روزها ابعاد گسترده تری به خود گرفته. گفته می شود مدیران این شبکه به دنبال این هستند که انحصار سریال سازی تلویزیونی را از دست صداوسیما خارج کنند.

ایرج محمدی یکی از تهیه کننده های سرشناس سریال های تلویزیونی در گفتگویی خوشبینانه به ماجرا نگاه می کند و می گوید این شبکه شانسی برای موفقیت ندارد.

درباره این دو بازیگر خانم که به تازگی از ایران خارج شده اند و عکس های بدون حجاب خود را منتشر کرده اند، چیزی شنیده اید؟

- غلط کرده اند!

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

آخرین خبر منتشر شده امروز این است که اینها برای بازی در یک سریال در شبکه تلویزیونی جم دعوت شده اند. شما به عنوان یک تهیه کننده تلویزیونی نگران این نیستید که این شبکه ماهواره ای انحصار سریال سازی را از دست شبکه های داخلی دربیاورد؟

- اصلا امکان ندارد. آنها هیچ وقت نمی توانند حرفه ای کار کنند و سریال خوب بسازند؛ به همین دلیل هم بازیگران حرفه ای ما هیچ وقت دعوت آنها را قبول نمی کنند چون می دانند که نتیجه کار خوب نخواهد شد و مردم کار را نمی پسندند. اصلا کلاس و ورژن سریال سازی ما با آنها متفاوت است و اینطور که می گویند نیست که سریال های ما مخاطب نداشته باشد. سریال هایی که مناسبتی ساخته می شوند مثلا برای ماه رمضان یا عید نوروز یا سریال های دنباله دار مثلا بالای پنجاه قسمت یا بیشتر مخاطب خاص خودشان را دارند و اینطور نیست که دیده نشوند.

به تازگی به نظر می رسد صداوسیما هم بودجه خوبی برای سریال سازی اختصاص نمی دهد چون سریال های ما هم خیلی کیفیت گذشته را ندارند.

- نه، اینطور نیست؛ شاید یکی دو هنرپیشه یا تهیه کننده آمده باشند و در یک رسانه حرفی درباره اینکه صداوسیما پول نمی دهد زده باشند ولی الان مدتی است که طلب های خیلی ها وصول شده و همانطور که می بینید سریال های خوبی هم در دست تولید است.

خیلی از بازیگران از قضیه مافیا در انتخاب بازیگر در سینما و تلویزیون ایران شاکی هستند و شاید یک یاز دلایلی که این دو بازیگر رفتند هم همین باشد.

- اصلا اینطور نیست! اولا که اینها اصلا بازیگران مطرحی نبودند چون اگر مطرح بودند با چنین کاری سعی نمی کردند شهرت کسب کنند؛ و دوم اینکه مگر می شود به همین راحتی و با پول، نقش خرید یا اصلا مگر یک نفر چند بار می تواند پول بدهد نقش بخرد؟ در نهایت این هنر یک نفر است که در ذهن مردم می ماند. اگر هم کسی با پول وارد شود و استعداد نداشته باشد جلوه نمی کند و در ذهن مردم نمی ماند.

ما الان نمی توانیم برای سریال هایمان از بازیگران غیرحرفه ای استفاده کنیم و این اجازه به ما داده نمی شود. فکر نمی کنم تهیه کننده ای هم حاضر باشد چنین ریسکی کند و از بازیگر ناوارد استفاده کند چون کار خودش لطمه می بیند. ما الان بازیگری داریم که باید التماسش کنیم تا یک نقش را بپذیرد، برای اینکه برایش مهم است که چه نقشی بازی کند ولی وقتی کسی برایش مهم نیست و مراقبت نمی کند و یک مدت روی بورس است و هر نقشی که دستش برسد بازی می کند، مردم او را پس می زنند. بازیگرانی که ی مدت روی بورس بوده و حالا از فضا دور مانده اند ممکن است این حرف ها را بزنند که اصلا درست نیست.

شاید در سینما این قضیه درست باشد.

- من در مورد سینما حرف نمی زنم ولی در همان سینما هم یک نفر چند بار می تواند نقش بخرد؟ وقتی هنرش را نداشته باشد، کار ضربه می خورد و مخاطب آن را نمی پسندد.

تلویزیون روح تازه می خواهد، آدم جدید، فکر جدید

داریوش باباییان کارگردان، تهیه کننده و بازیگر سینمای ایران که به تازگی فیلم «مردن به وقت شهریور» را در مقام مجری طرح روی پرده داشت، برخلاف ایرج محمدی، حاضر نیست از سیاست های صداوسیما در تعامل با سریال سازان داخلی دفاع کند. او در گفتگویی از ضرورت ایجاد نگاهی تازه در تلویزیون حرف می زند.

نقش شبکه GEM در کشف حجاب 2 بازیگر زن

دو نفر از خانم های بازیگر به خارج از کشور رفته اند و تصمیم دارند در یک سریال در شبکه جم بازی کنند؛ نظر شما در این مورد چیست؟

- نظر من این است که صداوسیما و تلویزیون ما باید آنقدر قوی باشند و آنقدر قوی کار کنند که اصلا شبکه هایی مثل جم در داخل ایران هیچ مخاطبی نداشته باشند؛ از طرفی هم وقتی الان بازیگرهای ما و عوامل می گویند که کار کرده اند و دستمزدشان را طلبکار هستند و خیلی ها هم هستند که الان کاری برایشان پیدا نمی شود، خب شاید از صد نفر دو نفر هم پیدا بشوند که فکر کنند با رفتن به آنجا می توانند به درآمد برسند که البته این اصلا درست نیست.

الان صداوسیما و سینمای ما به یک فکر نو نیاز دارند. یک اتاق فکری که آن ۱۰ نفری که در همه دوره ها و همیشه هستند و تصمیم گیری می کنند، نباشند بلکه آدم های جدید با فکر جدید بیایند و در تلویزیون روح تازه ای دمیده شود تا بازخورد شبکه های ماهواره ای کم شود.

شما خودتان تیزرهای مردن به وقت شهریور را در جم پخش کردید.

- ما نبودیم! تیزرهای ما سه چهار روز پخش شد که آن را هم کمپانی پخش کننده که در آلمان امتیاز اکران فیلم را خریده بود، این کار را کردند و بعد از اینکه به ما در داخل اعتراض کردند ما از آنها خواستیم که دیگر از این شبکه تیزر فیلم ما پخش نشود.

خیلی ها می گویند که قیمت پخش تیزر در این شبکه ها پایین تر است.

- همینطور است ولی حتی اگر مجانی هم باشد و بازخورد خوبی هم داشته باشد، اما اگر تلویزیون شرایطش را فراهم کند، مثلا بیاید بگوید رایت فیلم شما برای من و من صد تیزر مجانی برای شما پخش می کنم، این هم برای دیده شدن فیلم خوب است هم برای خود تلویزیون اما این کار انجام نمی شود.

تبلیغ در این شبکه بازخورد مثبتی دارد و می گویند فیلم هایی که در این شبکه ها تبلیغ می شوند در اکران موفق تر هستند.

- دو فیلم که در این شبکه تبلیغ کرده اند، یکی فقط چهل پنجاه میلیون تومان فروش داشته و دیگری فروش خیلی بیشتری در سراسر کشور داشته؛ این خیلی به این شبکه ربط ندارد و خود فیلم اگر خوب باشد فرقی نمی کند کجا تبلیغ می شود. مردم باهوش تر از این حرف ها هستند و به خود فیلم بیشتر توجه می کنند تا این مسائل حاشیه ای.

و الان اگر سریالی با حضور بازیگران ایرانی ساخته شود دیگر همان فیلم هایی که خارج از ایران اکران می شدند هم نمی توانند در جم تبلیغ کنند.

- قبل از این هم کسی برای این قضیه مجوزی نداشت و اگر هم فیلمی در این شبکه تبلیغ می شد کار کمپانی پخش کننده بود. من نمی توانم به کمپانی که فیلم را از من می خرد بگویم فیلم را از من خریدی ولی اجازه نداری آن را تبلیغ کنی.

استارت ماجرا ماه ها قبل بود. شاید از همان زمان که بعضی از صاحبان آگهی های تبلیغاتی، شبکه های گروه GEM را به صداوسیما ترجیح دادند. به مور تعداد شرکت هایی که تبلیغ محصولات شان را به GEM سپردند، بیشتر شد. کار به جایی رسید که بعضی از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه های خانگی هم به بهانه بی توجهی صداوسیما به تیزرهای شان یا پخش این آثار در بیرون از مرزها، تبلیغات شان را به شبکه های ماهواره ای سپردند.

شاید اولین بار همین جا بود که صداوسیما احساس خطر کرد اما به نظر می رسید دیگر برای کنترل این روند کمی دیر شده باشد.
یکی از مدیران میانی صداوسیما که نمی خواهد نامش فاش شود به «تماشاگران امروز» می گوید: «اینطور نیست که ماجرا برای صداوسیما اهمیتی نداشته باشد. طبیعی است که این موضوع به ما لطمه خواهد زد. چند بار هم در جلسات بحثش مطرح شده ولی به نظر نمی رسد دیگر کاری از دست صداوسیما ساخته باشد.»

گروه تلویزیونی جم که پخش برنامه اش را از سال 2007 با شبکه GEM TV در لندن آغاز کرده، در ماه های اخیر با دوبله سریال های ترکیه ای، مورد توجه مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته اما آنها اخیرا لابلای برنامه هایشان برای جذب نیروهای جدید فراخوان می دهند؛ فراخوانی که نشان می دهد با توجه به محدودیت های موجود صداوسیما، به دنبال سهم بیشتری از مخاطبان تلویزیونی در ایران هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اگه رفتن و بي حجابيشون چيز مهمي نيست ! چرا شماها اينقدر به دست و پا زدن افتادين ؟! بعدشم توضيح بدين شبكه جم ، مال كيه ؟!!!!!!!!!!!! ؟ از ايران رفتن و حجابشونم ! بر داشتن ، چرا شماها سعي در توجيه خودتون دارين ؟! چرا اونا رو تخريب مي كنين ؟! خوب معلومه تو اين شرايط با كيا مصاحبه مي كنين و اونام چه جوابي ميدن ؟!! فكر مي كنين اگرم موافق باشن ، بر خلاف شما ؟! چيزي ميگن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !

    • بدون نام

      ببينيد خيلي آسونه رفتا ر با اين جور آدم هاي بيچاره كه براي عقده گشايي سر به اين كار ها ميزنن اينم اونه كه اسمشون رو زياد نبريم...اينا لياقتشون همون شبكه بي بي سي فارسي و اون مدير شبكشونه .مجله خواهشا منتشر كن بذار همه بدونن ممنون

      پاسخ ها

      • کاربر

        شما نگران خودت باش که یهو به این درجه نائل نشی. دو دستی هم بچسب هاااا

      • بدون نام

        بخوان انگ بزنن ربطش بدن همه چی رو به bbc حقیقت نداره بیکاری همه گیر شده مردم و هنرمندش پول ندارن چرا فهمیدنش کار سختیه برای شما پیشنهاد کاری خوب کجاش بده تو این اوضاع اقتصادی داغون

      • بدون نام

        تیتر GEM خورده نه bbc چیو همه بدونن مگه قراره اخبار بگن !!!!!

      • امید

        عزیز دلم شما خودتو یه ان بذار جای اینا من اصلا نمی گم کارشون درست بوده یا نه ولی وقتی شما وقتوتو می ذاری روی یه مسئله و هر چی تلاش می کنی به جایی نمی رسی اگه روزنه ی امیدی از یه جا به زندگیت بتابه با سر میری طرفش متاسفانه اوضاع کشورمون جوری شده که خیلیا حاضرن برای پیدا کردن جایگاه مورد نظرشون هر کاری بکنن شاید اگه اینام شناخته شده نبودند کارشون به چشم نمی یومد پس چرا چند سال پیش این اتفاقا با این حجم نمی افتاد؟

      • بدون نام

        يوزر جام من نظرم خ كامل تر بود منتها برترينها سانسور كرد وگرنه به خيلي ها بر ميخورد

      • بدون نام

        چندتا سریاله شبکه های مختلف دارن همزمان پخش میکنن یکی از یکی بی کیفیت تر و بی سوژه تر. من گرچه 2ساله ماهوارم رو جمع کردم ولی اصلا سریالهای ایرانی جذبم نمیکنه.(این در پاسخ به صحبتهای آقای محمدی که از کیفیت و اقبال سریالهای ایرانی گفته)
        دوما خانم چمن ماه خیلی هم معروفه واسه چی حالا که رفته میگی نه چندان معروف ؟

      • غـــــــــــــــز ل

        هرکسی د گو خودش می خوابه ...بسیا دلگیر میشوم از اینکه هر بار کسی را یا شبکه ای را بهونه ی کم کاری و یا بد گوییهایمان می کنیم تو توی برگ خودشون هر کای کنند با خودشون و نامشون می کنند که برای فرداشون می تونه خوب یا بد باشه که بر دوش مردمه که خوب بدونند یا با اخم از کنارش بگذرند!!!( آدم خوب برگی توی فیس بوک نداره از اونجا هم چیزی نخونده چون کشور ما اونجا رو فیلتر!!!! کرده!!)
        دیگر اینکه شبکه ی جم بهترین سریالهای ترکیه ای و خوب ا تا به امروز داده و این بد دهانی که تا می بینیم کسی از ما بهتر یا سرتره و از سر می گیریم از کجا اومده؟؟؟
        باید بپدیریم با کوچک کردن دیگرون نمی تونیم خودمون و برتر کنیم تا برتری نداشته باشیم نمی تونیم بالاتر بایستیم!!!!
        زمانی که دهنتون به انجیر نمی رسه با تلخه تلخه گفتن دیگرون از ارزش انجیر باشون کم نمیشه !!!این جور گزارشها روزگار آدم رو بد می کنه انگار یه بد دهان یه ناسزا گو بخواد خودش رو توی دسته ی آدمهای خوب و ریز بین جا بده!!!

    • سینا

      چقدر بی اعصابه این آقای محمدی...

      پاسخ ها

      • کاربر

        و البته کاملا بی ادب و ...
        نگران سریال های دوزاریشه خب

      • بدون نام

        غلط کرده خخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا هرکسی که ازسینمای سیاست زده و سیمای فلک زده گریخت سعادتمند شد.

    • بدون نام

      مگه میشه بهروز وثوقی تو سریالی بازی کنه و اون سریال بدرد نخور باشه؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو زن!

    • کاربر

      آقای محمدی شما با این ادبیات بی ادبیاتتون! تو زمینه هنر فعالیت نکنی بهتره.
      غلط رو هم هر کی میکنه به خودش مربوطه نه به شما.

    • بدون نام

      عجب ادبيات جالبي !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بی ادبه

      • بدون نام

        دیگه وقتی ادبیات مجلس اون باشه چه انتظاری از ادبیات اینا داری

    • بدون نام

      این اقا با ادبیات غلط کرده میخواد مدیریت کنه دنیا در حال تغییره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاری به ادبیات اون ندارم
        ولی " دنیا در حال تغییره" ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      میخوان تحقیر کنن میگن درجه 2 و 3 چرا اینطوری باید باشه دلیلش رانت و پارتی بازی و تصمیمات اتاق فکر نیست ؟ چند نفر عوامل سینما و تلویزیون بیکارن ؟ همه هم با سیلی صورت خودشون رو سرخ کردن چرا تا یکی میخواد پرواز کنه ده تا چیز الکی میگیم تا حالشو بگیریم !

    • بدون نام

      کارشناس که بی تربیتی نمیکنه تهیه کننده سریال های بی مخاطب ناراحته چرا مردم حق انتخاب دارن سریال های اونورو میبینن

    • بدون نام

      فعلا که شبکه جم پر بینندست

    • بدون نام

      این چه عادت زشتیه همه چی رو ربط میدین به شبکه bbc و manoto اونا دارن حال میکنن انقدر مخاطب دارن همیشه هم برجستشون میکنین

    • بدون نام

      (( غلط کرده اند )) !!!!!!؟؟؟؟ همین ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نون اضافه هم داره

    • بدون نام

      تلویزیون الان بیمار است چون واقعا برای سریالها پول خرج نمی کنند تلویزیون را با فیلمهای تکراری می چرخانند و اکثر بازیگران بیکار هستند تلویزیون مدیر مدبر و کاردان می خواهد

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــــز ل

        می دونه پول هم بکار ببره چیزی بهتری نمیشه چون کارگردانها سر مردم رو با گفته های درون خالی گرم می کنند گفته هایی که تا نوجونی و یا کشته مرده ی نمایه های هندی دوست دای بازیگایی که به خودشون بها نمیدن که یه کم روی بازیشون کار کنند و هدف همه ی نمایش اینه که یه لقمه ی گنده ی بانگی (‌شعاری) را به خورد بیننده بده و به به چه چه کنند همه...... چینیا این فرهنگ را هم به خود ما دادن و هنوز اندر خم همان کوچه ایم :|

    • بدون نام

      بیکار بودن رفتن مال باباتون رو که نخوردن اختلاس نکردن که ناراحتین میگن ماشین و پشت بام و گوشی حریم خصوصی نیست ! اما کالبد که حریم خصوصیه دیگه

    • امیر

      به بنده و شما و وزارت ارشاد ارتباطی نداره.فقط خودشون میدونن با خودشون

    • بدون نام

      اصلا بازیگر ای شناسی نیستن که انقدر در بارشون صحبت میکنن ومطلب میزارن.
      متاسفانه صدا وسیمای ما هم شده فقط باند بازی فامیل بازی فقط خودمونیا میتونن حضور داشته باشن

      پاسخ ها

      • غــــــــــــــــز ل

        ببین نامدار بودن بازیگرا که اینجا براشون ارزشی نداره هدفشون اینه بگه تلویزیون خوب جم بد!!! تلاش نمی کنند تلویزیون و خوب کنند بلکه با اه اه کردن می خوان جم رو بد کنند نمیشه .....نمیشه مدم رو ناچار کرد که به به چه چه کنند واسه نمایشهای آبکی یا بازگرایی که خود تلویزیون واسشون به به ییکنند فردا همچون اینا اه اه بهشون می گن ....

    • میلاد

      بابا بیخیال دیگه ... طرف رفته که رفته چیکارش دارین ... گلشیفته رفت، اینم میره دیگه ... شماها با این مطالبتون اصن توهین میکنید به شعور آدم ... یه عده میگن اینا میرن اونجا بد آموزی داره پس فردا دختر و خواهر و مادر مام اینجوری میشن ... جواب این عده اینه که خدا یه تیکه گوشت به اسم مغز داده به آدم که یه چیزی اجالتا به اسم عقلم توش هست ... اگه عقل میگه کارشون غلطه آدم نمیکنه ولی اگه به نظرش درسته، بذار اونام همینکارو بکنن ... دختر و زنی که بخواد با الگو قرار دادن یه بازیگر بی حجاب بشه و از عقلی که خدا بهش داده استفاده نکنه همون بهتر که بی حجاب شه!
      ول کنید دیگه ...

    • ali

      باتكنولوژي كه نمي شه جنگيد انسان راازهرچيزي منعش كني نسبت به آن حريص تر ميشود مهم تفكر افراد چه زن ومرد درباره حجاب است بايد آن تفكر منفي در باره حجاب را با انجام كارهاي فرهنگي پايدار اصلاح كرد

    • محمد رضا طلایی

      با سلام
      واقعا متاسفم از این گونه ادبیات ها
      حضرت محمد می فرمایند هیچ گاه دشنام نگویید حتی به دشمن خود...

      مسلمان باید مظهر پاکی و ادب باشه نه مظهر بی ادبی

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــــز ل

        تنها بد دهانی بی ادبی نیست که اه اه گفتن به دیگرونی که بهترند و به به و چه چه به خودی که کمتره!!!
        خود شکن آینه شکستن خطاست!!!!

    • بدون نام

      چقدر بی ادبه این اقاهه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این وضعیت ادبش تهیه کننده نصف بیشتر سریالهای مناسبتی هم هستش

      • بدون نام

        هر چه بگندد نمکش می زنند وااااااااااااااااااااای به روزی که بگندد نمک!!!

    • عبد

      سلام- اگر کسی پاسخ سوال مرا می داند لطفا پاسخ دهد.
      اگر من بدانم مدیر این شبکه از دار و دسته منافقینی بوده است که هزاران خیانت اثبات شده به کشور در کارنامه خود دارند،
      اگر من یک برنامه از این شبکه ببینم که تشخیص دهم نمی تواند مشکل اخلاقی برای من و خانواده ام ایجاد کند، آیا دیدن آن برای من اشکال دارد؟

      (البته این را می دانم که آن ها از این همه خرج دلار های سیا لحظه ای به راحتی و اصلاح من فکر نمی کنند) ولی شاید در بین برنامه های انحرافی و غیر اخلاقی خود برنامه ای سرگرم کننده ای هم گذاشتند.

      پاسخ ها

      • غــــــــــز ل

        من یکی توی برنامه ها و نمایشهای اینا هیچ بدی ندیدم !! نمایشهاشون گاهی آبکیند و از بس کارگردان نمایش رو کـــــــــــــــــــش میده که باید فیل از هوا بیفته تا یه پایانی واسه هنرپیشه ی آسیب دیده برگزیده بشه!!!! با این روی نمیشه از بازی خوب و گیرا و نمایه برداریهای بسیار روشن و درخشان و بانگ نزدن (شعار ندادن) کارگردان و داستان وان و بازیهای خوب چشم پوشید....

      • خاطره

        نه اشکالی ندارد همانطور که دیدن برنامه ای از صدا و سیمای خودمون اگه بدونید که میتونه بداموزی داشته باشه حتما اشکال داره و نباید دید :)

    • میترا

      غلط کردند؟؟؟؟!!!!!!
      آفرین به این ادب!

    • محمد

      چقد جالب! الان ایشون چون به دوتا بازیگر بی حجاب گفته غلط کرده همه حدیث و روایت میارن اما اگه کسی دیگه به دوتا خانم محجبه همچین فحشی میداد هیچ کسی حدیث و روایتی بلد نبود که هیچ تازه حمایت هم میکرد میگفت حقشونه!!! اینه دنیای بی عدالتی ما...
      خدایا خودت آخر و عاقبتمونو ختم به خیر کن

    • علی رجبی

      غلط کردن
      ایول خوب گفتنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم یه بی فرهنگ و بی ادب و متحجر مثل اون

    • حميد

      قبل كشف حجاب چيز ديگه اي ميگفيم الان .....

    • بدون نام

      والا با این ادبیاتتون تابلو چجورب دارید مدیریت میکنید
      واحتمالا چقدر هم زیر دستانتون واهالی سینما تلویزیون راضی هستند
      میخوای قبول کن میخواهی نکن من هم به شخصه از شبکه جم به خصوص از سریالهای ترکیه ایش بیزارم
      اما همین شهرزاد هم اگه پر بیننده باشه به لطف تبلیغ جم هستش
      متاسفانه خیلیییی بیشتر از اونیکه فکر کنی طرفدار داره اثر گذاره

    • شایان

      الان تیزرهای تبلیغاتی شرکتهای تولیدی ایرانی مانند ایوان یا روغن نباتی .... از این شبکه ها پخش میشه که کار همین اهالی محترم سینما و تلوزیون است.
      شما مردم را چی تصور کردید که این کارشناسهای نابلد را برای کارشناسی انتخاب کرده اید.
      طرف تیزر فیلم خودش تو جم پخش شده بعد تقصی را میندازه گردن یکی دیگه.
      کدوم سریال تلویزیون بدرد بخوره؟

    • بدون نام

      غلط كرده كشف حجاب كردن خدا هم لعنت كرده بي حجاب رو

    • محمد رضا طلایی

      جالب این جاست که متنو نخونده نظر هم میدیم...
      مگه فحاشی کردن به انسان ها، بی حجاب، با حجاب داره. من میگم به دشمن هم نباید فحاشی کرد.
      بعدشم بیاید سعی کنیم نون به نرخ روز نخوریم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يكي تو خيابون به شما و خانوادت توهين كنه هم همينطوري ژست ميگيري....آقاي روشنفكر خدا بالاتر است يا خانواده من و تو؟دارن با بي حجابي به خدا و اهل بيت دهن كجي ميكنن يه غلط كرده هم بهشون نگيم

    • بدون نام

      به چهارتا تار مو میگید پوشش نا متعارف؟؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      سلام برید خبر یاهو رو در مورد صدف طاهریان بخونید
      نوشته که اون عکسای بی حجابشو داخل کشور تو اعتراض به حجاب منتشر کرده و کلی حرف در مورد فساد سینما از زبان طاهریان نوشته. فک کنم یاهو سعی کرده از این اتفاق به نفع خودش استفاده کنه

    • بدون نام

      اگرمردهابا شلوارك بيرون بيان كشف حجابه؟

    • وحید

      سلام ... بچه ها یکم واقع نگر باشید ... آخه این حرفا چیه... کشور مشکل داره که داره... ما با دیدن ی روزنه امید به قول دوستمون باید بزاریم بریم؟ کاره غلط غلطه... توروخدا طرفداریتون با یکم انصاف باشه.. کاره این خانم ها اشتباس ... تفاوت اینا با توجه به گفته دوستمون میشه تن فروشی برای پول... ارزش داره واقعا ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج