۱۱۴۶۵۹۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

علم‌الهدی به طالبان: با زور و سرنیزه حکومت نکنید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طالبان باید بداند حکومت اسلامی باید مردمی باشد و با زور و سرنیزه نمی‌شود.

تسنیم: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طالبان باید بداند حکومت اسلامی باید مردمی باشد و با زور و سرنیزه نمی‌شود.

علم‌الهدی به طالبان: با زور و سرنیزه حکومت نکنید

علم‌الهدی:

* (با اشاره به مسائل افغانستان): بخش عمده‌ای از عزیزان افغانستانی در شهر ما زندگی می‌کنند و نمی‌توانیم نسبت به مسئله افغانستان بی‌تفاوت باشیم؛ در مسئله افغانستان سه مسئله وجود دارد؛ نکته اول اینکه عامل اصلی شکست فاحش آمریکا بعد از 20 سال اشغال افغانستان بود. آمریکا در جریان جهانخواری و استکبار شکست خورد و از افغانستان نیروهایش را خارج کرد و از عراق و منطقه نیز باید خارج شود و آمریکا رو به اضمحلال است و جهانخواری‌اش رو به نابودی است.

*با گذاشتن عده‌ای مزدور و عده‌ای سرباز جنگ نیابی به عنوان داعش در افغانستان، آمریکا چیزی از پیش نمی‌برد؛ مردم قهرمانی که بعد از 20 سال اشغال آمریکا را خارج کردند از پس مزدورهای سیاسی و جنگ نیابی نیز برمی‌آیند و آنچه مسلم است اینکه آمریکا در این برهه شکست خورد.

* طالبان باید بداند حکومت اسلامی غیرمردمی محقق نمی‌شود؛ حکومت اسلامی باید مردمی باشد و با زور و سرنیزه نمی‌شود به عنوان اسلام بر مردم حکومت کرد.حکومت پیامبر نیز با پذیرش مردمی بود. نکته دیگر اینکه جریان کفر نمی‌تواند به نفع مردم افغانستان باشد. یک سلسله جریانهای سیاسی وارد فعالیت شدند که وابسته به غرب بودند و اگر بنا باشد پیروز شوند و به غرب نگاه کنند، به سر مردم افغانستان همان خواهد آمد که در این 20 سال توسط آمریکایی‌ها آمد؛ اشرف غنی به عنوان یک مزدور آمریکایی بر مردم افغانستان مسلط شد. جریان غربگرا بخواهد در افغانستان مسلط شود همان سرنوشت دوران تسلط آمریکاست.

* هفته آینده، هفته برگزاری تائید وزرای پیشنهادی ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی است؛ مقارن با هفته دولت این دولت با تائید مجلس وزرایش قطعی می‌شود. برحسب اعلام آقای رئیس جمهور، این دولت دولت تحول مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

* وزرا باید جهادی کار کنند؛ این دولت؛ دولتی نیست که در پشت میز وزارت، وزیرش تکیه کند؛ وزیر باید پابه پای رئیس جمهور بدود و فعالیت جهادی داشته باشد و بدون چشمداشت به پول و حقوق گزاف و رانت. فقط باید بدود و کار کند. آقایان وزرا حاضرند یک چنین وزارتی را عهده‌دار شوند؟ اگر حاضر نیستند از اکنون بازگردند.

* نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز وزیری را که می‌خواهند تائید کنند با خط کش و الگوی وزرای سایر دولت‌ها قابل اندازه‌گیری نیست و با آن الگو، وزیر را ارزیابی نکنند. با الگوی بیانیه گام دوم بررسی کنند؛ مسئله قوی یا ضعیف بودن وزیر در اتاق وزارت مطرح نیست بلکه این قوت و ضعف در دویدن و فعالیت جهادی باید بررسی شود. مردم توان تحمل دولتی را ندارند که وزیر در وزارتخانه باشد و از زیر دستش اختلاسگران میلیاردی بیرون بیایند. مردم به این دولت رای دادند چون رئیس جمهور جهادی و جهادگر بود و نمونه عملی‌اش را در قوه قضائیه دیدند. وزیر نیز باید در این خط انتخاب شود. ضعیف بودن و قوی بودن وزیر براساس فضای مجازی ملاک نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج