۱۳۹۰۴۸۴
۱۳۶
۱۳۶
پ

رپورتاژ آگهی

با نشریه ایرانی آسمونی آشنا شویم

ازآنجایی‌که در کشور عزیزمان، سایت‌ها و مجلات عموماً بر روی مباحث خاصی متمرکز هستند، بنابراین نشریات بسیار کمی را می‌توان یافت که ازلحاظ موضوع فعالیت، بتوانند بالاترین تنوع ممکن را داشته باشند. امروز می‌خواهیم یکی از بهترین نشریات ایرانی را به شما معرفی کنیم که بی‌شک از دیدن آن غافلگیر خواهید شد.

ازآنجایی‌که در کشور عزیزمان، سایت‌ها و مجلات عموماً بر روی مباحث خاصی متمرکز هستند، بنابراین نشریات بسیار کمی را می‌توان یافت که ازلحاظ موضوع فعالیت، بتوانند بالاترین تنوع ممکن را داشته باشند. امروز می‌خواهیم یکی از بهترین نشریات ایرانی را به شما معرفی کنیم که بی‌شک از دیدن آن غافلگیر خواهید شد. هر چیزی که برای آموزش و مطالعه نیاز داشته باشید، از جذاب‌ترین موضوعات مربوط به ایران و جهان، از حوزه گردشگری گرفته تا آموزش‌های سبک زندگی، سینما، چهره‌ها و آشپزی، همه آن‌ها را می‌توانید خیلی راحت در اینجا پیدا کنید. در این مطلب می‌خواهیم با نشریه ایرانی آسمونی که در سال ۱۳۸۳ با مدیریت آقای سعید زنگنه بنیانگذاری شده است آشنا شویم و نگاهی نزدیک‌تر به فعالیت و موضوعات آن داشته باشیم. با ما همراه باشید.

با نشریه ایرانی آسمونی آشنا شویم

نشریه آسمونی؛ یادآور روزهای خوش گذشته...!

در دهه‌های گذشته، هنگامی‌که مجلات و نشریات به‌صورت کاغذی چاپ می‌شدند، می‌توانستید انواع آن‌ها را در خانه دوست و فامیل و آشنا پیدا کنید. مجلاتی که هر بخش آن به موضوعی خاص پرداخته بود و روی‌هم‌رفته، دیدن و خواندن مطالب آن جذابیت فراوانی داشت. به جرئت می‌توان گفت این مجلات نقش پر رنگی در ارائه اطلاعات، اخبار، آموزش و ده‌ها موضوع دیگر داشتند.

اما با گذشت حدوداً یک دهه و تخصصی‌تر شدن نشریات، کم‌کم بساط این مجلات هم جمع شد و باید ادعا کرد که یکی از بهترین دوران خوش زندگی ما ایرانی‌ها، پایان یافت. مسئله تخصصی شدن نشریات، باعث پیدایش تعداد بسیار زیادی از مجلات خبری، علمی، تاریخی، فرهنگی و ورزشی شد و اغلب مردم دیگر نمی‌توانستند مانند گذشته موضوعات جالب را یکجا و در یک زمان کوتاه بخوانند. با دیدن نشریه ایرانی آسمونی، اولین چیزی که به یاد آن می‌افتید، همان مجلات جذاب و خواندنی دهه‌های گذشته است که روزگاری نه‌چندان دور، بهترین همدم ما ایرانی‌ها بودند. در ادامه با آسمونی بیشتر آشنا می‌شویم.

نشریه آسمونی را بیشتر بشناسیم

مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند در همان لحظات اول، نگاه شما را به خود جذب کند، تنوع موضوعات در نشریه آسمونی است. گویی این نشریه از دل همان مجلات قدیمی بیرون آمده است. جایی که می‌توانید خیلی راحت و ساده، چیزی برای خواندن یا دیدن پیدا کنید. از مصاحبه با چهره‌های ورزشی و سینما گرفته تا آموزش‌های جذاب و کاربردی و کلی موضوع خاص دیگر.

امروز چه خبر؟

یکی از بهترین بخش‌های نشریه ایرانی آسمونی، بی‌شک مربوط به اخبار آن است. جایی که می‌توانید مهم‌ترین و اصلی‌ترین اخبار منتشرشده را بخوانید و از اتفاقات اخیر در سطح ایران و جهان آگاه شوید. تنوع اخبار این مجله به حدی عالی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ طوری که حتی متوجه گذر زمان نشوید. اخبار مختلف در مورد سینما، نمایشگاه، جشنواره، ارزهای دیجیتال، سیاست و ده‌ها موضوع دیگر در این نشریه به‌صورت همزمان پوشش داده می‌شود.

با نشریه ایرانی آسمونی آشنا شویم

کیوسک؛ بخشی ضروری برای همه

بخش کیوسک در نشریه آسمونی، شامل چندین سرویس و ابزار مهم است که قطعاً برای هرکس، مفید و کاربری خواهد بود. چیزی مثل کیوسک را معمولاً نمی‌توانید در سایت‌های دیگر پیدا کنید. ازجمله خدمات کیوسک در نشریه ایرانی آسمونی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیست کامل کنسرت‌ها (مربوط به ماه جاری و ماه‌های پیش‌رو)
  • لیست کامل فیلم های روی پرده
  • لیست کامل تئاترهای در حال اجرا
  • مناسبت‌های روز
  • تقویم تاریخ
  • سالنامه
  • تقویم نمایشگاهی
  • نرخنامه
  • امروز تولد کیه؟!
  • وضعیت آب و هوا
  • وبگردی
  • اطلاعات ضروری

همان‌طور که می‌بینید، بخش‌های قرارگرفته در کیوسک می‌تواند خود به‌تنهایی یک نشریه باشد و برای کسانی که همواره رویدادهای مهم را دنبال می‌کنند، جذاب و کاربردی واقع شود. در ادامه با ما باشید تا به بررسی دیگر بخش‌ها بپردازیم:

مجله آسمونی؛ خاص‌ترین موضوعات را یکجا دنبال کنید

مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش از نشریه ایرانی آسمونی را باید مجله آن دانست. جایی که جریان اصلی عبور و مرور اطلاعات است و مهم‌ترین اتفاقات و رویدادهای مربوط به هر موضوع، از مباحث مالی گرفته تا موضوعات هنری در آن به‌صورت تخصصی قرارگرفته است. ممکن است مایل به خواندن مصاحبه با بازیگر موردعلاقه خود باشید، در این صورت کافی است بخش فیلم و سینما را دنبال کنید؛ به همین سادگی.

موضوعات منتخب هفته

شاید به دلیل داشتن مشغله و هر موضوع دیگری، نتوانید مهم‌ترین رویدادهای رخ‌داده در یک هفته اخیر را بخوانید و بررسی کنید. در این صورت بازهم نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا بخش موضوعات منتخب هفته در نشریه ایرانی آسمونی، برای شما ارائه‌شده تا پر بازدیدترین و خاص‌ترین موضوعات یک هفته اخیر را در یک نگاه ببینید و بخوانید. این بخش شامل تعداد زیادی از موضوعات مختلف است و محدودیتی از منظر موضوع ندارد.

با نشریه ایرانی آسمونی آشنا شویم

تازه‌های آسمونی

بخش تازه‌های آسمونی در کنار کیوسک، بهترین تقویم مطالب اخیر محسوب می‌شوند که در دسترس شما قرارگرفته است. در این بخش آخرین نوشته‌ها و مطالب جذاب منتشرشده در آسمونی را می‌توانید خیلی راحت مطالعه کنید. بخش کیوسک نیز در این قسمت، مهم‌ترین مطالب مربوط به کیوسک را به شما نشان می‌دهد تا جذاب‌ترین‌های اخیر را یکجا ببینید و بخوانید. در این دو بخش، مطالب مهم و پر بازدید برای شما سنجاق شده‌اند تا بتوانید مدت‌زمان بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

موضوعات منتخب ماه

این قسمت نیز در نشریه ایرانی آسمونی همانند بخش موضوعات منتخب هفته، به موضوعاتی اختصاص دارد که در یک ماه اخیر پربازدید و پر اقبال بوده‌اند. تمام مطالبی که در یک ماه اخیر باید بخوانید و نخوانده‌اید، همه و همه در این بخش برای شما قرارگرفته‌اند. مطالعه مطالب این بخش به دلیل جذابیت و خاص بودن، به‌شدت پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که این بخش نیز هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ موضوعات ندارد و تمام رخدادهای مهم و جذاب ماه اخیر را شامل می‌شود.

پیشنهاد سردبیر، آخرین نظرات و موضوعات خواندنی

به‌عنوان آخرین و یکی از خاص‌ترین بخش‌های آسمونی، باید اشاره‌ای داشته باشیم به قسمت مهمی از پیشنهادات سردبیر برای شما. مطالبی که ازنظر سردبیر کاملاً ارزش مطالعه کردن را دارند. همچنین در بخش نظرات، آخرین دیدگاه‌های شما منتشرشده و موضوعات خواندنی نیز، موارد مهمی که باید بخوانید را شامل می‌شود.

سخن نهایی

می‌توان گفت که نشریه ایرانی آسمونی، بهترین مجله آنلاینی است که یادآور روزهای خوش گذشته برای شماست. تنوع موضوعات و مطالب مهم‌ترین، نقطه قوت این نشریه است که باعث سرگرمی شما به مدت طولانی می‌شود، برای دسترسی به آسمونی به آدرس www.asemooni.com مراجعه نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج