جاباما
۵۶۳۶
۱۳۵ نظر
۹۰۱۲
۱۳۵ نظر
۹۰۱۲
پ

جراحی تغییر دائمی رنگ چشم در تهران

آرزوی رنگی شدن چشم از آن آرزو‌هایی است که خیلی از خانم‌ها در ذهن داشته‌اند و همین آرزوی دیرینه موجب به بازار آمدن انواع و اقسام لنز‌های رنگی شده است، اما این روز‌ها رویای رنگی شدن چشم شکلی جدید به خود گرفته است. تغییر رنگی دائمی!

مجله سیب سبز: آرزوی رنگی شدن چشم از آن آرزوهایی است که خیلی از خانم‌ها از همان دوران کودکی در ذهن داشته‌اند و همین آرزوی دیرینه موجب به بازار آمدن انواع و اقسام لنزهای رنگی و فروش بالای آنها شده ‌است اما این روزها رویای رنگی شدن چشم شکلی جدید به خود گرفته ‌است، تغییر رنگی دائمی تا دیگر نیاز نباشد دردسرهای لنز و شست‌وشو و گذاشتن و برداشتن آن تحمل شود، عمل جراحی مشکل وگران‌ قیمتی که اولین بار در بیمارستان فوق تخصصی نور انجام شد.
برای آگاهی از جزئیات این عمل سراغ این بیمارستان فوق‌تخصصی رفتیم و در ادامه نظر چند پزشک متخصص را در مورد این جراحی زیبایی جویا شدیم.

این افراد به کاشت عنبیه مصنوعی نیاز دارند

جنبه زیبایی به‌کار‌گیری عنبیه مصنوعی در چشم قدمت زیادی ندارد تا پیش از این، این شیوه برای درمان بیماری‌های مختلفی همچون بیماری زالی یا آلبینیسم یا افرادی که به ‌علت ضربه دچار پارگی عنبیه شده‌اند یا تحلیل‌رفتگی شدید عنبیه یا درمان کسانی که فاقد عنبیه هستند یا درمان افرادی که به دنبال ضربه، دچار پارگی عنبیه شده‌اند و... کاربرد داشته است. بسیاری از مشکلات این بیماران از جمله حساسیت به نور و کاهش بینایی آنها پس از جراحی برطرف می‌شود.

رنگ چشم از کجا می‌آید؟

رنگ چشم هر فرد ناشی از رنگ عنبیه (Iris) است. عنبیه بخش رنگدانه‌‌دار چشم بوده و رنگ آن از صفاتی است که به ماهیت ژنی بستگی دارد. رنگ عنبیه معمولا قهوه‌ای، مشکی، آبی، خاکستری یا سبز است و به طور کلی به ۲ نوع رنگدانه بستگی دارد: ملانین و لیپوفوشین (برای برخی از انواع سبز). در صورت نبود هیچ‌گونه رنگدانه‌ که به آن زالی یا آلبینیسم گفته می‌شود، چشم می‌تواند به رنگ خونی که در آن جاری است در بیاید.

رنگ‌های عنبیه در نقاط مختلف جهان بسیار گوناگون است و در برخی افراد از ترکیب ۲ یا چند رنگ مختلف تشکیل شده است. رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و بلوطی متداول‌‌ترین رنگ‌های چشم یا عنبیه هستند که حدود سه‌ چهارم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. در ایران بیشتر چشم‌ها به رنگ قهوه‌ای تیره است.
جراحی تغییر دائمی رنگ چشم در تهران

تغییر رنگ در کشورهای پیشرفته ممنوع است

جراحی تغییر رنگ چشم می‌تواند، آسیب‌های جدی چشمی از جمله کوری را به همراه داشته باشد، این روش به دلیل قرار گرفتن صفحه رنگی سیلکونی داخل اطاق قدامی چشم و روی عنبیه (قسمت رنگی چشم) می‌تواند، باعث ایجاد التهاب داخل چشمی، بالا رفتن فشار داخل چشم، صدمه به سلول‌های قرنیه و کدر کردن آن، آب سیاه، پخش رنگدانه به داخل چشم و روی سطح پشتی قرنیه و آب مروارید شود.

عمل جراحی تغییر رنگ چشم به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان معتبرترین مرکز علمی - پزشکی جهان که استفاده از داروها و فرآورده‌های غذایی را مورد تایید قرار می‌دهد، نرسیده و این مرکز درباره عوارض آن تحقیقاتی انجام نداده است. با وجود اینکه این لنزها از ايالات‌متحده وارد کشور می‌شود، انجام اعمال جراحی تغییر رنگ چشم در ايالات‌متحده ممنوع بوده و داوطلبان اینگونه اعمال جراحی بايد، برای انجام تغییر رنگ چشم به کشورهای توسعه‌نیافته سفر کنند.

آسیب غیر قابل جبران چشم‌ها

برای تغییر رنگ چشم کره چشم را باز می‌‌کنند و صفحه رنگی که یک جسم خارجی است وارد آن می‌کنند؛ وقتی چشم باز می‌شود احتمال دارد زوایای مسئول فشار چشم آسیب ببینند و در نتیجه فشار چشم بالا رود یا ممکن است عدسی یا عنبیه چشم صدمه ببیند یا حتی به مرور آب مروارید ایجاد شود، به وجود آمدن التهابات چشمی از دیگر عوارضي است که گاهی می‌تواند به حدی جدی شود که پزشک دوباره مجبور شود چشم را درآورده و آن صفحه رنگی را بیرون بیاورد. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر بگوییم چشم همچون بادکنکی است که کوچک‌ترین تلنگری می‌تواند به آن آسیب برساند و چشمی که آسیب دیده دیگر همانند دست و پا نیست که جوش بخورد و بهبود پیدا کند بلکه تا ابد آسیب دیدگی روی آن باقی می‌ماند. ناگفته نماند که این عمل چندان شایع نیست و آن چند نفری هم که انجام داده‌اند به اصرار خودشان به زير تیغ جراحی رفته‌اند و گویا این روزها هم دیگر ادامه ندارد.

روش دیگر تغییر رنگ چشم

روش تغییر رنگ چشم به دو روش موقت یا دائم صورت می‌گیرد. در روش موقت لنز می‌تواند رنگی طبی یا بدون شماره صرفا براي تغییر رنگ چشم باشد.در صورت تمایل به استفاده از لنز برای تغییر رنگ چشم یا تجویز پزشک برای بهبود قدرت بینایی باید دقت كرد تا لنز از مطب‌های چشم‌پزشکی یا مراکز بینایی‌سنجی تهیه شود. در این راستا علاوه بر تایید پزشک برای استفاده از لنز نحوه کارگذاری صحیح برای کاهش عوارض جانبی بسیار حائز اهمیت است. در استفاده از لنز‌ها باید از مایع مخصوص نگهداری لنز استفاده شود همچنین رعایت بهداشت فردی در جلوگیری از بروز عفونت‌ها بسیار موثر است.یادتان باشد هر چه زمان تعویض لنز کوتاه باشد برای سلامت چشم بهتر است، بنابراین به ترتیب لنز روزانه از هفتگی، هفتگی از فصلی و فصلی از سالانه برای سلامت چشم بهتر است.

جنس عنبیه مصنوعی از چیست؟

همان‌طور که گفتیم عنبیه بخش رنگدانه‌دار چشم را تشکیل می‌دهد و برای تغییر رنگ چشم از یک عنبیه مصنوعی استفاده می‌کنند. جنس این عنبیه از یک پروتز نازک، غیر سمی، انعطاف‌پذیر و سازگار با بافت بدن است. عنبیه مصنوعی از موادی تهیه شده است که در ساخت لنزهای داخل چشمی به کار می‌روند و این لنزها سال‌هاست که داخل چشم بیماران (به عنوان مثال پس از جراحی کاتاراکت) قرار داده می‌شوند، بنابراین از موادی بی‌خطر و بدون عارضه ساخته شده‌اند.
جراحی تغییر دائمی رنگ چشم در تهران

به طور کلی چنین عملی جنبه‌های درمانی دارد و اصلا برای زیبایی توصیه نمی‌شود و درمان بیماری‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود از کاربردهای اصلی این جراحی هستند و افرادی که به دلایل ذیل، نمی‌توانند دید خوبی داشته و نور خورشید و محیط باعث آزارشان می‌شود، با بهره‌گیری از جراحی کاشت عنبیه مصنوعی، بینایی مناسبی کسب می‌كنند.

ضعیفی چشم با این عمل درمان می‌شود؟

هدف از کاشت عنبیه مصنوعی (تغییر رنگ دایمی چشم) اصلاح عیوب انکساری نیست و چنانچه بیمار قبل از عمل تغییر رنگ چشم، برای اصلاح دید خود از عینک یا لنز استفاده می‌کرده است، بعد از انجام عمل همچنان به آنها نیاز خواهد داشت. البته می‌توان نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را قبل یا بعد از کارگذاری عنبیه مصنوعی، به وسیله لیزر اصلاح كرد و تغییر رنگ دایمی چشم مانعی برای انجام این قبیل اعمال محسوب نمی‌شود. این عنبیه‌ها در رنگ‌های سبز، آبی، خاکستری و عسلی موجود است و افراد می‌توانند به کمک بروشور، از بین رنگ‌های موجود، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.

مراحل عمل چگونه است؟

این جراحی تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود، افرادی که قصد انجام این عمل را دارند باید قبل از هر چیز توسط چشم‌پزشک معاینه شوند و شرایط لازم را دارا باشند. از جمله این موارد می‌توان به تعیین ضخامت قرنیه، فشار داخلی چشم، تعیین نمره چشم و عیب انکساری، معاینه شبکیه و... اشاره کرد. جراحی برای هر چشم نیم‌ساعت زمان می‌برد و بیمار کاملا بیهوش می‌شود. بعد از یک شب بستری شدن در بیمارستان، بیمار با اجازه پزشک مرخص خواهد شد. یک هفته تا یک ماه هم ممکن است دید بیمار تار باشد اما پس از آن به دید قبلی بازخواهد گشت. سالی یک‌بار هم بیمار موظف است برای معاینه به چشم‌پزشک مراجعه کند. پس از جراحی هر زمانی که لازم باشد، امکان برداشتن عنبیه مصنوعی وجود دارد.

حالت چشم‌ها بعد از عمل چگونه است؟

نباید توقع داشته ‌باشید که بعد از عمل چشم‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند، انگار که از روز اول همان رنگ بوده‌اند بلکه بعد از جراحی چشم‌ها تا حدی مصنوعی و مثل چشم‌های عروسک می‌شوند تا جایی که اگر کسی به چشم‌ها خیره شود متوجه غیرعادی بودن آن می‌شود چراکه چشم‌ها مثل رنگ پارچه رنگی تقریبا یکدست دارند مثلا یکدست آبی یا سبز هستند. در واقع شیارهای طبیعی که در عنبیه‌های هر فرد وجود دارد در عنبیه‌های مصنوعی نمی‌بینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عارفه

      کدوم بیمارستان تهران این عمل انجام میدن؟لطفا جواب به ایمیلم بفرسین

    • مهری بهرامی

      سلام
      من میخام عمل زیبایی چشم انجام بدم کدوم بیمارستان انجام میده

      پاسخ ها

      • فاضل

        سلام
        بیمارستان تخصصی چشم پزشکی نور تهران
        تو گوگل بزنید وبسایتش میاد که علاوه بر اون کاشت نگین در چشم هم انجام میدن.

    • بهاره بیکی

      با عرض سلام کدوم بیمارستان تهران این عمل رو انجام میده ممنون

      پاسخ ها

      • میکائیل

        میخوام عمل زیبای چش بدم

    • آرسام

      من چشام آبیه از دور مشکیه تو شب سبزه

      پاسخ ها

      • .....

        چشم منم نارنجی یشمی خالخال پشمیه تو روز نارنجیه تو شب یشمیه تو نمیه شبم نارنجی یشمیه :O

      • بدون نام

        دمت گرم 10:53

      • بدون نام

        عین چشم اورانگوتان

      • شیلا

        هولوگرامن

    • لیلا

      ینی تا الان فقط دو نفر رنگ چشممون رو عوض کردن؟؟/

    • داوود

      ممنونم

    • رویا

      چه ادمهای بیکاری پیدا میشن
      لااقل صبر کنید ببینید بعد چند سال عوارض نداشته باشه بعد ....

      پاسخ ها

      • ali

        داره الان خودشونشون نمیده تو میانسالی

    • بهاره

      به نظر من هرچیزی طبیعی وخدا دادیش خوبه!!!!!من خودم چشام توسیه خیلی خیلی خوش رنگه به مادربزرگ مادربزرگ پدری بابام رفتم با این حال همیشه عاشق چشمای مشکی ام اما هیچوقت حتی فکر عملم نکردم چون میترسم کور شم!!!!!!!

      پاسخ ها

      • ریحانه

        الکی پز نده هیچکی عاشق چشم مشکی و قهوه ای نسیت بدم میاد از دروغ

      • بدون نام

        آره چشم طوسی به هر کسی نمیاد.

      • Shaqaw

        همه ی صورتا قبله عملم خوشگله
        اونایی هم که عمل میکنن خودشون فکر میکنن زشتن
        خدا هر چیزی رو دسته هرکسی نمیده

      • Shaqaw

        یه سوال از کجا معلوم چشات توسیه خواهرم اینجا اینستا نیس با این کامنتا فالوت کنن بیخود پز نده
        پشمک

      • سمیرا

        تو ایران اکثراً رنگ چشمها قهوه ای هست
        من خودم هم چشمهای قهوه ای دارم و دوست داره مشکی بشه
        چون پوست صورتم روشنه و به چشم مشکی خیلی میاد

      • بدون نام

        چشم رنگی یه نقص ژنتیکیه، افرادی که چند نصلشون در جاهای کم نور شرجی بوده بور میشن و رنگ پوست، چشم و موهاشون روشن میشه مثل کشورهای اسکاندیناوی. حالا اگه این اتفاق برای ایرانیها که هم نور کافی دارند و هم هوای معتدلی دارند میوفته از مشکلات ژنتیکیه. شاید خیلی ها فکر زیباست که البته هم هست ولی اساسا از کمبود بعضی چیزهاست

      • Mohammad

        چ میشه کرد آدمی زاد همیشه به فکره زیبایی بوده ولی مصنوعیش اصلا بدرد نمیخوره من ازخودم تعریف نمیکنم ولی جزابم چشمامم مشکی پررنگه خدارم شکرمیکنم پولمم میرم عشقو حال ن این دکترارو پولدار کنم تهشم کلی عوارظ واسه خودم درست کنم

    • ندا

      iهزینه این نوع عمل از چقد تا چقد می باشد؟

    • شهزاد سلامی

      سلام کدوم دکتر تو مشهد یا تهران کاشت لنز رنگی دائمی انجام میده؟ خیلی ممنون

    • رویا

      با سلام میخواستم بپرسم جراحی زیبایی پلک چه قشنگیه داره .

    • فاطمه

      باسلام میخواستم بپرسم هزینه تغییر رنگ چشم و زیبایی پلک و کاشت نگین در چشم کلن هزینه اش چقدر میشه چون میخوام انجام بدم میخواستم هزینه اش رو بدونم باتشکر .

      پاسخ ها

      • زری

        12000000 دلار

    • یلدا

      باسلام میخواستم بدونم عمل تغییر رنگ چشم و عمل زیبایی پلک و کاشت نگین در چشم رو تو ی روز میشه انجام میدن ممنون میشم جواب سوالم رو بدید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره میشه

    • مليكا

      اين عملا براي آدم هايي داهاتي كه مثل كن چشماشون رنگي نيس، چشماي من رنگ پريز برق هس دورشم رنگ لامپ كم مصرف تو شب ها هم رنگ كفش اسكت ميشه تو ساعت يك ربع به پنج هم رنگ كفش پاتيناژ پديده ي شانديز ميشه

      پاسخ ها

      • مليكــٰآ

        باو ناموصن بسه فك كردي خعلي نمكدوني؟:|

    • زهره

      سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم ایا واقعا عمل تغییر رنگ چشم تو تهران انجام میشه اگر میشه منجر به کوری شد یا نه ؟ میشه به این عمل اعتماد کرد من دوست دارم چشمام عسلی بشه لطفا اگه ممکنه راهنمایی کنید و هزینش رو هم بگید

    • بهار

      این ملت فقط دنبال همین کارای الکی هستن... حاضرن میلیونی خرج ظاهر کنن ولی خرج مطالعه کتاب نکنن... جهان سوم است دگر...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهان اولی ها همه چی دارن تازه اروپایی ها چه چشایی دارن غم ندارن حالا مثلا ژاپن امکانات دارن کسی از زیبایی بدش نمیاد من اگر میایونر بودم میکردم

      • بدون نام

        کتاب بخونم چی بشه؟

      • بدون نام

        افرین من جدا از حرفت خوشم اومد

      • داود دا ابی

        کاش خوشگل بشن دخترای ایرانی فقط کل اجزای صورتشونو جدا جدا باد میکنن مثه گزیدگی خب یه چنتا زنبورم همون کارو
        واستون میکنه

    • سمانه

      جراحی پلک زیاد تو کره انجام ميشه برای درشت کردن چشم ها

    • Parham

      همچین میگین ملت ملت !!! به شما چه ملت چیکار میکنن .. برو سر خودت دوا کن ملت شناسا !!

    • یکتا

      سلام
      این عمل برای افرادی که از یک چشم نابینا هستند،هم برای زیبایی ظاهری امکان پذیر هست

    • roya

      هزینه عمل رنگ چشم چقدر هست???چرافقط دو نفر حتما مشکل. واسشون پیش اومد که ادامه پیدا نکرده....شیوه عمل خارجیشو دیدم دقتش بیشتر وآرامش بیشتری در عمل بوده.

    • آنا

      سلام
      کدوم دکتر این عمل را انجام میده؟

    • zeinab

      بنظرمن عمل تغییر رنگ چشم قشنگه،درسته هرچی طبیعی وخدادیش بهتره ولی آدما با داشتن چیزای که ندارن اعتماد بنفس بیشتری بدست میارن،قربون خدا برم قرار نشده همه رو زیباترین خلق کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كساني كه با عمل رنگ چشمشونو عوض كردن لطفا نظر بدن

    • rezaa

      سلام این عمل کجا انجام میشه من میخام چشام مشکی شن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واکس کفش بزن به چشمات

    • بدون نام

      ﺳﻼﻡ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﻛﺘﺮ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﺮاﻱ ﻋﻤﻞ ﭼﺸﻢ ﺯﻳﺒﺎﻱ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پیدا کردی به ما هم خبر بده

    • حمیده

      کاشکی به جای لنز با برداشتن قسمتی توی چشم خود به خود تغییر رنگ چشم حاصل میشد چون قرار گرفتمن لنز داخل چشم میتونه بعد یهومدت باعث فشار چشم بشه من خودم آرزو بود که چشمام رنگی باشه اما حاضر به انجام این عمل نیستم

      پاسخ ها

      • سیتی

        خب‌‌چشماتو لیزر کن اید همه التماس و دعا نمی خواد

    • بدون نام

      سلام لطفا قیمت عمل تعقییر رنگ چشم رو بگید وکدوم بیمارستان انجام میده

    • بهروز

      سلام این عمل ت تهرانه عوارضت ودرصد موفقیت همرا باقیمتشان دوران نگاهتش و مکان مراجه ان ممنون

    • مریم

      چشمای من یکیش سبز خوشرنگه یکیش قهوه ای ،تو روز خ‌مشخص میشه ولی از عصر ب بعد ک‌هوایکم تاریک میشه زیاد معلوم نیست،بعضی اوقات خ خ اذیت میشم مردم یجوری نگاه میکنن،بااین حال اصلا ب فکر عمل نیستم بازم خداروشکر ک میبینم.

    • سوگند

      بابامن تصمیم خودموگرفته بودکه برم عمل کنم اماتافهمیدم نزدیک ب کورشدنمم هست دیه غلط بکنم ک همچین غلطی بکنم

      پاسخ ها

      • هلما

        لطفا یکنفر راهنمایی کنه کدام بیمارستان و دکتر لنز رنگی درچشم میکاره

    • یاسمن

      چرا هیچکی جواب نمیده خوب؟ هزینه عمل چقده

    • بدون نام

      عوارضي نداره مثل كورشدن ويا ضعيف شدن چشم و.....

    • مریم

      هزینه عمل لیزر رنگی چقد میشه ؟؟کور نمیشیم چشا ضعیف نمیشه عوارضش چیه ؟؟؟

    • تنها

      همه چی خدادادیش بهتره رنگ چشام سیاهه ودوستش دارم اما رنگ موهام قهوه ای روشنه تضاد جالبی داره وقشنگ به عنوان یه اقا پسرگل میدگم دخترهرچی خودشون ازنظرظاهربخواد زیبا کنه جلب نمیکنه فقط برای کسای جذاب میشه که بخواد کارشو تویک ساعت تموم کنه
      زیبای ظاهر اصلا فایده نداره /:

    • تنها

      همه چی خدادادیش بهتره رنگ چشام سیاهه ودوستش دارم اما رنگ موهام قهوه ای روشنه تضاد جالبی داره وقشنگ به عنوان یه اقا پسرگل میدگم دخترهرچی خودشون ازنظرظاهربخواد زیبا کنه جلب نمیکنه فقط برای کسای جذاب میشه که بخواد کارشو تویک ساعت تموم کنه
      زیبای ظاهر اصلا فایده نداره /:

    • اسی

      رنگ قرمزشم دارن ؟

      پاسخ ها

      • سارینا

        میخوای خون آشام بشی

    • Kollsoom

      سلام ي شماره ميخوام كه براي ويزيت نوبت بگيرم ارزومه چشام رنگي بشه

    • میلاد

      سلام به نظرمن هرچی خداوندداده روقدربدونید حتی رنگ چشمتونو چشم من قهوه ای خیلیم دوس دارم چشممو

    • میلاد

      سلام به نظرمن هرچی خداوندداده روقدربدونید حتی رنگ چشمتونو چشم من قهوه ای خیلیم دوس دارم چشممو

    • نیما

      لطفا شماره تماس،یکی ازین دکترهارو بدین ممنون میشم

    • زهرا

      ملت همیشه در صحنه خخخخخ راستی میگن عمل لهجه هم اومده کیا میخوان عمل کنن من که میخوام اصفهونی روم تنظیم بشه خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمل زبان اومده مثل بلبل انگلیسی حرف میزنی

    • زکریا

      درود مثلا نمیشه من کلا چشممو با یکی دیگه عوض کنک یعنی چضشم واقعی پیوند بزنیم که دیگه رنگشم نخواییم عوض کنیم کلا چشمو عوض کنیم

    • آذر

      خوش به حال خودم که رنگ چشمام با تغییر دمای هوا عوض
      میشه در اصل چشمام سبز آبیه( خدایا شکرت)

    • باران

      اخه واقعا ارزش داره يكم از مردا ياد بگيريد بيخيال عالمند ما خانوما چه بلاهايي كه سر خودمون نمياريم چقدر درد بايد تحمل كنيم برا اينكه خوشگل تر بشيم اگه اين عمل چشم هم جا بيوفته ديگه كلا همه شبيه هم ميشن دختر بايد زيباييش تك باشه و طبيعي تروخدا به خودتون بيايد بيكار ميشيد با سلامتيتون بازي نكنيد

    • مهدیه

      سلام.اگه دونفر فقط جراحی کردن.بازیگرایی مث الناز شاکر دوست و فقیهه سلطانی و محلقا جابری چیکار کردن.که چشماشون اول مشکی بود حالا شدن رنگی؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • زهره

        الناز شاکردوست چشای خودشه اینو از چشمای برادرشم میتونین تشخیص بدین!! ولی مهلقا جابری خارج انجام داده و البته یسریا میگن لنزه چشاش

    • امین

      سلام من عمل قرنیه و شبکیه انجام دادم اما عنبیه چشمم خراب شده و از ان رنج میبرم رنگ چشمم هم قهوای است میشه راهنمایی بکنید

    • امین

      سلام من عمل قرنیه و شبکیه انجام دادم اما عنبیه چشمم خراب شده و از ان رنج میبرم رنگ چشمم هم قهوای است میشه راهنمایی بکنید

    • امین

      سلام من عمل قرنیه و شبکیه انجام دادم در ضمن عنبیه چششم اسیب دیده میشه راهنمایی کنید

    • الی

      الان خیلیا چشم مشکی رو از چشم های رنگی بیشتر دوستدارن چشم مشکی جذابیت بیشتری داره
      خدا به هرکی چشم مشکی داده واسش نگه داره
      درضمن چشم حوری های بهشتی هم مشکیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکی بی نظیره. واقعا گیراست و چشم ابی و تیله ی هم بهش نمیرسه

    • ب

      ب

    • شادی

      هایفا و مه لقا جابری و ....خیلیای دیگه این عملو انجام دادن خیلی هم بهشون میاد مثلا هایفا اگه ای عملو نمیکرد انقدر ک خوشکل نمیشد

      پاسخ ها

      • سینا

        فعلا عمل انجام نمیشه بدلیل محدودیت در تهیه رنگ های چشم
        هزینش ۲۵ میلیون تومان

      • هلما

        مهلقا هایفا کجا انجام دادن

    • نواب

      بابا بیخیال چشم رو زیبایی خیلی تاثیر داره ولی ادم عاقل این کار رو نمی کنه من که میدونم یه روزی می رم زیر خاک اونجا مورچه ها اول چشم هایم رو می خورند به خاطر اینکه بافتش نرم است ول کنید این دلقک بازی ها رو بابا این دکتر ها رو پولدار کردین...

    • بدون نام

      من شنیدم یه روش دیگه هم هست که نمیکارن لنز و خود رنگ چشمو تغییر میدن اون طبیعی تر میشه

      پاسخ ها

      • رها

        ازکجاشنیدی ک روش طبیعی انجام میشه و تغییر میده رنگ چشمو؟!اصن چجوریه بیشتر بگو ...

    • مهدیهjb

      چشمای من قهوه ای رنگه...رنگ موهامم از بچگی زیتونی بوده.دماغم متوسطه.خدایا شکرت.

    • fatemeh

      تورو خدا راجب هزینش بگید خیلی برام مهمه

      پاسخ ها

      • سینا

        این عمل فعلا انجام نمیشه بدلیل محدودیت در تهیه رنگ چشم و تحریم ها
        قیمتش حدود ۲۵ میلیون تومان

    • لیلا

      سلام . پول عمل چقدره ؟؟

      پاسخ ها

      • سینا

        حدود 25 میلیون تومان

      • جسیکا

        مطمئنی هزینه اش اینقدر میشه و کجا من هرچقدر هزینه اش میشه انجام میدم فقط بگین کجااااااااااا

    • لیلا

      واینکه عمله چجوریه ؟؟میشه توضیح دهید .

      پاسخ ها

      • سینا

        عمل تقریبا مثل لیزیک هست اما بدلیل محدودیت در تهیه رنگ و تحریم ها فعلا انجام نمیشه

    • دلسا

      سلام
      من چشمام سبز خیلی پر رنگه و میخوام قهوه ایش کنم
      میشه این کارو بکنم یا عوارض داره؟

    • بدون نام

      این کار چند سال عوارض داره

    • لیلا

      مرسی

    • بدون نام

      اون دونفر کیه عمل کرد

    • یوسف

      من رنگ چشام متفاوت میخوام یکی بشن چیکار کنم

    • بنیامین

      اینقدر چشم رنگی چشم رنگی میکنید من الان خشکل و چشم آبی هستم رنگی بسیار خشکل ولی چه امتیاز در من زیاد شده کجا رو گرفتم چی به دست اوردم مسافر کشی مینکم درسته که دوست دختر زیاد دارم ولی کیه که دوست دختر نداره مهم جیبه ادم که باید پر از پول باشه خشکل باشی چشم رنگی باشی و دوزار توی جیبت نباشه به چه دردی میخوری ؟ها؟ خدا واقعا کارش درسته باید خارجیا خشکل تر باشن باید بارون براشون بباره چون ما ایرانیا بی جنبه اییم اگه مارو مثل خارجیا و با امکانات اونا خلق میکرد هار میشدیم . باید ریالمون هر ساعت تنزول کنه باید بدبخت بشیم باید سختی بکشیم خدا کارش خیل درسته ایول خدا دمت گرم.یه زره به خودتون بیایید واقعا الان وضعیت اقتصادی جوری شده که ادم حوصله نداره موهاشو مرتب کنه شما به فکر تغیر رنگه جشم هستین فقط همینه کم داشتیم

      پاسخ ها

      • خوب تو ک داری همه اینارو میگی چرا سرچ کردی میدونی مردم دنباله چین خایه مال

        اوکی

      • سلام

        بابا چش رنگی،جذاب،دوست دختر زیاد دااااااار..
        اومدی اینجا پز اینا رو بدی و تهشم ژست وضع بد اقتصادی بگیری؟فقط عقده تعریف از خودت کشوندت اینجا...خر خودتی

    • بدون نام

      بیمیرید یه جا اخرش میمیرید چشماتونم تجزیه میشه به فکر اون دنیا باشید

    • Mohammad

      خیلی خوبه ک بعده این همه سختی اقتصادی به فکره تغقیررنگ چشمیم ولی اخه تاکی آدم خودشو واسه دیگران بسازه پس کی میخوایم واسه خودمون زندگی کنیم من یه مردجزابم این زیباییرم دیگران لذت میبرن ن من

      پاسخ ها

      • هه

        چه خود شیفته....بابا جذذذذذاب..کجا بودی تا حالا!!نمیدونم چرا هنه مردا اینجا جذابن ولی دور و بر هر چی میگردیم بی ریخت

    • nahid

      ب حق چیزای ندیده

    • دلارام

      میگن فرانسه عمل میکنن دختر عمه منم اونجا عمل کرده و هیچ مشکلی نداشته دیدشم مثل اوله

    • دلارام

      میگن فرانسه عمل میکنن دختر عمه منم اونجا عمل کرده و هیچ مشکلی نداشته دیدشم مثل اوله

      پاسخ ها

      • هلما

        میشه بگی کجا اگر اوکی شمارم بدم صحبت کنیم

    • دلارام

      میگن فرانسه عمل میکنن دختر عمه منم اونجا عمل کرده و هیچ مشکلی نداشته دیدشم مثل اوله

    • پریسا خانم

      والا الان همه میگن چشم و ابروی مشکی مگه کسی دیوونه است بره رنگ چشماشو تغییر بده
      هیچ چیزی هم ارزش اینو نداره که آدم ذره ای سلامتیشو به خطر بندازه

    • فریبرز

      رنگ چشای من قهوه ای انیه همینم ازسرم زیادیه انقده خوبه

    • خدارو شکر

      چشای من رنگی نیست ولی خیلی خوشگله خماره هر کی میبینه عاشق میشه دروغ چرا عاشق چشه عسلیم لنز میزارم خیلی عوض میشم خدا هر چی داده باید شکر کنیم انشاالله اون دنیا میده

    • بی نام

      هزینش چقدره؟؟

    • آرمان

      سلام رنگي چشم عوض ميكنن ماندگارهستش؟

    • شکیلا

      من لنز میزارم ولی چشم قرمز میشهه. میاریم عمل تزریق کنم. میشهه. راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • اشباح بیتسـ

        کاربر گرامی شما میتونید قبل از لنز گذاشتن از نفازولین استفاده کنید ک دچار قرمزی نشید

    • ایدا

      سلام..لطفا به من هم بگید کجا این عمل انجام میدن.. منم دنبالشم.

    • یزدان

      سلام دوستان کدام بیمارستانه انجام میده لطفن کمکم کنید

    • نیوشا

      کدوم بیمارستان؟هزینه اش؟عوارضش؟

      پاسخ ها

      • اشباح بیتسـ

        عوارض نابینایی و دور بینی بهمراه دارد و ممکنه تار ببینی

    • نیوشا

      کدوم بیمارستان؟هزینه اش؟عوارضش؟

    • روژین

      بابا سایت درست کردین جواب ملتو بدین قابل توجهاون عده ای که میگن چرا میخواین رنگ چشم تغییر کنه و خدا ذاتن همه رو سانتال مانتال افریده بگم . اگه نمی خوای چشماتون رنگی بشه چرا الکی میان می گردین اخه کرم تو خونتونه . دوما شاید طرف خوشگل باشه از رنگ چشش ناراضی شما رو سننه

    • نیلی

      همتون خفه شید شاید کسی مشکل داشته باشه واین عمل زندگیشو تغییر بده

    • اشباحـ بیتس

      وقتیـ میخاییـد برید اتاق عمل باید رضایت نامه امضا کنی ک احتمال کوری چشمت هست ایا قبول دارید یا خیر امضا میزنید ایشالله امیدش ب دکترا ولی خودمون میتونیم با کمی تحقیق و داروهای گیاهی رنگ چشممونو عوض کنیم با تشکر

    • میکائیل

      میخوام عمل زیبای چش انجام بدم

    • nil

      چشمای انسان ها اون هارو زیبا تر می کنه بعضی ها ازچشماشون راضی نیستند نظر خودشونه هر کاری می خوان بکنن

    • Amirfatemee

      اخر نفهمیدیم چجوری رنگه چشممون رو عوض کنیم هووووف

    • دیلان

      من زنی هستم که آرزو دارم رنگ چشمم طوسیباشد و زمستان همین سال لنز داعمی رامیگزارم میشه لطفا آدرس خودتان رابگوید

      پاسخ ها

      • سلام انجام دادی کاشت لنز

        سلام انجام دادی کاشت لنز

    • هلما

      سلام کجا انجام میدی تغییر رنگ چشمت

    • هلما

      خواهشمندم راهنمایی کنید کجالنزرنگی درچشم میکارن خیلی برام حیاتی یکی جواب بده

    • تنها

      حالا اگه برعکس بود ما ایرانیا همه چشم رنگی بودیم خارجیا مشکی آرزومون بود مثل اونا چشم مشکی بشیم
      آخه خدا جونم همه رو یه قیافه درست میکردی دیگه

    • بدون نام

      سلام من چشمام هرکدوم یرنگه گاهی مسخره میشم توی بچگی میگفتن تابتا میشه بگید عمل یک چشم انجام میشه یا باید هردو عمل شن ممنون میشم اگه عوارض داره این عمل هم بگید ممنون از شما

    • Asal

      سلام من آرزوم بود که چشمام طبیعی آبی باشه ولی نیست تمام دکتر های رشت رو رفتم ولی هیچکدوم با لیزر تغییر رنگ انجام نمیدن لطفاً بهم دکتر از رشت یا تهران که چشمو با لیزر رنگی کنه پیشنهاد بدین از رشت که باشه چه بهتر

    • بدون نام

      سلام به نظر من هرکه دوست داره چشم برا زیبای عمل کنه اول یک ساعت یه کسی که داره اهن جوش میده یاحتی نیم ساعت نگاهش کنه بعد شاید صبح که بلند شد نظرش عوض بشه دراینده چیزی مثل همان شب که نگاه ان جوش کرده براش پیش میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج