جاباما
۱۱۴۲۶۴۵
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

گروسی: انگیزه فولاد کار استقلال را سخت‌تر می‌کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: فولاد برای کسب سهمیه آسیا فقط باید فینال جام حذفی را ببرد و با این وضعیت کار استقلال خیلی سخت تر می‌َشود.

پیشکسوت تیم استقلال گفت: فولاد برای کسب سهمیه آسیا فقط باید فینال جام حذفی را ببرد و با این وضعیت کار استقلال خیلی سخت تر می‌َشود.

محسن گروسی، درباره برتری دو بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار داشت:‌ در جام حذفی زیبا بازی کردن مهم نیست بلکه فقط باید حریف‌تان را با هر تاکتیکی شکست بدهید. در کل اگر تیمی در جام حذفی بد بازی کرده و برنده شود بهتر از این است که خوب بازی کرده و بازنده شود. در این رقابت‌ها مسیر رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا کوتاه است و همه تیم‌ها می‌خواهند با موفقیت به این سهمیه برسند. استقلال هم مقابل گل‌گهر در نیمه اول چندان خوب نبود اما در نیمه دوم بد بازی نکرد و توانست با کامبک زدن نتیجه را جبران کند.

وی در مورد انتقادات شدید امیر قلعه نویی از داوری این مسابقه توضیح داد: داوری‌ها در این فصل برای همه تیم‌ها مشکل ساز شده و ۹۰ درصد مربیان از این وضعیت ناراضی هستند. صحبت‌های‌شان درباره نحوه قضاوت داوران هم بیر‌اه نیست زیرا عملکرد آنها در سطح فوتبال کشورمان نبوده است. دلیل خوب نبودن داوران را نمی دانم اما قضاوت‌ها هر روز بدتر شد.

پیشکسوت تیم استقلال عنوان کرد: در برخی مسابقات صحنه‌هایی اتفاق افتاد که یک آدم عادی هم با دیدن آن می‌فهمید چه شده اما داوران ما با عملکردی ضعیف به اشتباه سوت و پرچم می‌زدند. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید این بحث را حل کند و صحبت کردن ما درباره داوری با اتفاقی که مثلا در بازی ملوان و بادران رخ داد، به بیراهه رفتن است اما امسال یکی از ضعیف‌ترین دور‌های داوری را دیدیم.

گروسی در خصوص دیدار استقلال برابر فولاد در فینال جام حذفی و انگیزه‌های بالای جواد نکونام در تقابل با فرهاد مجیدی گفت: انگیزه همه تیم‌ها، مربیان و بازیکنان‌شان همیشه در مقابل استقلال بالاتر می‌رود. فولاد هم فقط با برتری در این بازی و کسب جام می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند و به همین دلیل انگیزه‌اش بیشتر هم می‌شود. البته استقلال هم برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده و بازیکنانش زحمت کشیده اند. بازی بسیار سختی است و هر تیمی بتواند از موقعیت‌های خود بیشتر استفاده کند، برنده خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این بازی اشتباه جایز نیست و هر تیمی مرتکب اشتباه شود، به سختی توسط حریفش جریمه می‌شود. هر دو تیم دیدار بسیار دشواری دارند و فقط با داشتن تمرکز بیشتر می‌توانند به قهرمانی برسند.

مهاجم اسبق استقلال عنوان کرد: استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در ۱۱ بازی اخیر خود فقط یک شکست و یک تساوی داشته و با روحیه خوبی به مصاف فولاد می‌رود. اگر این حالت مقداری زودتر ایجاد می‌شد، استقلال می‌توانست تا روز آخر لیگ هم می‌توانست مدعی باشد. مجیدی در این مدت با وجود دست‌اندازها و مشکلاتی که استقلال پیش رو داشت، تیم را سرپا نگه داشت و با قهرمانی جام حذفی می‌تواند کار خوب خود در طول فصل را تمام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه زیبا بازی کردن مهم نیست داور بازی مهمتره هرکی داور رو داشته باشه قهرمانه

    • بدون نام

      هیچ سختی نداره عزیزم. یه پنالتی براتون کنار گذاشتن. شایدم دوتا

    • علی

      ناراحت نباشید تا داور هست هیچ غمی نداشته باشید

    • بدون نام

      تو محوطه جریمه نزنند تا پنالتی گرفته نشه جواب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام محوطه؟ وقتی توپ به کتف بازیکن میخوره و پنالتی میگیره و دقیقا مشابه ان را برای حریف نمیگیره ،بدبخت قلعه نوعی مثل مرغ سر کنده بود. متاسفم برای کیسه کشا که به لطف داوران تو لیگ سوم شدن و تو حذفی هم میخوان هر طور شده ی جام تقدیم کیسه کنن.

    • احمد الهایی

      فولاد خوزستان قهرمان میشه

    • علي

      فقط خوزستان عشقه

    • بدون نام

      تا دقیقه ۸۰ بازی اگه تو زمین نتونید کاری انجام بدین که نمی‌تونید ی دو تا پنالتی توپل براتون کنار گذاشتن

    • دوآتیشه

      آقای قلعه نوعی خودشو بکنید رییس هیئت فوتبال
      پاک شاید با تجربه بالاشون فوتبال را نجات داد

      پاسخ ها

      • ناصر

        مدیر برنامه اس اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج