اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۳۸۷۵
۱۳۴۸
۱۳۴۸
پ

غول و بی‌شاخ و دُم طلای نخودی را ربود!

محمد نخودی نماینده وزن ۷۹ کیلو کشتی آزاد مقابل حریفش جردن باروز از آمریکا با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

ایسنا: آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در دیدار فینال رقابت‌های جهانی صربستان، مقابل حریف عنوان‌دار خود از آمریکا شکست خورد و برای دومین سال پیاپی به مدال نقره جهان رسید.

 در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمد نخودی نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ در دیدار فینال برابر جردن باروز دارنده ۵ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک از آمریکا به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

نخودی که در تایم نخست با برنامه تاکتیکی مناسب یک بر صفر پیروز شده بود، در تایم دوم برنامه تاکتیکی قبلی خود را ادامه نداد و جردن باروز کهنه کار با یک زیرگیری، با یک بیرون بردن حریف و یک امتیاز روی اخطار، ۴ امتیاز بدست آورد و در نهایت ۴ بر ۲ پیروز شد تا صاحب ششمین مدال طلای جهان شود.

غول و بی‌شاخ و دُم طلای نخودی را ربود!

نخودی سال گذشته و در فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز با نتیجه ۵ بر یک برابر جردن باروز شکست خورده بود.

تاکنون هیچ کدام از کشتی گیران ایران طی سال های گذشته موفق به شکست جردن باروز نشده‌اند و با این شکست نیز کماکام طلسم شکست ناپذیری باروز مقابل کشتی گیران ایران پابرجا ماند.

نخودی پیش از این در دور نخست مقابل یاکوب شیخ جمال از رومانی ۷ بر ۶ به برتری رسید. وی سپس مقابل دولگون آلتانزول از مغولستان در مدت زمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه به پیروزی ۱۰ بر صفر رسید. وی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر بکزاد عبدالرحمان اف دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. نخودی در نیمه نهایی نیز برابر واسیل میخایلوف از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی دشوار با نتیجه۵ بر ۴ به برتری رسید و به فینال رسید.

غول و بی‌شاخ و دُم طلای نخودی را ربود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج