۷۶۵۳۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آل‌نعمه: تقابل با جلالی قطعا جذاب خواهد بود

مدافع باتجربه استقلال خوزستان از شرایط خوب و روند رو به رشد این تیم صحبت می کند و امیدوار است تیمش در مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کند.

ورزش سه: احمد آل نعمه مدافع باتجربه تیم استقلال خوزستان که با تیمش در هفته پنجم لیگ به اولین برد فصل دست پیدا کرد، در گفت و گویی پیرامون وضعیت آبی پوشان و بازی آخرشان اظهار داشت: خدا را شکر اولین برد را کسب کردیم. بعد از اینکه دو بازی خانگی با پرسپولیس و پدیده انجام داده بودیم و پیروز نشدیم، وقتش رسیده بود که برنده شویم.

البته سپیدرود هم با حواشی دست و پنجه نرم می کرد. این تیم مشکلاتی داشت و درگیر تغییر مربی و بازیکنان بود. این مسائل هم کمک کرد که ما در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنیم و به هدفمان برسیم. البته سپیدرود هم از لحاظ مهره تیم خوبی دارد و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و از ابتدا برنامه ما فشار روی حریف بود. هر دو گل را هم روی پرس تیمی زدیم و فکر می کنم حتی یک شانس گل هم به حریف ندادیم.

او درباره خلق موقعیت های فراوان روی دروازه سپیدرود و پیشرفت استقلال در زمینه تهاجمی گفت: همانطور که در صحبت های آقای یزدی شنیدید، ما معتقد بودیم از هفته پنجم، ششم تیم به یک انسجام می رسد و ملاحظه کردید که این اتفاق هم افتاد. حتی بازی با صنعت نفت هم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما به هر حال کار بزرگی در آبادان کردیم که با یک تساوی خارج شدیم.

تیم ما روز به روز بهتر می شود و انسجام و هماهنگی ما و همچنین درک متقابل بازیکنان بود که باعث نمایش خوب مقابل سپیدرود شد. من خودم در بازی های ابتدایی شناخت خوبی از بازیکنان کناری ام نداشتم اما حالا این مشکل حل شده و از یکدیگر شناخت و درک خوبی داریم. اینکه موقعیت های زیادی خلق کردیم هم نشان دهنده پیشرفت ما است. البته در بازی های بعدی معلوم نیست به این تعداد فرصت گلزنی به دست بیاوریم و باید با دقت بیشتری ضربات آخر را بزنیم.

مدافع استقلال خوزستان درباره کلین شیت مقابل سپیدرود نیز اشاره کرد: خدا را شکر می کنم که تیم خوبی داریم. کلین شیت تنها متعلق به دروازه بان یا خط دفاعی نیست و ما در فاز دفاعی کلا خوب و هماهنگ کار می کنیم. به خصوص خط هافبک ما در این زمینه خیلی تاثیرگذار است. خوشحالم که تا اینجا ۲ کلین شیت داشته ایم و امیدوارم این روند گل نخوردن ادامه داشته باشد.

آل نعمه در خصوص بازی این هفته تیمش برابر پیکان گفت: شناخت کافی از تیم پیکان داریم و آنالیز خوبی هم داشته ایم. می دانیم که در این چند ساله تیم های آقای جلالی مقابل تیم های مدعی یا تیم هایی که در جدول پایین تر هستند، چگونه بازی کرده اند.

ضمن اینکه خود آقای یزدی کمک آقای جلالی بوده اند و چند بازیکن ما هم زیر نظر ایشان کار کرده اند. قطعا بازی سختی داریم و می دانیم که آقای جلالی با برنامه جلو می آید. خدا را شکر تیم ما الان خیلی خوب شده و این شانس را داریم که ۳ امتیاز را به دست آوریم. اولین هدف ما این است که نبازیم و دوم اینکه به کسب امتیازات کامل بازی فکر کنیم.

او پیرامون تجربه خودش از کار با مجید جلالی نیز خاطرنشان کرد: من هم در یک دوره طلایی با مجید جلالی در فولاد حضور داشتم. آن سال در لیگ چهارم شدیم اما چون فقط قهرمان های لیگ و حذفی به آسیا می رفتند، سهمیه لیگ قهرمانان را نگرفتیم.

من خودم آقا مجید را دوست دارم و تقابل خوبی با هم خواهیم داشت. او سابقه زیادی در خوزستان داشت، هم در استقلال اهواز و هم در فولاد. این رویارویی هم فکر می کنم به جذابیت های بازی اضافه می کند و قطعا بازی خوبی خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج